Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mythos.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
    De laser van weco uit duitsland is echt een stuk mooier en kost 2,99 de mythos is er niks bij.
    Ik ga niet alleen voor de laser uit duitsland naar duitsland. Daar wordt hij een stuk duurder van.
    Ik had deze 4 x en had aantal x de lont los. Dat was wel jammer, want ik moest dus lont er weer in knutselen en om 12 uur heb ik daar geen zin in.
    Verder wel echt prachtige fontein met heerlijke kleuren. Volgend jaar komt deze er weer in.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

    Comment


      #47
      Ik vond hem op de officiële demo wat tegenvallen, maar van dichtbij is het een absolute beauty! Net als bij Tjopper komt hij er hier volgend jaar ook weer bij

      Comment


        #48
        Het is idd wat pyroboy zegt. Op de demo was er een enorme afstand. Nu stond deze gewoon paar meter voor mijn neus. En dan is het echt een geweldig mooie fontein. En met beetje freak korting is het nog meer genieten, maar volgend jaar is deze erbij, met of zonder korting.
        greetzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          #49


          Prachtige multicolor-fontein met heldere kleuren.
          Aanrader voor in de vroege avond.
          Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

          Comment


            #50
            Mooie effecten maar O zo slecht intern doorgelont! Wij hadden er 4 en bij allemaal gingen ze niet volledig af....

            Comment


              #51
              Heb vernomen dat afgelopen jaar de Weco Laser/Mercury al 4,50 was en dat dit jaar wel eens 5,- euro zou kunnen zijn.

              Als deze trend doorgezet wordt, kan je wellicht kiezen voor een Mythos bij een 50% actie. Heb je er twee voor de prijs van één.

              Het zal de vraag zijn wat je straks wil. Alleen die kleurrijke effect voor dit bedrag of afgewisseld met andere effecten.

              Comment


                #52
                Was voor mij de afsluiter,van afgelopen jaar. Een mooie,rustige en kleurrijke fontein. Erg fel die kleurtjes! En als hij te krijgen is,dan komt hij dit jaar,zeker weer in de collectie.
                Light some fireworks, and see who answers.

                Comment


                  #53
                  Prijs 2015 € 9,99 aldus officiële Lesli-prijslijst
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door buldog Bekijk bericht
                    Mooie effecten maar O zo slecht intern doorgelont! Wij hadden er 4 en bij allemaal gingen ze niet volledig af....
                    Ik had hetzelfde, jammer van een mooie fontein als hij zo snel stopt. Het is ook geen goedkoop ding dus ik hoop dat de nieuwe productie beter in elkaar is gestoken.

                    Comment


                      #55
                      Bij mij hetzelfde, leuk ding, maar in mijn ogen geen 10 euro waard. Behalve als je hier van houd.

                      Comment


                        #56
                        Staat voor 5 euro te koop bij Haokan,leek me wel een mooi ding,maar na deze reacties gelezen te hebben,laat ik m lekker staan.
                        Ik houd van oude vuurwerkjes

                        Comment


                          #57
                          Deze fontein eerder wel eens op een demo gezien.. maar deze keer ook voor het eerst in de straat..
                          Het is toch wel een heel vette fontein met prachtige kleuren. Lijkt wat kort te duren, maar toch is het effect schitterend.

                          Comment


                            #58
                            Ik kon hem ondanks de slechte ervaringen eerder niet laten staan en hij was top dit jaar. Goede tijdsduur en mooie kleuren met constante hoogte.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Zaliotuur Bekijk bericht
                              Ik kon hem ondanks de slechte ervaringen eerder niet laten staan en hij was top dit jaar. Goede tijdsduur en mooie kleuren met constante hoogte.
                              Eens! Vond de kleuren echt geweldig. Zelfs het publiek onthield 'm ondanks heel veel ander geweld.
                              31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                              Comment

                              Working...
                              X