Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scream

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    dit lijkt mij geen miskoop voor dat geld
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      #17
      Zeker een leuke bak, die fluit hoor je voortdurend, dat maakt deze cake goed, voor de boeketten hoef je hem niet te nemen namelijk.

      Comment


        #18
        Een briljante rauwe fluit, vind ik dit, die geweldige hoog gaat. De boeketten zijn niks, maar ik denk dat een burst erbij 'm wel compleet maakt. Fijn prijsje ook. Ik zie al voor me hoe er hier om 00u 2 stuks herrie staan te schoppen!

        Comment


          #19
          [url]www.hardixvuurwerk.nl[/url]

          Comment


            #20
            zo te zien een goeie vervanger voor de stardust die helaas dit jaar uit hardix zijn assortiment is.

            Comment


              #21
              Gisteren naar een Hardix Demo geweest en dit was toch wel de verassing van de avond! Dikke fluitstaarten met best nog een grappig boeketje aan het eind. Ook heb je met deze bak al snel een gevulde lucht omdat de fluiters alle kanten opvliegen! Voor die prijs hoef je 'm niet te laten liggen.

              Edit: De film in de startpost is niet exact de cake die ik gezien heb. In de startpost schiet hij om en om fluiter en boeket. Maar de versie die geschoten werd schoot alleen maar fluiters die overgingen in boeketjes

              Comment


                #22
                Ik zoek nog een mooie fluiter, en deze is naar mijn inziens wat betreft pris kwaliteit het beste echter weet ik niet of er in de omgeving van Apeldoorn een Hardix dealer zit. Op de site van Hardix zie ikhet niet. Wie weet dat toevallig?

                Comment


                  #23
                  Zeker een goede topper van Hardix dit.
                  Heb hem afgelopen week ook live gezien en was er zeer over te spreken.
                  Goede fluit met leuk boeket erboven.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25
                      Hier een filmpje van mijn kant.

                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        #26
                        Ik had het geluid nav de demovariant toch nog wat rauwer/aparter verwacht, maar desalniettemin leuk bakkie.

                        Comment

                        Working...
                        X