Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Big Momma [COMPOUND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten



    Zoals hier boven al gezegd niks op aan te merken. voor het eerst live gezien en denk dat die volgend jaar ook is hier in de straat staat
    365 days a year pyromaniac

    Comment


      nog maar eens reageren hier . jammer dat deze het op de shows minder goed doet zo te zien en uit ervaring

      deze stond afgelopen jaar in de straat naast de Cruel Traction / Sturmblitz / Uberblitz en nog wat redelijke boxen maar iedereen hier in de straat was het er mee eens de BIG MOMMA was de BIG FINALE, ik stond er zelf ook van te kijken. De effecten zijn niet bijzonder maar het tempo is zo perfect uitgevoerd en het precieze lanceergeluid is ook niet goed vast te leggen op beeld maar als deze voor de deur staat in de straat kijkt iedereen wel even om hoor .

      Dit is natuurlijk mijn mening maar voor de NIET freak zal dit een van de mooiste boxen zijn puur door het tempo - de burst - lanceer gevoel/geluid . niet om mezelf te promoten maar toen ik vandaag mijn eigen beelden terug keek kwam hij weer helemaal naar boven .. bijna kippenvel !



      iknow ik had de video al eens gelinked en nee niet voor de views maar puur om degene die twijfelen nog even om te halen deze toch echt aan te schaffen

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door stefdeboy Bekijk bericht
        nog maar eens reageren hier . jammer dat deze het op de shows minder goed doet zo te zien en uit ervaring

        deze stond afgelopen jaar in de straat naast de Cruel Traction / Sturmblitz / Uberblitz en nog wat redelijke boxen maar iedereen hier in de straat was het er mee eens de BIG MOMMA was de BIG FINALE, ik stond er zelf ook van te kijken. De effecten zijn niet bijzonder maar het tempo is zo perfect uitgevoerd en het precieze lanceergeluid is ook niet goed vast te leggen op beeld maar als deze voor de deur staat in de straat kijkt iedereen wel even om hoor .

        Dit is natuurlijk mijn mening maar voor de NIET freak zal dit een van de mooiste boxen zijn puur door het tempo - de burst - lanceer gevoel/geluid . niet om mezelf te promoten maar toen ik vandaag mijn eigen beelden terug keek kwam hij weer helemaal naar boven .. bijna kippenvel !



        iknow ik had de video al eens gelinked en nee niet voor de views maar puur om degene die twijfelen nog even om te halen deze toch echt aan te schaffen
        Heb deze twee jaar geleden per twee geschoten. Waren mijn eerste doorlontbakken, was er erg over te spreken.

        Comment


          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

          Comment


            Is Dit jaar een compoundblok ook

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door baal Bekijk bericht
              Is Dit jaar een compoundblok ook
              Alleen de 2.0 toch?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door PaulL1985 Bekijk bericht
                Alleen de 2.0 toch?
                Nope beide zijn nu doorgelont al

                Comment


                  Alles van Lesli zou dit jaar compound moeten zijn (productie 2017)
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Big Momma, 2e jaar in me collectie en dit jaar de compound versie gehad, blijft een prachtige bak!

                    Het ging keurig achter elkaar af zonder een enige pauze te merken, dit jaar weer in me collectie opnemen.

                    Comment


                      Toch maar weer eens meebesteld, en wat blijft dit een topbak. Gewoon vrij basic, maar daarom zo goed, de variatie, tempo en boeketgrootte zijn prima, echt aan te raden.

                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Valt me wel op dat jullie nagenoeg alles per 2 (of meer) schieten, afgekeken van de demo's?

                        Comment


                          Mooie film hoor, blijft wel een fijne box. Vind de tijdsduur ook perfect, redelijk lang. Maar tempo is ook perfect vind ik.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment




                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                              Comment


                                Heb je ook een filmpje uit een 'normaal' perspectief? Ik vind die eerste cake bijzonder slecht overkomen namelijk zo

                                Comment

                                Working...
                                X