Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Splitonium 32's

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    De kleuren zijn op mijn film inderdaad ook meer rood dan paars. Verder vond ik deze helaas niet zo interessant als ik had gedacht. Te snel afgelopen en niet indrukwekkend genoeg. Tussen het andere geweld door leek het meer alsof iemand een aantal romeinse kaarsen afstak, in plaats van een cake van 25,-.

    Comment


      #32
      Deze cake koop je juist niet voor groots geweld. Deze cake koop je voor een rustmoment in een showtje, of als je kleine kinderen hebt die bang zijn voor knallen.
      Daarom vind ik dit gewoon een heerlijke cake. De kleuren zijn redelijk helder. Alleen het tempo had ik liever gehad zoals op de freak dag. Maar je kunt niet alles hebben.
      greetzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
        Deze cake koop je juist niet voor groots geweld. Deze cake koop je voor een rustmoment in een showtje, of als je kleine kinderen hebt die bang zijn voor knallen.
        Daarom vind ik dit gewoon een heerlijke cake. De kleuren zijn redelijk helder. Alleen het tempo had ik liever gehad zoals op de freak dag. Maar je kunt niet alles hebben.
        greetzz
        Dat begrijp ik, maar je wil wel een ooh en aah moment toch, ook al is het 'rustig' vuurwerk? Plus als je rustmomentje met een paar seconden is afgelopen dan schiet het niet echt op vind ik. Maar ieder zijn ding natuurlijk ;)

        Comment


          #34
          Ik was juist erg te spreken over de splitonium gister op de demo van bofi!
          Mooie heldere crosette's, kleuren waren goed, alleen het tempo mag iets sneller.
          Ze schoten er hier een 4 tegelijk van 2 posts, en dat is wat ik ook ga doen in mijn showtje! prima onderdeel dus.
          075 zaantjee

          Comment


            #35
            Prima blokje hoor deze, kleuren zijn lekker helder.

            Comment


              #36
              Dit was de afsluiter van mijn rustige stukje in de show. Volgend jaar weer! Hele mooie en zeer goede afgewerkte crossettecake ! Felle kleuren en een hoog 'ooooohhhh' effect hier in de straat.

              Comment


                #37
                Was een goede cake hoor, mooie heldere kleuren en van de crackling mine geen last gehad. Ging alleen na 2 salvos zo snel dat alles er in 1 keer uitknalde

                Comment


                  #38
                  Filmpje van de Splitonium van Royal Class O&N 2013-2014
                  video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden


                  Laatst aangepast door ylke; 10 November 2015, 21:18.

                  Comment


                    #39
                    Ziet er erg mooi uit! Ik had dit jaar de Colorful Crossete maar dat was een verschikking.

                    Comment


                      #40
                      Fenomenaal, wat mij betreft qua prijs-kwaliteit de beste crossette cake die momenteel op de Nederlandse markt verkrijgbaar is!

                      Comment


                        #41
                        Hele goede cake. We hadden er drie en die hebben we tijdens een geïmproviseerd showtje met voornamelijk stille effecten geschoten. Drie tegelijk gaf een heel leuk effect. Constant crosettes in de lucht, laat staan de dikke crackling chry mine eronder! Het leek wel alsof ze sneller leegden dan op de winkeliersdemo bij Lesli. Filmpje volgt nog!

                        Comment


                          #42
                          Mooie heldere cake die je hele straat verlicht! Vond deze helaas wel wat snel voorbij..
                          31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                          Comment


                            #43


                            Had er eentje bij die in 1x leegschoot, dat was een aangename verrassing
                            Kleuren waren net als op de demo mooi zuiver.
                            Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                            Comment


                              #44
                              Erg tevreden over mijn splitonium. Hij schoot wel iets sneller dan verwacht, maar dat deed in mijn geval weinig afbreuk. Gebruikt in mijn Break the Silence project (Na een Colorfull sky en voor een King Cobra)



                              Eddy.
                              Waar rook is, is vuurwerk.

                              Comment


                                #45

                                Comment

                                Working...
                                X