Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cross

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Cross

    Artikelnummer: LE03370
    Artikelnaam: Cross
    Bruto Gewicht:
    Netto Kruitgewicht: 463,20 gr
    Aantal schoten: 300 schots
    Effectomschrijving: goud, groen, rood, zilver, fluit, tails, kometen, glitter en crackling
    Tijdsduur: 15-20 sec
    Stijghoogte: 20 meter
    Richtprijs: € 79,95 (2015)

    Een waaiercake met 300 schoten in deze kwaliteit is moeilijk elders te vinden. Een prachtige regenboog die steeds sneller gaat zal u versteld doen staan!
    Deze fanshape waaiercake schiet in z-vorm 300 tubes met diverse effecten leeg. Combinaties van fluiters, gekleurde kometen, gekleurde glitter staarten en crackling die in zeer rap tempo worden uitgeworpen.









    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.
    Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 13:02.

    #2
    Wat een geweldige waaier cake is dit zeg, alleen de daar betaal je ook voor 69.95.

    Comment


      #3
      Evelien heeft dan toch eindelijk haar eigen Super 500 laten maken! Ik vind hem bijzonder goed gelukt. Schiet toch echt loepzuiver van links naar rechts, zonder enige haperingen! Prijzig bakkie hoor, maar wel een knap staaltje kwaliteit.
      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        #4
        Ik vind de Mega Maxi en Mega Mini toch wel beter, wat meer geweld en beter qua prijs. Maar deze bak mag er ook best zijn gezien het feit dat hij een tikkie groter is en andere effecten heeft.
        "I came in like a crackling ball."

        Comment


          #5
          Ik vind het een brute cake, steelt zeker de show in je straat!
          wel zorgen dat je straat breed genoeg is haha! lekker tempo, en als je er wat dichter op staat is hij nog feller!.. de prijs tja, voor liefhebbers is het te doen, of ik hem zelf aanschaf dat weer ik nog niet.
          075 zaantjee

          Comment


            #6
            Dit is helemaal een cake naar mijn hart.
            Wat een geweldig ding zeg, vooral die tempo versnelling aan het eind.
            Prijs is flink, mischien ergens met korting te koop.
            Buiten de prijs om niets aan te merken op deze bak, geweldig.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Vond deze wel aardig. Is minder dan de Super500, maar ook een stukje goedkoper.

              Comment


                #8
                Wow, deze steelt zeker de show in je straat ja haha
                minpuntje is dat die ook de show in mn portemonnee steelt...

                staat zeker op mn wishlist!

                Comment


                  #9
                  Vind deze wel wat hebben hoor, tempo had persoonlijk nog wat hoger gemogen.
                  Raaddebom.nl

                  Comment


                    #10
                    Bij deze mijn film van twee stuks:

                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #11
                      Heerlijke waaier dit, raast lekker door echt een prachtige tail bak! Ook aan de reactie te horen van iemand uit onze groep die erg enthousiast was!

                      Comment


                        #12
                        Ik sluit mij aan bij DarkSoul, een perfecte cake, helemaal omdat deze een constant tempo heeft. Geen halfbakken rijen die halverwege een pauze inlassen. Nu hopen dat deze ook zo blijft als we hem in december in de straat hebben staan.

                        Comment


                          #13
                          Ben ik nou de enige die het einde wat jammer vind? Hij lijkt wat lager te eindigen, waar ik juist een wat krachtiger/hoger einde passender zou vinden.

                          Comment


                            #14
                            Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 13:02.
                            ffffffffff

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
                              Ik vind de Mega Maxi en Mega Mini toch wel beter, wat meer geweld en beter qua prijs. Maar deze bak mag er ook best zijn gezien het feit dat hij een tikkie groter is en andere effecten heeft.
                              De prijs buiten beschouwing gelaten vind ik dit misschien wel de lekkerste van allemaal, boven de Mini, Maxi, Super 500 en weet ik het wat allemaal,
                              maar prijstechnisch neig ik dan toch weer naar Mega Mini
                              [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                              Comment

                              Working...
                              X