Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Trophy 2013

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    77 Km dat noem ik nu naast de deur :d
    No Pyro ! No Party !

    Comment


      #62
      Moet ook bijna 300 km rijden enkele reis.
      Maar dat is het zeker waard.
      Hotel is al geboekt.
      Heb er zin in.

      Comment


        #63
        Hoe zit het vergunnings technisch? Is deze al definitief rond? ivm boeken van hotels ed.

        Comment


          #64
          Weet iemand of we Kindervuurwerk mogen afsteken daar zo . ( o.a morning glory sterretje ect)
          Of de real stuff (wat daar het antwoord denk ik nee is ) In ieder geval ik ben er bij kan niet wachten .
          avm

          Comment


            #65
            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	DSC_8567.jpg
Vertoningen:1
Grootte:188,0 KB
ID:	1545427
            tipje van de sluier....!

            Weet iemand of we Kindervuurwerk mogen afsteken daar zo . ( o.a morning glory sterretje ect)
            Of de real stuff (wat daar het antwoord denk ik nee is ) In ieder geval ik ben er bij kan niet wachten .
            zelf afsteken mag niet, wellicht dat we dit in de toekomst kunnen regelen, zelf een 12" cylinder maken die je dan mag afsteken....

            Hoe zit het vergunnings technisch? Is deze al definitief rond? ivm boeken van hotels ed.
            de Zena trophy gaat door! dus je kunt je reis plannen. ik ga echter zondag kijken op een grote camping dicht in de buurt van het evenement, wellicht wordt dit de Zena trophy camping.

            gr
            Lesley

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Lesley Bekijk bericht
              [ATTACH=CONFIG]13647[/ATTACH]

              zelf afsteken mag niet, wellicht dat we dit in de toekomst kunnen regelen, zelf een 12" cylinder maken die je dan mag afsteken....

              Lesley
              Dammid zelfs geen cat 1 spul jammer .
              avm

              Comment


                #67
                Whoehoe Mascleta, dat wordt dus mijn eerste Mascleta! Wat heb ik hartstikke veel zin in die Trophy, eerst al maar nu helemaal!!

                Nu alvast complimenten richting de organisatie! Ben benieuwd naar die camping dan!

                @Aartvanmaren, ik denk dat je na al het geweld van de shows en opwinding van de hele dag zo ploft in bed van die fantastische dag! Haha! Categorie 1 na categorie 4 stelt toch niks meer voor

                Ik ben benieuwd wanneer ze de teams bekend maken en/of weg geven, tot die tijd maar heel goed alle topics, fora's en sites in de gaten houden met onze AKH Fireworks maatjes!

                Comment


                  #68
                  natuurlijk ben ik ook met dc47fuel aanwezig, tentje derbij.
                  Waarschijnlijk gaat de rest ook mee.
                  De enige echte vuurvent - www.vuurvent.nl

                  Comment


                    #69
                    Belangrijke update !!!

                    Er is contact met de organisatie van de zena trohpy, en het wordt een spektakel voor iedereen.
                    Hou dit forum en de berichtgeving op de officiële website in de gaten, www.zena-trophy.com

                    Het kan wel eens een hele leuke dag worden voor enkele leden van dit forum !!!!!!!!!
                    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
                      Er is contact met de organisatie van de zena trohpy, en het wordt een spektakel voor iedereen.
                      Hou dit forum en de berichtgeving op de officiële website in de gaten, www.zena-trophy.com

                      Het kan wel eens een hele leuke dag worden voor enkele leden van dit forum !!!!!!!!!
                      Nu maak je mij en ik denk ook andere leden héééél erg nieuwsgierig! Ben al ingeschreven met mail op site van de Trophy en zit bijna ieder uur hier op de site! Dus ben benieuwd!
                      Laatst aangepast door tristen; 25 July 2013, 21:41.

                      Comment


                        #71
                        Komt er binnenkort ook meer info over de busreizen?
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          #72
                          Ik ben ook benieuwd ja!!
                          En tristen, ik gun het jullie van harte, maar dat jij en akh fireworks graag een show willen schieten is nu denk ik wel duidelijk.

                          Comment


                            #73
                            Nou, door Jeffreak een soort van overgehaald, Dus hotel geboekt voor 3 dagen samen met hem en Jorisman.
                            Ben benieuwd
                            ffffffffff

                            Comment


                              #74
                              Volgende week ook maar is gaan kijken voor een hotel, wou eerst op en neer rijden maar een hotel is toch beter

                              EDIT: Hotel is geboekt voor de Trophy, 1,5 km van het schietveld, ZIN IN!
                              Laatst aangepast door Burning Salvo; 28 July 2013, 11:07. Reden: Hotel geboekt

                              Comment


                                #75
                                Een mascleta!!!Dat kan me vrouw vast wennen aan volgend jaar
                                Want dan wil ik ze overhalen om naar falles te gaan.
                                Het aftellen is begonnen naar de trophy.
                                Nog 2 maanden!!!

                                Comment

                                Working...
                                X