Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring Oud & Nieuw in Nieuw Zeeland.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ervaring Oud & Nieuw in Nieuw Zeeland.

    Zoals het topic naam al een beetje veraad ben ik op zoek naar ervaringen van oud & nieuw vieringen in Nieuw-Zeeland.

    Vanwaar deze vraag: Ik heb deze vraag gekregen van mijn zusje. Zij gaat namelijk samen met haar partner haar jeugd droom uitvoeren. Dit is een reis van 2,5 a 3 maanden door Nieuw-Zeeland.
    Ze zal daar verblijven van ongeveer November,December en Januarie, de reis wordt afgestemd op de steden....vandaar hieronder de volgende vraag.


    De vraag luid: Waar bevindt zich de grootste (mooiste) vuurwerkshow in Nieuw-Zeeland tijdens O&N?


    Ik hoop dat er leden zijn die vrienden/kennissen of familie hebben die daar ervaringen mee hebben en dit willen delen.
    Mijn zusje wil binnen 2 a 3 maanden de reis gaan voorbereiden voor het moment in 2014.

    Hopenlijk is er iemand die mij (beter gezegd mijn zusje) er mee kan helpen
    Zoow.... nu eerst tijd voor M2-Pyro!!

    #2
    Ik zou zeggen kijk eens rond op youtube. Zie dat ze in auckland met nieuw jaar een mooie show hebben.
    Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

    Comment


      #3
      Zal eens in januari kijken of er winkels zijn die nog vuurwerk reclame borden bij hun zaak hebben staan.
      Maar ik vermoed, dat ik weinig/niks ga vinden, omdat ik daar pas 15 januari op vakantie ga naar Nieuw Zeeland.
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        #4
        Zo ik ben terug uit Nieuw Zeeland.
        Een super vakantie gehad.
        Maar de vuurwerk traditie in Nieuw Zeeland.
        Ik had het voorgenomen om het te vragen, maar ik ben het totaal vergeten.

        Maar toen ik op een mooie avond met een dikke sigaar en glas wiskey op een terras zat, voor onze lodge, kreeg ik een traktatie.
        Een paar starten verderop, werd een cake afgestoken.
        Dit is het enigste vuurwerk wat ik heb gezien.
        Dus ik ga er van uit, dat vuur gekocht mag worden door particulieren.

        Edit.
        Even gekeken op Pyrotalk.
        Hey all. Just wanted to say thanks for the warm welcome. And thanks Dave for your videos and setting up this site. Just thought I would share with you the state of Fireworks here in New Zealand. Retail fireworks can only be sold to the public between 2 November and 5 November. Four days in the year. They make up for this however by letting you set them off at any time during the year. You also have to be over 18 years old to buy them. The types of retail fireworks we can buy here are


        http://www.pyrotalk.com/bulletin/sho...m-New-Zealand-)
        Kom zei de vis in de vissenkom.

        Comment

        Working...
        X