Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bezoek Bonfireworks zondag 9 juni 2013

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Maak jullie er niet druk over, Bonfireworks heeft alleen zichzelf ermee als ze hun producten niet hebben aangepast! Als ze dat hebben aangepast is het toch goed! Ze hebben alleen zichzelf ermee als ze het niet doen. Genoeg andere importeurs die goede vervangers hebben voor bijvoorbeeld de Golden Dream als die niet weer terug is in de oude staat!

    Comment


      #17
      Mijn excuses richting de gehele vuurwerkcrew; dit is juist een eerlijke post, dus hun treft geen enkele blaam. Ik was even blind voor ogen vanmiddag en dacht niet goed na bij mijn post. Laat ik het nu duidelijker stellen: ik vind dat we elkaar juist keihard nodig hebben in vuurwerk minnend nederland en elkaar juist niet af moeten kraken; in deze deed ik hier zelf aan mee. Ik werd gewoon zwart voor ogen, als er over een echte vuurwerkliefhebber dingen gezegd worden die totaal niet waar zijn. Maar tis soms beter je mond te houden of even goed na te denken over wat te posten.
      Laatst aangepast door Vuurwerkbieb; 13 July 2013, 23:23.
      vuurwerkbieb

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
        Thanks! Leuk verslag.
        Interessant om te lezen dat er geen doorlontbakken komen, deze deden het toch wel aardig afgelopen jaar heb ik begrepen.
        Gewoon eigen idee hanteren. Als je formaat van Bonfireblokjes kent, dan weet je dat hele constructies onnodig zijn. Vind ik een prima uitgangspunt!

        Als ze slim zijn, zorgen ze dat die kartonnen werkzaam formaat hebben. Kan je aan kartonacties doen én bied je de mensen kansen om zelf hun 'projectje' te doen. Twee voor de prijs van één...

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkbieb Bekijk bericht
          Maar tis soms beter je mond te houden
          Precies daarom heb ik ook nog niks gepost, omdat het ook in de trant van jou en heartworm zou zijn

          Bewijs je maar, Frits, succes!

          Meer zeg ik niet

          Comment


            #20
            Hoe je t ook wend of keert het gaat om het product! Laten we hopen dat Bon zijn woorden kan waarmaken en gewoon als vanouds weer mooie producten op de markt brengt, het verslag wat overigens prima is is daar het bewijs van dat we straks weer kwaliteitsvuurwerk kunnen afsteken. Want daar staan ze om bekend. Ja toch....

            Comment


              #21
              Keurig verslag Bastiaan. Heel erg nieuwsgierig naar de nieuwe producten voor dit jaar.!!

              Comment


                #22
                Pff kost me moeite om me mond weis dicht te houden over de gewaagde uitspraken van meneer Frits.
                Maar ik zal rustig wachten tot ik de producten heb gezien en kan oordelen.
                Verder wil ik even bastiaan complimenteren met het verslag.
                Prima en duidelijk geschreven! Het leest heerlijk weg.

                Comment


                  #23
                  Super verslag Bastiaan! Alleen werdt de mond niet gesnoerd van de vorige eigenaar,in 2010?? Weet niet of hij ook nog verantwoordelijk,was voor de productie van dat jaar. Maar hoe dan ook lekker makkelijk! Bedoel dan het stukje over het uitstapje naar een andere fabriek. Als freak kan ik niet zoveel met die uitspraken.
                  Laatst aangepast door skyrider; 13 July 2013, 11:47.
                  Light some fireworks, and see who answers.

                  Comment


                    #24
                    Hoe is het inmiddels met Bonfire ?
                    Al tijdje niks van gehoord en het is al bijna half oktober.
                    Knaap!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jean-Paul_* Bekijk bericht
                      Hoe is het inmiddels met Bonfire ?
                      Al tijdje niks van gehoord en het is al bijna half oktober.
                      Gaat goed met Bonfireworks, alleen het gedoe allemaal rond de uitbreiding van de opslag heeft er goed ingehakt bij de familie en voornamelijk op het gezin van Frits.
                      Begrijpelijk dat ze even pas op de plaats maken.

                      Ik wens ze in ieder geval veel sterkte.
                      Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                      Comment


                        #26
                        Zoals Ylke zegt, het gaat goed.
                        Ze zijn terug bij de oude fabriek en als het goed is krijgen we weer de standaard kwaliteit die we van Bonfire mogen verwachten.

                        Enkele producten zijn door de zomer in China (net als bij enkele andere importeurs) niet naar Nederland gekomen omdat de kwaliteit en/of prijs dan niet gegarandeerd kan worden. Wel komen er 4 cakes bij in het lagere segment met een klein aantal schoten.

                        Een eventuele demo wordt nog bekeken, deels ingegeven door het feit dat er dit jaar weinig vernieuwing zit in het assortiment.

                        Comment


                          #27
                          Dus geen 25 grams cakes?

                          Comment


                            #28
                            Jammer genoeg niet nee, deze staan op de rol voor volgend jaar.
                            Ze hebben ervoor gekozen om voor kwaliteit te gaan en door de lange zomer in China was juist die kwaliteit niet gegarandeerd als het snel snel moest gebeuren. Dan kwam er nog de onzekerheid bij of het überhaupt wel op tijd binnen zou zijn.

                            Comment


                              #29
                              Nog steeds niks bekend over de nieuwe producten van Bon? Ben toch wel nieuwsgierig

                              Comment

                              Working...
                              X