Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"SPYDER" Stickless Rocket - Lesli vuurwerk . PRIMEUR!!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Pijlen kan wel maar dan moet je zo'n gigantische veiligheidsafstand hanteren dat dat bijna niet te doen is.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #62
      Zie deze raket te koop staan bij haokan €14,95.

      Comment


        #63
        Per twee stuks verpakt als het goed is. Dus een prima prijs om even erbij te halen. Misschien als het echt te duur is kun je ze met korting regelen ergens.
        75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

        Comment


          #64
          Geinig raketje.
          Maar even 1 dingetje, Ik zie toch duidelijk een stokje aan deze raket.
          Dan is het toch geen "Stickless" Rocket meer?

          ( ben ik nou zo dom, of zijn jullie nou zo slim?)
          Vuurwerk, vuurwerk, en nog eens VUURWERK!

          Comment


            #65
            Stok of geen stok, deze ga ik echt proberen dit jaar. Lesli dealer om de hoek hier , dus proberen.
            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

            Comment


              #66
              Op de website www.vuurwerkbrinkman.nl staat ook een filmpje van 2 Spyders, maar dan in het donker...
              Ziet er best leuk uit, alleen voor de prijs van 15,95 per 2 laat ik ze staan. Zou wel leuk zijn om als dummy te hebben!

              Comment


                #67
                Vind het opzich wel een leuk idee maar ook ik ga twijfelen aan de veiligheid. Heb ze niet in het echt gezien dus kan er eigenlijk niet over oordelen maar het ziet er allemaal héél gammel uit. Tel daar het aantal knutselaars en vernielers in dit land bij op en dan wordt de som samen een raket vol met troep dat een zo hard mogelijke knal geeft....
                Vuurwerk is een passie!

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Zinkfanaat Bekijk bericht
                  Vind het opzich wel een leuk idee maar ook ik ga twijfelen aan de veiligheid. Heb ze niet in het echt gezien dus kan er eigenlijk niet over oordelen maar het ziet er allemaal héél gammel uit. Tel daar het aantal knutselaars en vernielers in dit land bij op en dan wordt de som samen een raket vol met troep dat een zo hard mogelijke knal geeft....
                  Ik heb de dummy vastgehouden tijdens de Lesli Winkeliersdemo en deze was gewoon stevig!! Komt ook door het latje wat eraan zit, die geeft naast de 4 staarten wat extra stabiliteit. De Spyder heeft daardoor eigenlijk 5 "poten" waarmee hij op de grond staat. De raketjes van vroeger stonden op 4 "poten".
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #69
                    Ik heb er gisteren twee afgestoken, erg gevaarlijke dingen! Schieten schuin de lucht in terwijl er op dat moment weinig wind stond. In mijn ogen moeten deze niet meer in de markt gezet worden.

                    Comment


                      #70
                      Zelf 4 van deze dingen weggeschoten, stuk voor stuk mooi recht de lucht in. Misschien afhankelijk van de ondergrond? Ik vind ze in ieder geval erg gaaf!

                      Comment


                        #71
                        Zoveel gepraat vooraf, en zo weinig achteraf haha. Niemand verder dit uitgeprobeerd?

                        Meer informatie over Spyder: http://vuurwerkbieb.nl/catalogus/608-spyder/Meer informatie op www.vuurwerkbieb.nl & www.facebook.com/vuurwerkbieb

                        Meer info op: www.vuurwerkbieb.nl & www.facebook.com/vuurwerkbieb

                        Comment


                          #72
                          ik vind dit wel een leuk product, maar 1 zuchtje wind en hij donderd om...

                          Comment


                            #73
                            net bij Xena de dummy vast gehouden ziet er gewoon goed stevig uit

                            en 2 stuks voor €9.99 mooi prijsje en zeker de moeite waard

                            Xena Vuurwerk BV verzorgt meer dan 100 vuurwerkshows per jaar. Professionele shows waarbij wij uw wensen vertalen in een unieke vuurwerkbeleving
                            no Pyro no Party....

                            Comment


                              #74
                              Vandaag bij Haokan fotootje gemaakt
                              Attached Files
                              Eind goed, Knal goed!

                              Comment


                                #75
                                Superleuke dingen! Zien d'r geweldig uit, stijgen netjes recht omhoog en komen prachtige grote en mooie effecten uit. Volgend jaar zeker weer een doosje!

                                Comment

                                Working...
                                X