Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Screw

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Voor 150 euro Laat ik hem staan, vind dat echt aan de prijzige kant voor het eentonige effect . fluitjes met kleine boeketjes.
    Sorry.
    -Van vuurwerk heb je nooit genoeg-

    Comment


      #62
      Wat mij nog niet helemaal duidelijk is of de 4 cakes van Screw allemaal hetzelfde tempo hebben of niet. Wordt er niet duidelijker op als je de verschillende films/berichten naast elkaar legt. Zit er een significant verschil tussen deze bakken?

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door OpixNL Bekijk bericht
        Voor 150 euro Laat ik hem staan, vind dat echt aan de prijzige kant voor het eentonige effect . fluitjes met kleine boeketjes.
        Sorry.
        het is wat aan de prijs maar het zijn dan ook geen fluitjes. Je oren vergaan als je er straks vlakbij staat. Dus als je een spektakel wilt dan is dit wel een goede optie.
        greetzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
          Wat mij nog niet helemaal duidelijk is of de 4 cakes van Screw allemaal hetzelfde tempo hebben of niet. Wordt er niet duidelijker op als je de verschillende films/berichten naast elkaar legt. Zit er een significant verschil tussen deze bakken?
          Er is mij verteld dat er in deze box feitelijk 2x Zware Jongens A en 2x Zware Jongens B zitten. Dat zou betekenen dat er weldegelijk tempoverschil in zit.
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #65
            In de finale bij Kanonslag vanavond gingen er meerdere de lucht in! Wat een heerlijk irritante fluiters en de boeketjes zijn ook nog leuk. Met 4x Cadeautje 3 ertussendoor.

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Rico Bekijk bericht
              In de finale bij Kanonslag vanavond gingen er meerdere de lucht in! Wat een heerlijk irritante fluiters en de boeketjes zijn ook nog leuk. Met 4x Cadeautje 3 ertussendoor.
              Wat een heerlijke fluiters zitten hierin zeg, deden goed zeer aan me oren

              Comment


                #67
                Wat een gekkenhuis was dit weer zeg, wat een chaos.
                Mensen pakten echt hun oren vast, wist niet wat ze overkwam.
                Hele lucht vol met fluiters en boeketten, wat een bak blijft dit.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #68
                  Geweldige bak blijft dit, must have wat mij betreft.

                  Uiteraard weer een momentje van herrie met fluit weggeschoten met als slot 3x Screw, heerlijk!!!

                  Wat je in totaal ziet / hoort:
                  1x Diamond Screamer
                  1x Pinkie Winkie
                  2x Marijn Cadeautje 1
                  1x Marijn Cadeautje 2
                  3x Return of the Phoenix
                  3x Screw

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                    Geweldige bak blijft dit, must have wat mij betreft.
                    Uiteraard weer een momentje van herrie met fluit weggeschoten met als slot 3x Screw, heerlijk!!!
                    Geweldenaar dit inderdaad. Wij hadden er hier ook drie staan! Wat een bizarre sensatie is dat. Mensen die massaal met de oren afgedekt stonden te kijken wat er in godsnaam aan de hand was . Hij is alleen wel wat prijzig met minimaal 140 euro. Of 'ie het waard is? JAZEKER!

                    Comment


                      #70
                      Heerlijke film Mike, thnx.
                      Lekkere complete chaos de hele tijd, mooi om te zien.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                        Geweldige bak blijft dit, must have wat mij betreft.

                        Uiteraard weer een momentje van herrie met fluit weggeschoten met als slot 3x Screw, heerlijk!!!
                        Zijn dit dan 12 cakes?

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                          Zijn dit dan 12 cakes?
                          Zijn 3 boxen tegelijk, gelont zoals bedoeld. Dus lont B van cake 1 steekt alle lontjes A aan van cakes 2, 3 en 4. Het begint dus met 3 cakes tegelijk en als die klaar zijn, gaan er 9 tegelijk, prima opbouw!

                          Comment


                            #73
                            ik heb dezen ook besteld ik twijfel alleen nog of ik 2x2 tegelijk doet of 1x4
                            je wilt wel het wou effect maar aan de ander kant ook weer ook weer dat het langer door gaat iemand een tip
                            ( klopt het dat 1 cake ongeveer 25 sec duurt)
                            Laatst aangepast door wesley.s; 30 November 2016, 18:02.

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door wesley.s Bekijk bericht
                              ik heb dezen ook besteld ik twijfel alleen nog of ik 2x2 tegelijk doet of 1x4
                              je wilt wel het wou effect maar aan de ander kant ook weer ook weer dat het langer door gaat iemand een tip
                              ( klopt het dat 1 cake ongeveer 25 sec duurt)
                              1 blokje duurt ongeveer 50 sec.

                              Comment


                                #75
                                Ik zou hem zeker zo afsteken als bedoeld is, dus eerst 1 cake en dan de overige 3.
                                Zo heb je een lange tijdsduur en je hebt een echte finale.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X