Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Indextopic] Knalcakes\ cakes met harde burst

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Maar ik denk dat er dit jaar geen één bak is die zo hard ging als de In Shock? We zullen het wederom moeten afwachten. Zal die Matrix eens opzoeken!

    Comment


      #32
      Knalcakes met een harde knal gaan we gewoon niet meer zien, gewoon simpelweg omdat geen èèn importeur de grens wil opzoeken met de 120 decibel regel.

      Comment


        #33
        Klopt, maar als je iets zoekt wat leuk is, ga dan voor de happy thunder Queen van Evolution. Ja, het schiet alles in 1x eruit maar wat een geweld was het.
        Laatst aangepast door Mav; 20 November 2021, 09:18.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door RickB Bekijk bericht
          Maar ik denk dat er dit jaar geen één bak is die zo hard ging als de In Shock?
          Dat lijkt me logisch, de inhoud van dat cakeje was een "foutje"

          Comment


            #35
            ff afwachten wat die nieuwe van geisha doet.

            Comment


              #36
              Je hoeft niet te gaan zitten wachten op een knalcake die gelijkwaardig is aan de Salute Cake 1 want dat is gewoonweg onmogelijk met onze regels! En voor een 'all at once' cake zou ik dan ook niet gaan, de regels qua maximale DB blijft gelijk, of er nu 1 shot of 25 shots tegelijk knallen. Wat wel harder gaat is als je een knalcake hebt die om en om schiet en dan tot het maximale wat wel mogelijk is en dan met meerdere tegelijk schieten. Maar wat al hierboven word gezegd, alle importeurs zijn erg voorzichtig en dat is zeker terecht. Maar daardoor is er op dit moment niet veel te verkrijgen voor ons. Alle toppers zijn niet meer wat het geweest is. Als je echt zulke knallen wilt dan moet je verder kijken dan de Nederlandse markt en anders zou je je er bij neer moeten leggen.

              Comment


                #37
                Delicious Thunder van Rubro is wel lekker en Vuurwerkmania komt dit jaar met de Aftershock Inc. of zo. Schijnt daar op gebaseerd te zijn. 36 shots in voorverkoop aanbieding €15,00
                Vier veilig, vier legaal!

                Comment


                  #38
                  Er zijn wel vaker knalbakken geweest die eigenlijk illegaal zouden moeten zijn. Herinner me nog een Dutch Thunder die eigenlijk ook harder ging dan zou mogen. Zo duikt er af en toe wel wat leuks op op de Nederlandse markt. Een mens mag hopen, maar alle reacties hierboven inderdaad, ik weet het jongens. Helaas is het niet anders hier.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door RickB Bekijk bericht
                    Er zijn wel vaker knalbakken geweest die eigenlijk illegaal zouden moeten zijn. Herinner me nog een Dutch Thunder die eigenlijk ook harder ging dan zou mogen. Zo duikt er af en toe wel wat leuks op op de Nederlandse markt. Een mens mag hopen, maar alle reacties hierboven inderdaad, ik weet het jongens. Helaas is het niet anders hier.
                    klopt, van hardix.
                    zelfde knallen hadden de thunderstruck (36sh) en aftershock thunder (90sh) ook. eveneens van hardix.
                    maar die zijn er jaren geweest,en ieder jaar was het weer top kwaliteit, dus het aantal decibel zou wel goed geweest zijn, anders niet door de keuring ieder jaar opnieuw;)
                    tis dat hardix sinds vorig jaar niet meer bestaat, maar anders hadden we gewoon de dutch thunder, thunderstruck en aftershock thunder weer gehad hoor.

                    Comment


                      #40
                      Gisteren op eem demo in nijverdal gehoord: valk ti-thunder
                      Knalt met gemak de ss en de delicious thunder eruit

                      Comment


                        #41
                        Hoogmood is echt een aanrader!
                        Helaas is de salute cake 1 niet meer verkrijgbaar.

                        Comment


                          #42
                          Echt jammer dat de salute cake 1 niet meer verkrijgbaar is

                          Comment


                            #43
                            Zo even bumpen dit topic. Ben zelf altijd fan geweest van cakes met een mooie burst. Welke goede cakes zijn hiervoor te vinden?
                            Laatst aangepast door Mav; 20 November 2021, 09:13.

                            Comment


                              #44
                              Hallo,

                              De salute cake 2 van schuurmans.

                              Gerrit

                              Comment


                                #45
                                Idd de salute cake 2 (productiejaar 2012, verkrijgbaar bij vuurwerkoutlet vierhuizen. Daarnaast de Valk TI Thunder.

                                Comment

                                Working...
                                X