Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yellow River

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    deze jammer genoeg niet mee gehad maar de pearl river want deze was op. Die was wel okey maar wil de yellow ook graag nog een keer.

    Comment


      #62
      Dit was écht op recht de gruwelijkste cake die ik ooit heb gehad. En ik had dit jaar alle 2015 toppers van Pangu en Evolution, maar niks dat hier aan kan tippen. Ik had de 2014 versie en die schoot met een tempo verhoging in het midden ( ik geloof dat de 2015 en 2016 versie hetzelfde zijn ). Hij schoot bijna 2 keer zo hoog als andere cakes, maar de boeketten leken alsnog als 2" boeketten. En echt prachtig goud wat je niet zo vaak ziet, soort pixie dust. Volgend jaar komt ie er weer 2 keer in!

      Comment


        #63
        Deze was waanzinnig mooi inderdaad! We stonden er een pasr meter vanaf en het leek wel of de hele lucht met goud gevuld was. Echt een topcake.

        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
        Dit was écht op recht de gruwelijkste cake die ik ooit heb gehad. En ik had dit jaar alle 2015 toppers van Pangu en Evolution, maar niks dat hier aan kan tippen. Ik had de 2014 versie en die schoot met een tempo verhoging in het midden ( ik geloof dat de 2015 en 2016 versie hetzelfde zijn ). Hij schoot bijna 2 keer zo hoog als andere cakes, maar de boeketten leken alsnog als 2" boeketten. En echt prachtig goud wat je niet zo vaak ziet, soort pixie dust. Volgend jaar komt ie er weer 2 keer in!
        Work is the curse of the drinking class

        Comment


          #64
          De topper uit de Pangu Collectie! Dacht, moet ehm dit jaar echt maar eens gaan schieten!

          Eind goed, Knal goed!

          Comment


            #65
            Drie maal de Yellow River. Geniaal!

            Comment


              #66
              16 keer deze geschoten als finale een na laatste finale project. Alle 16 kwamen ze uit 2014. En wat een top bak en geweld. Ook hier komt nog beeldmateriaal van.

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-freak Bekijk bericht
                16 keer deze geschoten als finale een na laatste finale project. Alle 16 kwamen ze uit 2014. En wat een top bak en geweld. Ook hier komt nog beeldmateriaal van.
                Ja zag jou slepen met (al)die dozen bij pyrostore,ik was na jou aan de beurt.
                Ben benieuwd naar het filmpje.

                Comment


                  #68
                  Deze heeft de hoge verwachtingen zeker waargemaakt! Echt een schitterend effect! Schoot wel iets hoger dan verwacht, zou dat kruipende goud nog iets dichterbij willen hebben.

                  Comment


                    #69
                    Super cake hopelijk kan ik hem ook ergens bemachtigen voor weinig

                    Comment


                      #70
                      Voor mij is dit de opvolger van de 2008 batch Sniper. Deze staat echt heel hoog op mijn verlanglijst.

                      Comment


                        #71
                        Dat goud blijft heerlijk lang hangen, erg mooi gedaan.
                        Laatst aangepast door omepje; 27 December 2017, 08:48.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door QVR0501 Bekijk bericht
                          Voor mij is dit de opvolger van de 2008 batch Sniper. Deze staat echt heel hoog op mijn verlanglijst.
                          Dit is een grote stap hoger dan de oude Sniper hoor! De mooiste losse cake tot nu toe, vind ik.

                          Edit:

                          Hier de 2014 versie, ik was eerst bang dat ie toen nog wat minder was. Maar niks is minder waar!

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
                            Deze heeft de hoge verwachtingen zeker waargemaakt! Echt een schitterend effect! Schoot wel iets hoger dan verwacht, zou dat kruipende goud nog iets dichterbij willen hebben.

                            Rico, dit is de 2016 versie?

                            Blijft gewoonweg een prachtige cake dit zeg! Heerlijk!

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                              Rico, dit is de 2016 versie?

                              Blijft gewoonweg een prachtige cake dit zeg! Heerlijk!
                              Heb ik bij deze helaas niet gecheckt Bastiaan.
                              Maar zie weinig verschil met de 2014-versie op de vorige pagina!

                              Comment


                                #75
                                Zou graag een versie zien zonder het rood en blauw. Dat goud is zo mooi!

                                Comment

                                Working...
                                X