Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chengdu

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
    Mooie film RaideR. Hoe vond je de spreiding van de boeketten? Op andere films lijken de boeketten behoorlijk groot, maar op jouw film lijken die wat kleiner te zijn. Kan uiteraard ook door de film komen.
    Groot zat hoor, niet mega zoals Fairy Tail o.i.d. maar wel heel sierlijk!
    https://youtube.com/@Pyroblom

    Comment


      #17
      Ik moet niet meer naar je filmpjes kijken, nu ook deze besteld na het zien van jouw film!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
        Ik moet niet meer naar je filmpjes kijken, nu ook deze besteld na het zien van jouw film!
        Graag gedaan !
        https://youtube.com/@Pyroblom

        Comment


          #19
          Vind hem ook super maar ik ga me inhouden.
          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

          Comment


            #20
            Ik niet over 3 week haha, helft v d prijs namelijk alhier

            Comment


              #21
              Ga hem schieten met vooraf de Red Ghosts van Evolution en waarschijnlijk als afsluiter de Wenzhou. Zin in!

              Comment


                #22
                Gaaf! Mooie combinatie

                Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                Ga hem schieten met vooraf de Red Ghosts van Evolution en waarschijnlijk als afsluiter de Wenzhou. Zin in!
                Work is the curse of the drinking class

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                  Ga hem schieten met vooraf de Red Ghosts van Evolution en waarschijnlijk als afsluiter de Wenzhou. Zin in!
                  Mooi. Voor/na Red Ghosts had ik ook al aan gedacht. Heb deze echter niet in de collectie en er kan niets meer bijkomen. Voor nu is het plan 2x Splitting Stars in (kleine) V, 2x Red Ghosts in (kleine) V eindigend met 3x Sparkles in W.

                  Comment


                    #24
                    Mooie cake die niet erg hoog schiet, daardoor leken de effecten heel groot. Goud was prachtig!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                      Ga hem schieten met vooraf de Red Ghosts van Evolution en waarschijnlijk als afsluiter de Wenzhou. Zin in!
                      Na het dikke effect van de Red Ghost viel de Chengdu helaas wat weg, maar het kan ook door de wind komen. Maar wel een mooie cake!

                      Comment


                        #26
                        Wij vonden m mooi. Al deed het me wel denken aan een ghost effect. Beetje een blinker/ghost mix.

                        Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                        Comment


                          #27
                          Cake komt niet heel sterk over op film moet ik zeggen. Was dit live ook zo ? De effecten vind ik er 'leeg' uit zien.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                            Cake komt niet heel sterk over op film moet ik zeggen. Was dit live ook zo ? De effecten vind ik er 'leeg' uit zien.
                            Camera staat wat donker ingesteld, dus wellicht is dat de reden dat hij de fijne effecten niet goed op pakt. Wél moet ik je zeggen dat ik wat meer blink had verwacht. Wat ik al zei; hij deed me een beetje denken aan een ghost effect cake.
                            Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                            Comment


                              #29
                              Bedankt voor de film. Als ik je film vergelijk met andere films op Youtube lijkt hij inderdaad wat donker. Ik heb hem in ieder geval besteld voor dit jaar. Voor een tientje zal het zeker geen miskoop zijn.

                              Comment


                                #30
                                Ik kan alleen spreken over de oudere batches van deze cake; de nieuwe ben ik nog niet aan toegekomen en die staan nog lekker te drogen. Maar de oude versie is een van de allerbeste cakes die ik ooit heb gezien.
                                Veel indrukwekkender dan bijvoorbeeld de Red Ghosts waar hierboven ook sprake van is. Dit kwam mede door de beperkte stijghoogte van deze cake, waardoor je als een soort Dagobert Duck overal om je heen goud zag.
                                Echt een topding!

                                Comment

                                Working...
                                X