Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Indextopic] Knalcakes\ cakes met harde burst

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    White Thunder van Wolff, Dynasty staat nog niet in het overzicht. Rapidfire knalcake.
    Vier veilig, vier legaal!

    Comment


      #17
      Verleden jaar besloot ik eens een aantal knalcakes te kopen voor in de ochtend.
      (Zie een aantal ervan in dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=X_-mSJCwwuI)

      En moet zeggen, de Thunder Flower (kostende ongeveer 35 euro) was toch wel echt mijn favoriet.
      Knallen waren echt hard en hij was ook lekker, in mijn ogen, langdradig. Zeker een aanrader.

      Daarna volgt de Silver Salute (ander filmpje). En ja ik heb verder eigenlijk nog weinig gezien.
      Weet wel dat ik sinds verleden jaar minstens 1 knal-cake moet hebben. Veel beter dan rotjes.
      Website: https://www.rfgfireworks.nl

      Comment


        #18
        Thanks voor je video's remco Zal er zelf ook nog wat zoeken & posten.
        ffffffffff

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door hardcore0438 Bekijk bericht
          Thanks voor je video's remco Zal er zelf ook nog wat zoeken & posten.
          Is inderdaad een hele vette video!
          Vuurwerk is het licht aan het eind van de tunnel.

          Comment


            #20
            Elegance van rubro heeft ook een lekkere burst en is een sierpot

            Comment


              #21
              Zelf heb ik alleen de secret salute gehad tot nu toe , en ben er best tevreden over .
              Er zijn vast mensen die meerdere soorten hebben geschoten en weten wat op dit moment het dofste klapt ?? geen Penggg maar POEMMM lol
              Laatst aangepast door pielke; 27 November 2014, 15:35.
              Natural Born Pyro

              Comment


                #22
                Salute 1 "in shock" (schuurmans). Ik ben zo blij dat ik deze legendarische Nederlandse knalpot heb mogen meemaken. Ik ben toen een dag van te voren zelfs nog op de fiets (in de regen en wind) naar de vuurwerkwinkel gefiets 15km verder op. Helaas is hij uit de handel gehaald omdat hij teveel flash bevatte. (ik geloof 4 gram zo even uit het hoofd). Misschien dat je hem nog kan krijgen als restpartijen of bij iemand zelf kan afhalen. Je betaald er in ieder geval wel de hoofdprijs voor, maar dan heb je wel wat

                Hier een filmpje:

                Comment


                  #23
                  De tring zeg. Die mot ik hebben. Wat een knalbak is dat zeg.

                  Comment


                    #24
                    Iemand een tip voor me ?
                    Ik zoek een hele goede knalcake

                    liever dof als schelle knallen
                    Natural Born Pyro

                    Comment


                      #25
                      Ben ook benieuwd wat de kenners aanraden.
                      Zijn jullie ook enthousiast over de cakes met 50+ schoten.

                      Comment


                        #26
                        Ben aan het denken om de evolution thunder bakjes te halen ,, als deze echt zo goed zijn.
                        Natural Born Pyro

                        Comment


                          #27
                          ik heb de blue thunder van evolution. heb deze op een demo gehoord en die knallen waren echt hard.
                          Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

                          Comment


                            #28
                            Goed overzicht, inderdaad er zitten erg veel mooie cake's tussen.

                            Comment


                              #29
                              Wat moeten we dit jaar halen aangezien 'in shock' er niet meer is? Ik heb vorig jaar gelukkig nog een paar 'in shocks' kunnen bemachtigen die nog ouderwets hard gingen. Wat waren dat heerlijke bakjes. Zo jammer dat dit gewoon niet mag. Dingen zijn zo veilig als wat en knallen gewoon lekker.

                              Ik had vorig jaar ook Silver Salutes van Wolff die mij enorm tegen vielen qua knallen. Die zijn ook wel eens beter geweest. Wat knalt nu nog een beetje fatsoenlijk in Nederland?

                              Comment


                                #30
                                De Martix uit de Burn It! collectie is een goede knalcake. 5 lekkere doffe salvo's van 5, en qua prijs prima. Meestsl €10,00-€12,00.

                                Comment

                                Working...
                                X