Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Algemeen Pangu Fireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Algemeen Pangu Fireworks

    Deze collectie is geselecteerd door Bert te Mebel (voormalig eigenaar van Bonfireworks) en geimporteerd door Katan Vuurwerk.

    De labels zijn ontworpen door mijn teamlid Johan, op vwc bekend onder de naam Pyroguy.

    Op het label zal dan ook komen te staan: "Label powered by Vuurwerkbieb"

    De collectie bestaat uit 25 artikelen, welke sowieso allemaal verkocht zullen worden bij:



    Overige verkooppunten zullen later bekend gemaakt worden.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 8 July 2013, 22:27.
    vuurwerkbieb

    #2
    Het ontwerp van de Kung Fu ziet er super uit, knap werk Johan! Ben erg benieuwd naar de rest.

    Comment


      #3
      Johan het was een leuke samenwerking het afgelopen half jaar! Af en toe feedback geven,en helpen met foto,s zoeken, Iets met paarden,hihi.
      Laatst aangepast door skyrider; 7 July 2013, 19:47.
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #4
        1 cake is al bekend; staat op de website van Pyrostore:

        Yellow River €34,95 (incl. 21 % btw) 25 shots groot kaliber maximaal gevuld. Snoeiharde burstknallen met sierlijk grootste effecten

        Comment


          #5
          ook zal een cake waarschijnlijk Yanktze river heten (silver spider met bright red stars), maar laten we Bert en Rob dit lekker zelf bekend laten maken

          Ik zeg alleen: succes! Hopelijk slaat deze winkellijn goed aan! Maar Bert kennende zal deze lijn wel een topper eerste klas worden!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
            ook zal een cake waarschijnlijk Yanktze river heten (silver spider met bright red stars), maar laten we Bert en Rob dit lekker zelf bekend laten maken

            Ik zeg alleen: succes! Hopelijk slaat deze winkellijn goed aan! Maar Bert kennende zal deze lijn wel een topper eerste klas worden!
            Vergeet Johan aub niet! Ik heb het geregeld met Bert, maar alle lof mbt de labels gaat uit naar Johan, hij is hier echt dag en nacht mee bezig geweest, man wat zijn daar een uren / dagen / weken / maanden in gaan zitten, maar het resultaat mag er dan ook zijn.

            Zoals gezegd zullen we af en toe op de facebook (adres staat bovenaan) artikelen bekend maken.
            vuurwerkbieb

            Comment


              #7
              Inmiddels heb ik twee producten geplaatst, inclusief de bijbehorende gegevens. Op prijzen en bewegende beelden zullen jullie nog even moeten wachten. Komend weekend zullen de producten ook hun topic op VuurwerkCrew krijgen.

              Tot die tijd zijn de producten te vinden op Facebook. Dagelijks zal ik wat toevoegen.
              Laatst aangepast door bassie1978; 4 July 2013, 09:49.

              Comment


                #8
                Effect omschrijvingen klinken goed, ben benieuwd naar beeldmateriaal.
                Raaddebom.nl

                Comment


                  #9
                  Zeer mooie labels...goed uitgewerkt!!!!!

                  Comment


                    #10
                    Labels zijn inderdaad erg mooi, effect omschrijvingen als muziek in de oren, en kruitinhoud beloofd ook veel goeds. Ik Zie het wel zitten deze lijn. Veel potentie. Wacht met smart op de beelden/ demo's!
                    Staren word je stil van.

                    Comment


                      #11
                      Hey, dit had ik nog helemaal niet gelezen!

                      Top, Johan, gefeliciteerd (ook Vuurwerkbieb iha) met de prachtige labels, mooi ontworpen! En geselecteerd door Bert te M...dan is mijn nieuwsgierigheid zeer zeker gewekt! Toch wel even gezorgd voor een verkooppunt in 't noorden, Johan?

                      Comment


                        #12
                        Met intresse loop ik het te bekijken ook via fb, waarbij ik benieuwd ben hoe de producten live zullen zijn.
                        Hierbij veel succes jongens het ziet er toppie uit.

                        Comment


                          #13
                          ik heb inmiddels een oriënterend gesprek gehad met Bert.
                          Jullie weten natuurlijk wel waarvoor
                          Later meer info

                          Gr
                          Marchel
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            #14
                            Wat een berg nieuwe cakes ben benieuwd naar de uitwerkingen worden deze ook verkocht bij HDH?

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door buldog Bekijk bericht
                              Wat een berg nieuwe cakes ben benieuwd naar de uitwerkingen worden deze ook verkocht bij HDH?
                              Wat ik van Bert heb begrepen zijn deze alleen voor zijn twee winkels en een winkel van een kennis.

                              gr
                              Extreme Pyromaniac for life.

                              Comment

                              Working...
                              X