Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Quarter Mile Run [Novelties]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Quarter Mile Run [Novelties]



    Artikelnummer: 6010
    Artikelnaam: Quarter Mile Run
    Effectomschrijving: Rood..rood..rood..groen Bengaals vuur als startsein en vervolgens 2 wegracende mini dragsters.
    Richtprijs: €4,50
    Afmetingen Box: 16 x 19 x 6cm
    O.a. te koop bij: Vuurwerkshopping.nl

    Wij danken Beko Vuurwerk voor deze informatie.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Jeko; 23 September 2009, 16:10.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Haha wat grappig.
    Kun je dit alleen op de verkoopdagen kopen? Of valt het gewoon onder dingen als sterretjes etc..

    Comment


      #3
      Ja inderdaad erg mooi om dit te zien, en ik denk dat veel 'oude' freaks hier ook blij mee zijn.
      Dit vuurwerk is alleen te koop tijdens verkoopdagen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Volgens mij komen deze producten van Black Cat aangezien ik precies het zelfde daar heb gezien.

        Comment


          #5
          Een prachtig stukje vuurwerk, ik had dit o.a. gekocht voor de kinderen die aanwezig zouden zijn met O&N, maar natuurlijk ook stiekem voor mezelf.
          Zeer leuk, 3x een fluittoon met zilver fonteintje, de 4e geeft een zilveren fontein met een groene gloed bij het brandpunt. Hierna gaat hij aan de achterkant branden, eveneens een zilveren fonteintje, ditmaal met een rode gloed en dan zie je ondertussen ook dat het verder gaat achter de auto's, die worden dan ontstoken. Hierna schieten dan de autootjes er vanaf, bij mij niet tegelijk, maar ze rijden dan enkele meters met een fonteintje uit de achterkant en eindigt als hij stilstaat nog met een klein fonteintje bovenop de auto.

          Geweldigde noveltie, geheid een succes, maar zoek wel even een redelijk vlakke ondergrond op zodat ze wel zeker weten kunnen rijden.
          Geen geld voor zulke leuke stukjes vuurwerk, gewoon kopen!

          EDIT: hier nog het platform en een autootje de volgende dag;





          Laatst aangepast door Mattenfreak; 12 February 2008, 13:24.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Afgelopen jaar weer voorbij zien komen. Het leek wel of 1 van de wagentjes een lekker band had, want die kwam dus niet uit de startblokken hahaha.

            Comment


              #7
              Een aantal close up foto's.
              Ik had van de Quarter mile run er 1 besteld bij Harten 4 en 1 bij Damen.
              Ik zag ze bij Damen staan, maar ik wist niet meer of het dezelfde novelties waren, als die van Harten 4.
              Ik heb ze vorig jaar niet afgestoken.
              Omdat ik serieus giga veel (klei) knallers heb zitten stoken en ik deze dingen totaal vergeten zijn.
              Dit jaar moet het beter gaan....





              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                #8
                Deze heb ik eenmalig gehad met enkele andere novelties. Jammer genoeg vloog de
                gehele doos in de brand omdat de klepjes niet naar beneden gingen. Hierdoor
                bleven de wagens steken.

                Ik hoop dat je er meer plezier van hebt Cigarman!

                Comment

                Working...
                X