Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 82
  1. #31
    VWC-Lid Fric's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 juli 2009
    Berichten
    990
    Thanks
    75
    883 waarderingen in 387 posts

  2. Deze 6 gebruikers waarderen Fric voor het bericht:


  3. #32
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    dan zal ik het wel als enige verkeerd opgepikt hebben.

  4. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Ik heb dit topic eens door zitten lezen en zie reacties waarvan ik denk, moet dat nou.
    Ik persoonlijk respecteer ieders reactie op het forum, maar soms word een importeur of een product zo afgekraakt voordat het daadwerkelijk zijn waarde kan laten zien op de Nederlandse markt.

    Een voorbeeld is toentertijd Marijn, Marijn innovatief op vuurwerkgebied en als ze iets nieuws lieten zien werd het product afgekraakt etc., toen ons een jaar geleden het nieuws bereikte dat Marijn zou stoppen werden de reacties ineens van jammer en ze waren zo innovatief etc.

    Nu komt Lesli terug met een product uit de oude doos, iets waar mijn hard sneller van gaat kloppen.
    Kocht deze variant vroeger als kind altijd met mijn vader, toentertijd had je ze in allerlei verschillende maten, soms ook in pijl variant. Weet wel wat een werk er is in gestoken is om dit product CE gekeurd te krijgen. Nu het volgens de CE Norm is goedgekeurd, voldoet het dus aan de Nederlandse veiligheidseisen en zoals jullie allemaal weten een ongelukje zit in een klein hoekje.

    Afgelopen jaar heb ik het zelf mogen ervaren dat jongens singleshots uit de hand aan het schieten waren, ik heb hier wat van gezegd en voordat ik het wist kreeg ik een mortiertje vlakbij mijn gezicht wat ze op mij afvuurden, was blij dat ik een vuurwerkbril op had dus bleef het bij schaafwonden en gelukkig dat het bij een piepend oor bleef.


    De vergelijking met Belgische raketten dat ze dat hebben overgenomen is dus niet waar, Nederland had deze rakketten al voordat België ermee kwam.

    Laten we dit product een eerlijke kans geven.

    Voorbeeld, waar ik iemand over hoorde is, De Ïmmortal Gold" Vele pagina's kritiek op maar uitverkocht voordat de verkoop startte.

    Let wel ik val niemand aan, maar geef graag de importeurs de ruimte om te ontdekken wat wel en niet door de keuring komt en zie graag producten van vroeger terugkomen wat eerst niet meer mocht en nu dus daadwerkelijk weer wel, TOP.
    Laatst gewijzigd door ylke; 24 augustus 2013 om 11:46
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

  5. Deze 15 gebruikers waarderen ylke voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  6. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
    De primeur staat voor vuurwerkcrew daar wij de eerste zijn die met deze informatie naar buiten mogen komen. Dit staat los van het product en hoe Lesli hierover denkt.
    Dit komt van ons als forum en dus niet van Lesli. Weet dat FPM bij de Stingerbees ook het wordt Primeur gebruikte om het als eerste te verkondigen. Dus de forums gebruiken het wordt Primeur zoals Morris citeert.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

  7. #35
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    981
    Thanks
    260
    801 waarderingen in 310 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
    Ik heb dit topic eens door zitten lezen en zie reacties waarvan ik denk, moet dat nou.
    Ik persoonlijk respecteer ieders reactie op het forum, maar soms word een importeur of een product zo afgekraakt voordat het daadwerkelijk zijn waarde kan laten zien op de Nederlandse markt.

    Een voorbeeld is toentertijd Marijn, Marijn innovatief op vuurwerkgebied en als ze iets nieuws lieten zien werd het product afgekraakt etc., toen ons een jaar geleden het nieuws bereikte dat Marijn zou stoppen werden de reacties ineens van jammer en ze waren zo innovatief etc.

    Nu komt Lesli terug met een product uit de oude doos, iets waar mijn hard sneller van gaat kloppen.
    Kocht deze variant vroeger als kind altijd met mijn vader, toentertijd had je ze in allerlei verschillende maten, soms ook in pijl variant. Weet wel wat een werk er is in gestoken is om dit product CE gekeurd te krijgen. Nu het volgens de CE Norm is goedgekeurd, voldoet het dus aan de Nederlandse veiligheidseisen en zoals jullie allemaal weten een ongelukje zit in een klein hoekje.

    Afgelopen jaar heb ik het zelf mogen ervaren dat jongens singleshots uit de hand aan het schieten waren, ik heb hier wat van gezegd en voordat ik het wist kreeg ik een mortiertje vlakbij mijn gezicht wat ze op mij afvuurden, was blij dat ik een vuurwerkbril op had dus bleef het bij schaafwonden en gelukkig dat het bij een piepend oor bleef.


    De vergelijking met Belgische raketten dat ze dat hebben overgenomen is dus niet waar, Nederland had deze rakketten al voordat België ermee kwam.

    Laten we dit product een eerlijke kans geven.

    Voorbeeld, waar ik iemand over hoorde is, De Ïmmortal Gold" Vele pagina's kritiek op maar uitverkocht voordat de verkoop startte.

    Let wel ik val niemand aan, maar geef graag de importeurs de ruimte om te ontdekken wat wel en niet door de keuring komt en zie graag producten van vroeger terugkomen wat eerst niet meer mocht en nu dus daadwerkelijk weer wel, TOP.
    Zonder weer in een eindeloze discussie te verzanden (niet mijn bedoeling); waar wordt de importeur dan zo aangevallen? Er zijn een paar mensen wat sceptisch, ja en? Waarom wordt daar in godensnaam zo krampachtig over gedaan? Als een importeur met nieuwe/oude artikelen komt dan worden ze hier besproken. Positief en negatief. Of ze nou veel werk hebben gehad aan de CE keuring is hun probleem. Zij zijn importeur geworden en ik neem aan dat ze er wel aan verdienen (en dat is ze gegund). Het is toch geen reclame site? Het is een forum, Als zoiets niet netjes besproken kan worden kan je hier ook gewoon de artikelen gaan vermelden met de marketing praatjes erbij zonder daarop te kunnen reageren.

    Persoonlijk vind ik dit artikel wel heel aardig. Ik zie hem ook snel afbuigen na de lancering. Als dat niet goed beheerst wordt dan wordt een niet ongevaarlijk product. De keuringen zijn tegenwoordig toch redelijk streng begrijp ik, dus komt het daar doorheen dan zal het wel goed zijn. Leuk alternatief voor pijlen. afhankelijk van de prijs zal blijken of het dan het kopen waard is.

  8. Deze 2 gebruikers waarderen MichelAngelo voor het bericht:


  9. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    @Michelangelo: Geloof niet dat ik iemand aanvalt maar ook gewoon mijn menig geeft, elke discussie is in mijn ogen toegestaan. Vermeldt ook dat ik ieders mening respecteert.

    Ik praat hier niet als moderator, maar als lid van het forum. Mag misschien mijn naam wel oranje staan, dat zegt niet dat ik namens een moderator praat maar ook mijn mening mag geven.
    Wordt gauw gezegd dat als wij onze mening geven dat wij de discussie willen begeleiden, maar dat is niet mijn doelstelling.

    Dus zou fijn zijn als mijn mening ook gewoon als vwc lid wordt gezien.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

  10. Deze 2 gebruikers waarderen ylke voor het bericht:


  11. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Ik denk dat je het niet zo zeer als afkraken moet zien. Dat is in ieder geval niet mijn bedoeling want ik houd van leuke dingetjes voor erbij waar dit product zeker bij past. Zoals je in mijn eerdere posts kan lezen heb ik gewoon mijn vraagtekens bij dit product en de importeur die het neerzet.
    Stel je nu voor dat goede flashknallers legaal zouden worden. Nu is het volgens de branche-organisatie allemaal te gevaarlijk, niet doen en aanpakken de illegale handel. Maar ik wet dat Lesli 1 van de eerste is die ze in het assortiment heeft zodra ze zijn toegestaan want dan gaat het opeens over de portemonnee. Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel.
    ..

  12. Deze 3 gebruikers waarderen genius voor het bericht:


  13. #38
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts
    Ik hou het kort

    Leuk produkt, gaaf om weer een een Nederlandse CE gekeurde Raket op de markt te zien verschijnen.
    Ding stijgt lekker hard op ook, paar naast elkaar op een plankje en je hebt weer een apart mini projectje voor de klok van 10 uur.

  14. #39
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
    Kijkend naar het product ben ik sceptisch. Een dergelijk projectiel heb ik tijdens jaarwisseling '93 op '94 in mijn gezicht gehad. Ik ben bijna mijn oog verloren daardoor. Was ook 'legaal' en 'goedgekeurd' vuurwerk. Ik sla dit product daarom zelf over.
    Misschien wordt het eens tijd dat de Nederlandse overheid zijn/haar ogen open doet en vuurpijlen verbied.
    En shells tot 1/5/2 inch wel mogen.

    Vuurpijlen zijn gewoon link.
    Als het stokje afgebroken is, of voor een gedeelte afgebroken is, zijn het levensgevaarlijke projectielen.

    Sorry voor het offtopic gaan.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  15. Deze 2 gebruikers waarderen the cigarman voor het bericht:


  16. #40
    VWC-Lid MichelAngelo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    981
    Thanks
    260
    801 waarderingen in 310 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
    @Michelangelo: Geloof niet dat ik iemand aanvalt maar ook gewoon mijn menig geeft, elke discussie is in mijn ogen toegestaan. Vermeldt ook dat ik ieders mening respecteert.

    Ik praat hier niet als moderator, maar als lid van het forum. Mag misschien mijn naam wel oranje staan, dat zegt niet dat ik namens een moderator praat maar ook mijn mening mag geven.
    Wordt gauw gezegd dat als wij onze mening geven dat wij de discussie willen begeleiden, maar dat is niet mijn doelstelling.

    Dus zou fijn zijn als mijn mening ook gewoon als vwc lid wordt gezien.
    O maar het is niet speciaal een opmerking naar jouw persoonlijk of naar jouw als mod. Uiteraard moet jij ook gewoon je mening kunnen geven. Heel goed zelfs.
    Ik bedoel meer in z'n algemeenheid dat er soms krampachtig met een sceptische mening wordt omgegaan (bijv. cobra bp, en deze raket) en dat vind ik raar. De sceptici worden bijna weggezet als zeurpieten, terwijl het serieuste kanttekening zijn zoals genius ook zegt.

    Maar ieder zijn mening. Ik vind het zeker wel een apart ding. Als ie goedgekeurd wordt prima.

  17. Deze 2 gebruikers waarderen MichelAngelo voor het bericht:


  18. #41
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    PRIMEUR!! *tekst PRIMEUR!! lekker schreeuwen, vind het weinig hebben. Effect minder dan een doorsnee vuurpijl. Snap de meningen die hier staan ook wel. Het is weinig vernieuwends alleen iets uit het verleden halen wat in de tussentijd al ver is ingehaald door andere producten. Wat mij betreft hadden vuurpijlen in Nederland al lang afgeschaft moeten worden.

  19. Deze 3 gebruikers waarderen Ruben voor het bericht:


  20. #42
    VWC-Lid Janniekske's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    3.070
    Thanks
    3.490
    7.029 waarderingen in 1.557 posts
    Altijd al een leuk stukje vuurwerk gevonden die stickless rockets. Nog nooit een onveilige ervaring mee gehad. Er word heel wat geklaagd, eens in de gaten houden wie hem allemaal in de collectie heeft eind van het jaar. Waarschijnlijk genoeg ...

  21. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Ik vind ook dat het weinig toevoegt aan wat we al hebben. Maar ik ga er zeker een paar halen, al is het alleen maar om de kids te laten zien dat we vroeger ook leuk vuurwerk hadden.

  22. Deze 2 gebruikers waarderen shinji voor het bericht:


  23. #44
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
    Altijd al een leuk stukje vuurwerk gevonden die stickless rockets. Nog nooit een onveilige ervaring mee gehad. Er word heel wat geklaagd, eens in de gaten houden wie hem allemaal in de collectie heeft eind van het jaar. Waarschijnlijk genoeg ...
    Ik zeker, al hangt het van de prijs (en diversiteit effecten) hoeveel stuks. Het oude uiterlijk terug zou teveel gevraagd zijn, dat realiseer ik me. Maar ik hoef ze niet eens zo groot; zoals die kleintjes vroeger zou al geniaal zijn. Dezen van Lesli lijken wel een slag groter, bruut maar niet aansluitend op het nostalgische gevoel dus betreft het voor mijn gevoel een nieuw product

  24. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  25. #45
    VWC-Lid knift's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Berichten
    335
    Thanks
    130
    299 waarderingen in 106 posts
    Genius heeft wel degenlijk een punt, een raketje zonder geleiding op laten stijgen is gevaarlijk, bedoel 't niet negatief hoor maar als 1 van de vinnen maar iets verbogen zijn dan word het een ongeleid projectiel.
    Als je er een buisje aan zal plakken en die laat geleiden langs een stokje van een meter dan ben je al een stuk veiliger bezig, of dat produceerbaar word weet ik niet maar zo denk ik erover.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •