Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Salute Rockets Extreme [Pijlen ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Salute Rockets Extreme [Pijlen ass.]

    Artikelnummer: SW102
    Artikelnaam: Salute Rockets Extreme
    Bruto Gewicht: Info volgt
    Netto Kruitgewicht: Info volgt
    Aantal Schoten: 4
    Effectomschrijving: 4 verschillende daverend harde knalvuurpijlen met flash break.
    Tijdsduur: Info volgt
    Stijghoogte: Info volgt
    Richtprijs: Info volgt
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	SW102.jpg
Vertoningen:2
Grootte:42,5 KB
ID:	1610594
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

    #2
    hoop dat net zo hard als de salutecake

    Comment


      #3
      Dat zou inderdaad heel leuk zijn Richard, vind sowieso dat de markt voor knalpijlen een beetje heeft stil gestaan dus wat vernieuwing kan ik alleen maar aanmoedigen!
      Raaddebom.nl

      Comment


        #4
        Hoop vooral dat de prijs mee zal vallen, want de andere knalpijlen van shockwave zijn 25 euro voor 5 en als deze eenzelfde richtprijs hebben ga ik toch liever voor wat andere pijlen.
        Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

        Comment


          #5
          Ik denk dat een prijs van 6 tot 7 euro redelijk is, word het meer kan je beter naar andere knalpijlen kijken van een andere importeur

          Comment


            #6
            @ Mars25:
            Puur door alleen de prijs grijp ik niet gelijk naar andere pijlen. Als zij een enorm goede knal-pijl weten neer te zetten, dan mag dat van mij wel wat duurder zijn. Belangrijk is dat ze die grens (hoeveel meer wil je betalen voor betere kwaliteit?) niet overschrijden.

            Jammer dat pijlen nooit op demo's geschoten worden. Maar op dealer-demo's of het schieten t.b.v. een product-film kunnen we ze misschien al zien.

            Comment


              #7
              Ik hoop dat een van deze pijlen een gil en knal bevat want sinds de Sun Warriors van Wolff er uit zijn gegaan mis ik dat soort pijlen echt. Wat mij ook leuk lijkt voor een knalpijl is een crackling tail wanneer ze omhoog gaan maar volgens mij mag dat niet eens volgens de wetgeving in Nederland.
              "I came in like a crackling ball."

              Comment


                #8
                zouden dit ze kunnen zijn?

                Even a broken clock is right twice a day.

                Comment


                  #9
                  @ fireworkaddict : ik ben juist al van een duurdere prijs uit gegaan, de sick 6 zijn 6 knalpijlen voor een 7 euro, dus dan is een 7 euro voor 4 knalpijlen die kwalitatief beter zouden zijn redelijk , het wil niet zeggen dat als er 1 importeur met iets unieks is, de prijs nu ook gelijk uniek hoog moet zijn, ik weeg prijs/kwaliteit/kwantiteit/korting altijd af, niet alleen de prijs

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
                    Denk het niet 5 gram flash voor de burst gaat in Nederland niet lukken
                    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                      Denk het niet 5 gram flash voor de burst gaat in Nederland niet lukken
                      In de salutecake 1 zat ook 5gr.

                      Comment


                        #12
                        dan zouden het deze kunnen zijn

                        Comment


                          #13
                          .............
                          Laatst aangepast door MasterBsc; 20 November 2013, 13:44. Reden: foutieve informatie

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door mars25 Bekijk bericht
                            Ik denk dat een prijs van 6 tot 7 euro redelijk is, word het meer kan je beter naar andere knalpijlen kijken van een andere importeur
                            Adviesprijs zal rond de 14.95 euro liggen. Ze zijn echt een slag groter dan bijvoorbeeld de Xtreme bang rockets, Sky thunder rockets of de Asian thunder rockets dus daarmee kunnen ze niet direct vergeleken worden. Of deze pijlen echt de moeite waard zijn zullen we denk ik pas tijdens of na de verkoopdagen weten aangezien pijlen zelden op demonstraties geschoten worden.

                            Voor de grootverbruikers; kartoninhoud is 12/1
                            FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                            Comment


                              #15
                              Kan iemand hier de CE keuringsnummers plaatsen van deze pijlen? Kunnen we vergelijken met de Vulcan database..

                              Comment

                              Working...
                              X