Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sky Buster

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Sky Buster

    Artikelnummer: 2541
    Artikelnaam: Sky Buster
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 450 gram
    Aantal Schoten: 25
    Effectomschrijving: Deze cake is met 25 schoten van 20 gram kruit per tube gevuld met prachtige rode mine en zeer grote crackling effecten.
    Tijdsduur: 25 - 30 sec.
    Stijghoogte: 18 - 20 meter
    Kartoninhoud: 4/1
    Richtprijs: €. 49,50





    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 1 October 2013, 23:36.

    #2
    Niet heel veel schoten maar ik ben benieuwd

    Comment


      #3
      Is gewoon 20 gram per schot. Dus kan best heel erg goed zijn. Tegenwoordig zijn er genoeg cakes met 20 schoten die max gevuld zijn. Ik ben, met jou, ook zeer benieuwd naar de nieuwe producten van Hardix.
      greetzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #4
        Ik vind het zoals ik op beeld zie een hele slechte cake, ofja slecht. Voor 20 grams wel. En hij kost meer dan €25 dat is zeker zeiden ze. De boeketten zijn klein en het is allemaal niet zo groot uitgewerkt.

        18 gram per tube daar is denk ik wel meer uit te halen?

        Een filmpje van de Facebook van Vuurwerkportaal:

        Comment


          #5
          Ben erg nieuwsgierig naar deze pot

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
            Ik vind het zoals ik op beeld zie een hele slechte cake, ofja slecht. Voor 20 grams wel. En hij kost meer dan €25 dat is zeker zeiden ze. De boeketten zijn klein en het is allemaal niet zo groot uitgewerkt.

            18 gram per tube daar is denk ik wel meer uit te halen?

            Een filmpje van de Facebook van Vuurwerkportaal:
            https://www.facebook.com/photo.php?v=577110268999008

            Ik vind het een prima cake. Goede kwaliteit blink, vooral de rode variant! Ook leuk dat in ieder boeket de rode kleur naar voren komt. Ik ben benieuwd of er buiten het beeld ook nog iets mee geschoten wordt in de vorm van mines.

            Ik vind het ietwat kort door de bocht om hem als 'hele slechte cake' te bestempelen!

            Comment


              #7
              ik wil niet zeggen dat het een slechte cake is, maar dat hij zeker al boven de 25 euro gaat kosten, is al wel een reden om even af te wachten wat er verder nog voor nieuws gaat komen dit jaar, misschien een vergelijkbare pot die wel wat goedkoper is, hoop toch wel dat ze met de ping ping collectie een ander prijskaartje aan de potten gaan hangen

              Comment


                #8
                Wat ik wel weer vreemd vind is dat een 450 grams cake met 25 schoten 25 gram kruit per tube heeft.
                Op zijn minst zijn dan niet alle tubes max gevuld. dan zou de cake 18 schoten moeten hebben.
                greetzz
                Eer was was was, was was is!

                Comment


                  #9
                  Startpost aangevuld met foto en nieuwe info.

                  Comment


                    #10
                    Richtprijs toegevoegd.
                    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                    Comment


                      #11
                      Mooie mix van effecten, finale met felle crackling, gaaf.
                      Prijzige cake, wel een mooie cake, zal niet tegenvallen in de straat.

                      Comment


                        #12
                        Inderdaad een hele mooie cake met veel afwisseling er in en zeker sta je met deze cake niet voor joker in de straat, echter voor twee euro per schot kijk ik toch liever wat verder rond want dat is mij toch te prijzig.
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          #13
                          hij is in elk geval wel afwisselend dat wat ik ook waardeer .
                          maar toch wil ik hem eerst op een winkeliers demo hebben gezien .
                          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                          Comment


                            #14
                            [url]www.hardixvuurwerk.nl[/url]

                            Comment


                              #15
                              Kan hem ergens krijgen voor €20, dat lijkt ie me wel waard. Iemand hem live gezien die wat kan zeggen of de grote van de effecten/burstknal?
                              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                              Comment

                              Working...
                              X