Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

King cobra [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    toch nog gekregen!
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_7234[1].jpg
Vertoningen:1
Grootte:122,0 KB
ID:	1553037
    The final ignition

    Comment


      Blijft een mooie pot met de spinning tails:

      https://www.youtube.com/user/Originallover

      Comment


        Filmpje van mijn King Cobra afgelopen jaarwisseling!


        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          Heerlijke cake, zo mogen er meerdere op de markt!
          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

          Comment


            Blijft een beest van een cake!

            Comment


              Straatfilmpje van deze topper, jammer dat deze niet meer te krijgen zal zijn...

              www.huismanvuurwerk.nl

              Comment


                Is hij dit jaar weer niet te krijgen dan? Zou toch erg jammer zijn, heb hem zelf nog nooit gehad maar op film ziet hij er echt vet uit!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door SmitsMeister Bekijk bericht
                  Is hij dit jaar weer niet te krijgen dan? Zou toch erg jammer zijn, heb hem zelf nog nooit gehad maar op film ziet hij er echt vet uit!
                  Deze staat niet eens meer op de Lesli Prijslijst. Navraag bij Lesli heeft vervolgens geleerd dat deze niet meer zal komen...
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    Heb hem zojuist nog weten te scoren! Bij een lokale kleine vuurwerkdealer hadden ze er nog wat liggen, direct 1 opzij laten leggen. Erg blij mee, heb hem eerder ook gehad en vond hem erg mooi!

                    Comment


                      Wat jammer joh , ga deze missen hij stond gewoon op me bestellijst voor dit jaar alleen de lesli winkel in de buurt opent pas 1dec , wilde hem dus donderdag bestellen dat zal wel niet meer gaan waarom gaan dit soort dingen eruit en houden ze naar mijn mening veel slechtere producten wel , is er een alternatief voor dezelfde prijs a 29,95?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door stefdeboy Bekijk bericht
                        Wat jammer joh , ga deze missen hij stond gewoon op me bestellijst voor dit jaar alleen de lesli winkel in de buurt opent pas 1dec , wilde hem dus donderdag bestellen dat zal wel niet meer gaan waarom gaan dit soort dingen eruit en houden ze naar mijn mening veel slechtere producten wel , is er een alternatief voor dezelfde prijs a 29,95?
                        Daisy beam of pounding napalm komen wat in de buurt.

                        Comment


                          Pounding napalm it is ! Even een in de buurt zoeken

                          Comment

                          Working...
                          X