Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Momma [COMPOUND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Goede prijs voor een hele dikke rambak! Prijs/kwaliteit verhouding is een stuk beter dan de nieuwe doorlontbakken van Rubro

    Comment


      #47
      Op de demo van 29e juni vond ik de boeketten wat mager en burst niet super dus als dat verbeterd is nu dan is het voor het geld zeker een best blokkie.
      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

      Comment


        #48
        Overigens ook een leuke foto in ons verslag over de Voorbereidingen 2013 bij Huisman Vuurwerk:

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Dummys-2013-klein.jpg
Vertoningen:3
Grootte:215,6 KB
ID:	1545815
        Laatst aangepast door Mattenfreak; 14 October 2013, 23:04.
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          #49
          Voor dit geld een prima bak met verschillende effecten en een lekker tempo, staat hoog op mijn verlangenlijstje aangezien hij menige andere box verslaat, ook de boxen in de hogere prijsklassen.
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #50
            Ben wel erg benieuwd naar de demo's. Vind namelijk erg veel verschil zitten tussen de 2 verschillende filmpjes die gepost worden. Op de filmpjes die later gepost werden ziet het er voor mijn gevoel veel spectaculairder uit dan op de eerste filmpjes. Iemand die hier meer over kan vertellen? Hoop echt dat hij presteert als op de 2e ronde filmpjes, dan komt hij er zeker.

            Comment


              #51
              Niemand opgevallen dat het 2e filmpje (van de demo dus) precies hetzelfde is als het filmpje in de startpost van de boombox? (sensationS lijn). De effecten van beide cakes lijken sowieso erg op elkaar, heb het idee dat de boombox gewoon net wat betere kwaliteit heeft. Of hebben ze zelf de cakes door elkaar lopen halen bij Lesli?

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
                Niemand opgevallen dat het 2e filmpje (van de demo dus) precies hetzelfde is als het filmpje in de startpost van de boombox? (sensationS lijn). De effecten van beide cakes lijken sowieso erg op elkaar, heb het idee dat de boombox gewoon net wat betere kwaliteit heeft. Of hebben ze zelf de cakes door elkaar lopen halen bij Lesli?
                Zijn precies hetzelfde alleen een omlabeling i.v.m. bepaalde lijnen voor specifieke winkelketens...
                www.huismanvuurwerk.nl

                Comment


                  #53
                  Weet iemand de maten al van deze bak?
                  En is t vier keer 500gr of niet?

                  Comment


                    #54
                    Filmpje van Lesli zelf:
                    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
                      Filmpje van Lesli zelf:
                      Als deze zo is dan vind ik deze gewoon goed. Hij komt wat mij betreft beter uit de verf dan de dure bak van lesli.

                      Comment


                        #56
                        Heb hem toch besteld bij Huisman, 75 euro! Kan dan geen miskoop zijn

                        Comment


                          #57
                          Hij is toch gewoon 99,95 bij Huisman?

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door jaspercool6 Bekijk bericht
                            Hij is toch gewoon 99,95 bij Huisman?
                            Freakkorting!

                            Comment


                              #59
                              Wat houdt dat precies in als ik vragen mag?

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door jaspercool6 Bekijk bericht
                                Wat houdt dat precies in als ik vragen mag?
                                Bekijk de afgelopen acties van diverse vuurwerkwinkels! Mooie aanbiedingen, hoge kortingen, echte freakacties en het gehele jaar door te bestellen!


                                Zoekt en gij zult vinden mijn vriend!

                                Comment

                                Working...
                                X