Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kids playground [Novelties]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Kids playground [Novelties]



    Artikelnummer: 6020
    Artikelnaam: Kids Playground
    Effectomschrijving: Een assortiment van 5 vriendelijke artikelen speciaal voor de aspirant vuurwerkliefhebber.
    Richtprijs: €7,50
    Afmetingen Box: 16 x 24 x 6cm
    O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

    Wij danken Beko Vuurwerk voor deze informatie.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Jeko; 23 September 2009, 16:10.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Killer Whale (Shogun)

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.




    Turbo Craft (Shogun)
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Comment


      #3
      Had ze vorig jaar, vond het persoonlijk leuk kindervuurwerk, deed me voral denken aan vroeger toen en ook vuurwerk treinen, tanks en vliegtuigen waren.

      Samen met de quarter mile run en de truck zijn dit erg leuke artikelen van beko

      Comment


        #4
        Ik had deze ook afgelopen jaar, overdag even snel weggestookt, 's nachts is lastig filmen van die dingen. Toch erg leuk voor erbij, vooral de kinderen vinden het leuk, maarja, uiteindelijk blijven we allemaal kind toch? Ik vind het een topper in ieder geval, prima plezier ook al stelt het nauwelijks iets voor.

        Comment


          #5
          het hele filmpje hier ook maar even voor de volledigheid?

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #6
            Ha die orka. Steek Free Willy maar in de fik.
            Dierenbeulen!

            Comment


              #7
              Erg leuke speeltjes, voor die prijs ook zeker iets om overdag van te genieten.

              Comment


                #8
                Ga ik m'n vader dit jaar eens mee plezieren en mezelf natuurlijk weer Geweldig spul.

                Comment


                  #9
                  Er is mij verteld dat dit pakketje bij Beko dit jaar niet op de bestellijst stond. Zal hij er daar uit zijn gegaan en enkel nog via Schuurmans verkocht worden? Ik vond de inhoud van die van Beko wel leuker dan die van Schuurmans, vooral dat truckje met die oplader met grondbloemetjes was briljant

                  Comment


                    #10
                    Is er iemand geinteresseerd in een dummy van dit product?
                    Deze dummy is afkomstig van Goudvuur in Gouda en in goede staat.
                    Bij interesse graag PM-en of reageren in dit topic.
                    Afhalen en verzenden niet mogelijk. Alleen langsbrengen of overhandigen bij demo's.

                    Comment


                      #11
                      Is dit er helemaal uit? Zie 't bij Schuurmans niet, en ook niet bij de Halfords (waar 't vorig jaar nog lag)

                      Comment

                      Working...
                      X