Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amazon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik hoop dat er toch nog een Marijn dealer in Apeldoorn is, maar ben er ban voor :(

    Comment


      #47
      Er is volgens mij een omlabeling van in de Star Shooters serie van Lesli.

      ...Mr Bigshot...

      Nasdrovje

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Baron v lunt z sas Bekijk bericht
        Er is volgens mij een omlabeling van in de Star Shooters serie van Lesli.

        ...Mr Bigshot...

        Nasdrovje
        Dit is inderdaad dezelfde, thnx! Ik ga kijken of die hier in de buurt te vinden is

        Comment


          #49
          ik ga hem dit jaar weer halen 2x afgelopen oud en nieuw stond ik echt te kijken
          alleen misschien kunnen ze het prut fonteintje misschien ietjes opvoeren??
          don't worry im fireworks crazy!!!

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door proline freak Bekijk bericht
            ik ga hem dit jaar weer halen 2x afgelopen oud en nieuw stond ik echt te kijken
            alleen misschien kunnen ze het prut fonteintje misschien ietjes opvoeren??
            Nee, dat fonteintje moet zo blijven, dat maakt de Amazon juist zo geniaal.
            Men ziet een prut fonteintje en gaat een beetje lacherig doen en letten vervolgens niet goed op.
            En dan BOEM!

            Dit jaar ook maar weer 2 stuks in de collectie.

            Eddy.
            Waar rook is, is vuurwerk.

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door flyineddy Bekijk bericht
              Nee, dat fonteintje moet zo blijven, dat maakt de Amazon juist zo geniaal.
              Men ziet een prut fonteintje en gaat een beetje lacherig doen en letten vervolgens niet goed op.
              En dan BOEM!

              Dit jaar ook maar weer 2 stuks in de collectie.

              Eddy.
              ook niet ietjes dan??? gewoon metertje hoog
              don't worry im fireworks crazy!!!

              Comment


                #52
                Haha wat een product is dit, iedereen denkt wat is dit nou.
                En dan komt die klap, wat een dreun komt er af zeg, hele lucht vol.
                Dit jaar zeker weer.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #53
                  Deze staat nog het beste op film van de 4 soorten, had hem samen met de Vet, Vetter, Vetst geschoten.

                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #54

                    Dat is hem dan!
                    365 days a year pyromaniac

                    Comment


                      #55
                      Straatfilm van mijn 2 stuks.
                      Heerlijk ding blijft het.



                      Eddy.
                      Waar rook is, is vuurwerk.

                      Comment


                        #56
                        Deze heb ik aan het begin gezet van mijn 18:00 uur projectje. Is door iemand anders gefimld en ik had vooraf nog aangegeven dat het een fontein was en dat er daarna een dikke mine de lucht in ging en dat er meegefilmd moest worden. Ik enthousiast de film terugkijken op nieuwjaarsdag, staat de mine er natuurlijk niet op...gewoon stug de fontein gefilmd en verder niet mee omhoog gegaan...zucht.

                        Goede nieuws is dan wel dat ik dit geweldige ding weer verplicht moet kopen dit jaar om hem eindelijk eens goed op de film te krijgen

                        Comment


                          #57
                          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                          Comment


                            #58
                            Ik had deze toevallig gekocht in Hillegom tijdens het ophalen van mijn prijs.
                            Wat een geweldig product zeg. Die mine zorgt echt voor een verrassend effect, vooral bij mensen die het absoluut niet verwachten.
                            Volgende keer kijken of ik er meer kan scoren, leuk begin voor een doorlont project.
                            www.youtube.com/channel/UC94WfxZTV9DBXXN480qvnWQ

                            Comment


                              #59
                              Heb ze nog in een winkel kunnen vinden,2x besteld,zeer benieuwd naar die mine!

                              Comment


                                #60
                                Gefilmd met de telefoon en in de mist, niet de beste kwaliteit.
                                Gelukkig heb ik hem nog een keer kunnen stoken afgelopen jaarwisseling:

                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X