Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Triple Damage

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Triple Damage

    Artikelnummer: SW201
    Artikelnaam: Triple Damage
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 3 x 19 shots
    Effectomschrijving: Creëer uw eigen show met deze 3 maximaal gevulde 19 schots cakeboxen.
    Tijdsduur:
    ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 75 euro

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Triple damage.jpg
Vertoningen:1
Grootte:57,6 KB
ID:	1610574

    This website is for sale! schuurmans-vuurwerk.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, schuurmans-vuurwerk.nl has it all. We hope you find what you are searching for!
    Laatst aangepast door Torrr; 14 September 2013, 21:22. Reden: bronvermelding

    #2
    Doet mij wel een beetje denken aan een Shell-rekje...

    Comment


      #3
      ziet er goed uit ben zeer benieuwd naar deze cake box vooral naar de prijs.

      Comment


        #4
        Is inmiddels te koop bij Dolfijn in België voor EUR 67,50:http://dolfijnvuurwerk.com/vuurwerk-...ten/big-heavy/
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #5
          Hahahaha. Wat een zet! Hadden ze daar die Turbo Salut rocket nog maar

          Comment


            #6
            Dit product heeft 3 maal een cake uit de Shockwave lijn in een doos.
            Door meerdere cakes in het pakket, drukt het de prijs voor de consument.

            Voor ons als liefhebber is het doorlonten niet nodig met een stuk karton er omheen, maar voor de prijs is het wel zeker interessanter.

            Comment


              #7
              Zijn dit echt de cakes als bijvoorbeeld SW001 : Shock Wave 1 ?
              ffffffffff

              Comment


                #8
                Weet niet of elk pakket hetzelfde is.. bij mij bevat dit pakket de shockwave 1, 3 en 4

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                  Weet niet of elk pakket hetzelfde is.. bij mij bevat dit pakket de shockwave 1, 3 en 4
                  Bij mij zijn het ook deze 3.

                  Comment


                    #10
                    Dit pakket gisternacht afgestoken.. onafgestoken was ie helaas mooier.

                    De mines waren vrij goed.. het multicolour boeket uit de Shockwave 1 was prima qua kleur, boeket had groter gemogen.
                    Maar toen de shockwave 3 en 4.. ontzettend slecht. De brocade met groene sterren en brocade met rode sterren waren niets meer dan een salute waar 3 gekleurde sterren vanaf sprongen.

                    Het leek dus eerder een slechte salutecake dan een goede siercake! Voor 75 euro per 3 mag je absoluut veel meer verwachten dan dit.

                    Jammer.

                    Comment


                      #11
                      Ik vond hem ook 3 keer niks, kleine boeketten die verre van rond zijn.
                      Erg jammer.

                      Comment


                        #12
                        De mine zag er veel belovend uit, maar de boeketten waren ver onder de maat (klein en uit elkaar getrokken). De adviesprijs van 75 euro is veel te hoog voor deze cake.

                        Comment


                          #13
                          Kan het met bovenstaande niet meer eens zijn! Hierbij nog mijn filmpje:

                          https://www.youtube.com/user/Originallover

                          Comment

                          Working...
                          X