Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cross

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Echt een prachtige cake is dit! Super hoor om een concurrent te hebben op de super 500 enzovoort. Dit zijn de echte show stelers. Jammer dat de prijs echt vreselijk hoog is ( misschien niet zo erg vergeleken met de concurrenten, maar die zijn ook veel te duur in mijn ogen ). Maar kwaliteit krijg je er zeker voor terug en zo veel cake's met deze schiet stijl heb je niet.

    Een zeer mooie toevoeging aan het Nederlandse assortiment.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Echt een prachtige cake is dit! Super hoor om een concurrent te hebben op de super 500 enzovoort. Dit zijn de echte show stelers. Jammer dat de prijs echt vreselijk hoog is ( misschien niet zo erg vergeleken met de concurrenten, maar die zijn ook veel te duur in mijn ogen ). Maar kwaliteit krijg je er zeker voor terug en zo veel cake's met deze schiet stijl heb je niet.

      Een zeer mooie toevoeging aan het Nederlandse assortiment.
      Vergeet niet dat de Super 500 €100 was, en de Ferro Select 5151 €130 (uit m'n hoofd). Dan valt €70 best mee toch?

      Okee, vergeleken met de China Red concurrenten is hij wel weer duur, maar ook véél beter.
      [B]Groetjes Kamikaze[/B]

      Comment


        #18
        Kwaliteit is helemaal geweldig van deze cake. Voor de rest doet het me niet veel,ben meer een boeketten man.
        Light some fireworks, and see who answers.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk bericht
          Vergeet niet dat de Super 500 €100 was, en de Ferro Select 5151 €130 (uit m'n hoofd). Dan valt €70 best mee toch?

          Okee, vergeleken met de China Red concurrenten is hij wel weer duur, maar ook véél beter.
          Ja klopt, dat zei ik een beetje zacht uitgedrukt, maar vergeleken met z'n concurrenten is de prijs wel beter maar alsnog best hoog. En ik ben net als Skyrider ook meer van de boeketten in cake's, maar dit zijn toch wel echt juweeltjes. De cake zal waarschijnlijk ook aardig groot zijn dus dan begrijp ik nog wel dat ie wat duurder is dan compacte 500 grammer.

          Comment


            #20
            70 euro is voor sommige wel veel geld .
            Maar deze pot is het zeker waard in het echt vind ik de kleuren nog beter als op het filmpje.
            ik vind hem tot nu toe nog de beste nieuwkomer dit jaar

            Comment


              #21
              Geweldig ding zeg! Echt iets wat ik zoek, gewoon lekker 300 mooie tails rammen, alleen dat geluid al!
              De prijs is wat hoog, vindt hem niet per se "duur", maar hoe dan ook moet deze er komen, lever er wel wat voor in.

              Comment


                #22
                Deze past wel helemaal in me catagorie: hebbe hebbe hebbe
                Wat een ding...

                Ik zei nog zo, geen bommetje!

                Comment


                  #23
                  En hierbij de productfoto;

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Shell-Martijn Bekijk bericht
                    Deze past wel helemaal in me catagorie: hebbe hebbe hebbe
                    Wat een ding...

                    Zeker een concurrent van de Mega Maxi/Mini, maar dan vraag ik me af: deze Cross of de UP7076... wat jij, Shell-Martijn? Jij hebt ze beiden in 't echie gezien, meen ik.

                    ps. ziet er op de afbeelding uit als een lekker gevaarlijke verpakking. Mag hopen dat het niet zo op de markt wordt gebracht maar met íetwat meer schietruimte voor de buitenste buizen...

                    Comment


                      #25
                      Dat is wel een groot verschil, de UP7076 is een monster vergeleken met dit bakje dan
                      Maar als de Cross zo blijft gaan als tijdens de Lesli demo dan zeg ik Cross (meer afwisseling dan de up en gwn consumenten spul).
                      De UP7076 blijft sowieso baas

                      On-topic, dus jij zag de verpakking ook. Hoop idd dat daar nog wel wat mee gedaan wordt ja. Wij zien het, maar een doorsnee consument zal daar niet op letten, zeker niet als er nog papier over de buisjes zit...
                      Ik zei nog zo, geen bommetje!

                      Comment


                        #26
                        De bak om de cake heen zal wel anders worden, ze zullen echt wel opletten dat het veilig is om af te steken. Is bij alle waaiers tot nu toe goed gekomen bij Marijn, die hebben altijd zo'n doosje erom.

                        Comment


                          #27
                          Deze gaat er 100% zeker komen, gewoon tails rammen zonder boeketten. Prijs vind ik nog om te doen, zijn toch wel 300 shots. Enig puntje van kritiek wat ik al voorbij heb zien komen dat de laatste rijen er sneller uitkomen maar met minder hoogte lijkt net. Het tempo is goed maar hadden voor mij net zo hoog als de rest moeten gaan.

                          Comment


                            #28
                            Interessante bak! heb voorheen de mega mini en mega maxi gehad van china red. die zijn me toen zeer goed bevallen en vooral de maxi maakte een hoop reacties los. heb het idee dat deze nog breder schiet als de maxi al denk ik niet dat ie even hoog schiet. wel mooie tails terwijl de maxi meer lichtkogels schiet.

                            zeker een toppertje dit! hopelijk dit jaar een marijn dealer in de omgeving! dan krijgt ie zeker een kans!

                            Comment


                              #29
                              Wat was dit een heerlijke tail bak!
                              Stukken netter uitgewerkt dan de Mega mini/maxi.
                              In mijn ogen een echte beauty.
                              Laatst aangepast door Scav; 3 February 2016, 11:53.

                              Comment


                                #30

                                Comment

                                Working...
                                X