Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hong Kong

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Die kleuren combi in de Hongkong zijn geweldig om te zien. Mooie kleurencombi en waanzinnig fel.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #32
      Wat een schitterende cake. Die witte blinkers zijn ontiegelijk fel! Gaat op de lijst, moet er eigenlijk gewoon komen.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #33
        Heel mooi, gaat direct op de lijst.

        Comment


          #34
          Hier ook nog een filmpje van deze topper
          Helaas staan niet alle schoten er even mooi op, ach ja.

          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

          Comment


            #35
            Achja de camera op de juiste hoogte houden is ook een vak apart

            Comment


              #36
              Vorig jaar echt een klasbak, deze keer ietsje minder. De boeketten zijn nog steeds erg groot. Maar enkele keren mist deze wel het tempo en schiet ie iets te hoog.


              Comment


                #37
                Afgelopen jaar per 2 geschoten, batch 2016. Vond hem zo mooi dat ik hem voor dit jaar weer op de lijst heb gezet. Nu maar hopen dat Pangu deze nog ergens in de bunkers heeft liggen

                Comment


                  #38
                  Werkelijk een waanzinnige cake, werkelijk MEGA grote effecten, soms zelfs buiten de camera, topcake!



                  https://www.youtube.com/user/Originallover

                  Comment


                    #39
                    Ik had €16,- voor deze cake afgerekend, wat echt geen geld is! Topcake net als de Mount Lu

                    Comment


                      #40
                      Wat een goede cake zeg en wat komt die goed over op het filmpje van koning. Super kwaliteit filmpjes!
                      16e jaar op vuurwerkcrew!!

                      Comment


                        #41
                        Bedankt voor het filmpje Koning! Deze heeft vaak op het lijstje gestaan. Dan toch maar niet genomen.
                        Aangezien deze 30 mm is, hoop ik dat deze nog wel geïmporteerd worden.
                        There is no such thing as enough fireworks.

                        Comment


                          #42
                          Blijft een geweldige cake inderdaad, zeer grote effecten. Deze dit jaar maar bestellen.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #43
                            Qua effectgrote behoort de Hong Kong misschien wel tot mijn top 3 losse cakes. Die ik zelf heb gehad nochtans. Knalt ook net iets lager maar gelukkig ook weer niet te laag. Als deze nou toch eens in navolging van de Yellow River ook werd geherintroduceerd. Hoewel je dat over meerdere producten van Pangu zou kunnen zeggen.

                            Kan zelf altijd erg genieten van een losse 19 schoten cake. Zonde dat er niet veel importeurs 19 shots (kwaliteit) cakes los aanbieden.
                            ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                            Comment

                            Working...
                            X