Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yellow River

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Om de een of andere reden ( waarschijnlijk beviel de naam mij niet ), deze cake nooit bekeken, maar na het zien van de filmpjes wel heel erg onder de indruk van deze cake. Prachtige grote uitwerkingen en wat blijkt dat goud lang hangen, echt geweldig.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      Super mooie cake! Zojuist daarom weer besteld!

      Comment


        Erg mooie cake.
        De wow factor werd een beetje weggewaaid want deze bak komt goed tot zn recht zonder een zuchtje wind.
        Helaas stond er hier windkacht 5 waardoor het goud zo foetsie was.
        Neemt niet weg dat de burst top was, de groote van de cake de verwachtingen waarmaakt en de effecten prima in orde zijn.
        Nu hopen op een windvrij oud en nieuw 2018 dan gaat ie mooi in een project met de funkenweide scala
        Even a broken clock is right twice a day.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
          Erg mooie cake.
          De wow factor werd een beetje weggewaaid want deze bak komt goed tot zn recht zonder een zuchtje wind.
          Helaas stond er hier windkacht 5 waardoor het goud zo foetsie was.
          Neemt niet weg dat de burst top was, de groote van de cake de verwachtingen waarmaakt en de effecten prima in orde zijn.
          Nu hopen op een windvrij oud en nieuw 2018 dan gaat ie mooi in een project met de funkenweide scala
          Dat had ik met hetzelfde effect bij de Smash box 3, het effect kwam veel minder goed tot z´n recht dan vorig jaar bij de Yellow River en de Garden Party 2 box. Ik dacht eerst nog dat het kwam door een andere fabriek oid, maar het komt gewoon door de wind. Scheelt echt de helft met hoe je dit effect ervaart.

          Comment


            Een mede-stoker bij het 18u moment zette hier tussendoor even 3 van neer om tegelijk weg te fakkelen. Prachtig moment, kan goed begrijpen waarom deze cake zo onwijs veel stemmen heeft gekregen!

            Niet dé cake wat mij betreft, maar absoluut een hele dikke aanrader.
            En nu hopen dat de nieuwe productie de bekende kwaliteit zal evenaren, of overtreffen natuurlijk.

            Comment


              Ik kon het niet laten en een karton ingeslagen vandaag. Wat een beest!

              Comment


                Tof! Wel op film please

                Comment


                  Ziet er mooi uit! Heb je de cruelty daarna geschoten?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Huit Bekijk bericht
                    Ik heb hem dit jaar 3x in W geschoten. Prachtig!
                    Hierbij filmpje (vanaf 2:19):

                    Dat ziet er mooi uit! Heb je daarna de cruelty geschoten?

                    Comment


                      (Bijna) iedereen is laaiend enthousiast over deze cake. Ik zag 'm zelfs regelmatig terugkomen bij de favoriete (losse) cake van 2017. Het kan aan mij liggen, maar op alle films vind ik 'm niet echt overtuigen (met name het goud). Is dit weer zo'n gevalletje 'deze moet je in het echt zien'?

                      Twijfel om er een kartonnetje van in te slaan...

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                        (Bijna) iedereen is laaiend enthousiast over deze cake. Ik zag 'm zelfs regelmatig terugkomen bij de favoriete (losse) cake van 2017. Het kan aan mij liggen, maar op alle films vind ik 'm niet echt overtuigen (met name het goud). Is dit weer zo'n gevalletje 'deze moet je in het echt zien'?

                        Twijfel om er een kartonnetje van in te slaan...
                        Sterke nog, hij is verkozen tot beste cake van 2017 .

                        Maar ik snap je zeker, ik had dat ook zeker. Afgelopen jaar een karton van gehad, maar wat een topper zeg. Dus ja, zeker een cake die je in het echt moet hebben gezien.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          Tja, in de straat vond ik het gewoon een goed ding, ik heb hem voor dit jaar weer besteld.

                          Zelfs met de harde wind deed deze het super!

                          https://youtube.com/@Pyroblom

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                            (Bijna) iedereen is laaiend enthousiast over deze cake. Ik zag 'm zelfs regelmatig terugkomen bij de favoriete (losse) cake van 2017. Het kan aan mij liggen, maar op alle films vind ik 'm niet echt overtuigen (met name het goud). Is dit weer zo'n gevalletje 'deze moet je in het echt zien'?

                            Twijfel om er een kartonnetje van in te slaan...
                            Ik had precies hetzelfde vorige jaarwisseling. Toch geprobeerd na alle lovende reacties maar mijn mening is hetzelfde gebleven. Vond hem niet slecht, maar speciaal ook niet.

                            Comment


                              Ik heb nog een filmpje gevonden van de yellow River die ik geschoten heb omdat mijn broertje zijn diploma had behaald.
                              Hierbij kun je goed zien dat het tijdens goed weer ook perfect uit de verf komt.
                              Wat een bakken waren dit zeg.!!

                              ]
                              Laatst aangepast door Neotrixx; 29 November 2018, 00:01.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Suckyy Bekijk bericht
                                Ik heb nog een filmpje gevonden van de yellow River die ik geschoten heb omdat mijn broertje geslaagd was.
                                Hierbij kun je goed zien dat het tijdens goed weer ook perfect uit de vorm komt.
                                Wat een bakken waren dit zeg.!!

                                ]
                                deze komt wel uit duitland ? lol

                                en foei beetje afsteken buiten O&N

                                Comment

                                Working...
                                X