Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

King cobra [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Bitchass Bekijk bericht
    Hey Mensen,
    Ik heb ook een karton besteld en naar aanleiding van het filmpje met 10x3 schoten heb ik mijn leverancier, Pronk Vuurwerk, een mailtje gestuurd.
    Die heeft de vraag doorgestuurd naar Lesli en bevestigd gekregen dat de King Cobra 6x5 schoten zal zijn.

    eerst zien dan geloven

    Comment


      #62
      Ik heb de mail van Lesli zelf gelezen en het lijkt me toch heel sterk als ze verkeerde info geven.
      Ik geloof het wel

      Comment


        #63
        nou wat denk je van al de winkeliers en klanten, (gerust te stellen ).

        ik wacht wel de demo,s af voor dat karton van deze koop.

        gr Gino

        Comment


          #64
          Ben toch wel benieuwd hoe deze cake met zijn aparte fluiters en boeketten in de straat gaat presteren. Zie net dat hij hier in de buurt verkocht gaat worden dus moet goed komen!
          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Bitchass Bekijk bericht
            Ik heb de mail van Lesli zelf gelezen en het lijkt me toch heel sterk als ze verkeerde info geven.
            Ik geloof het wel
            Dan zou ik toch maar is wat minder goed gelovig worden. Vandaag de dag mag je best wat wantrouwiger zijn. Want een importeur of een merk ergens in zal zijn product nooit van te voren de grond intrappen. En elke importeur zobeetje op vwc heeft al vaker de plank mis geslagen. ;)

            Comment


              #66
              Als deze wel de 6x5 salvo's heeft komt deze er wel in, maar 10x3 vind ik hem toch net niet. Hoop dat hier snel duidelijkheid over komt

              Comment


                #67
                Ondanks de eventuele verandering hou ik hem er gewoon 3 keer in.
                In w-shape pakt ie dan toch nog gruwelijk uit.
                Wel vind ik het jammer dat we simpelweg gewoon niet kunnen geloven wat we zien op een demo.
                Miljoenenhandel elk jaar weer. en toch verzaken om te tonen wat je ook daadwerkelijk krijgt.
                Das dan wel weer jammer.
                Even a broken clock is right twice a day.

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Twente-VW Bekijk bericht
                  Als deze wel de 6x5 salvo's heeft komt deze er wel in, maar 10x3 vind ik hem toch net niet. Hoop dat hier snel duidelijkheid over komt
                  Dat is al bevestigd door Lesli, zie mijn post #57 op de vorige pagina: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post600993

                  Als dat nog niet voldoende voor je is lees dan het King Cobra topic op FPM waar Tony het ook bevestigd die betrokken is geweest bij de ontwikkeling van dit product!!
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #69
                    Gaaf zeg en niet mega duur.
                    Deze moet ik hebben.

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                      Gaaf zeg en niet mega duur.
                      Deze moet ik hebben.
                      Hij is wel heel erg mooi,
                      maar 5€ per salvo vind ik net wat aan de dure kant.
                      het is wel een heel uniek effect!
                      我也喜欢年纪较大的烟花

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                        Dat is al bevestigd door Lesli, zie mijn post #57 op de vorige pagina: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post600993

                        Als dat nog niet voldoende voor je is lees dan het King Cobra topic op FPM waar Tony het ook bevestigd die betrokken is geweest bij de ontwikkeling van dit product!!
                        Mijn fout, over heen gelezen denk ik.
                        Bedankt voor het antwoord in ieder geval

                        Comment


                          #72
                          Wat een bijzonder product is dit zeg.
                          Geweldig om de creativiteit te zien bij de ontwikkelaars.
                          Groeten...:)

                          Comment


                            #73
                            Deze staat bovenaan mijn wishlist! Wat een gave volle boeketten komen er uit, en die fluit wooooooot! 6x5 vind ik beter dan 10x3, dus dikke prima! Kijken waar ik hem hier in de buurt op kan pikken.
                            Stoken tot je er bij neervalt!

                            Comment


                              #74
                              Wij hebben eerder vandaag vanuit Huisman Vuurwerk wederom contact gehad met Lesli waarbij nogmaals is bevestigd dat het salvo's van 5 shots zullen zijn. Zij hebben ons zojuist laten weten dat nu ook het filmpje op Vuurwerkplanet.nl is aangepast en dat klopt!! Dus iedereen: wees gerust...
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment


                                #75
                                Fijn om te horen en bedankt voor je bericht in deze Gizmo.
                                Nu de demo's afwahten, kan voor mij niet snel genoeg.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X