Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 Jaar Royal Fireworks

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    5 Jaar Royal Fireworks

    Beste freaks en belangstellenden.

    Dit jaar bestaat Royal Fireworks al weer 5 jaar en dat gaan we vieren.
    We kunnen niet met iedereen appeltaart eten want dan worden we echt te dik, maar we gaan jullie wel laten mee genieten in iets wat speciaal gaat worden dit jaar.

    Onze keus voor dit jaar is gemaakt en de samples hebben we inmiddels binnen.
    In overleg met een geselecteerd gezelschap hebben we onze keuze kunnen maken in de artikelen die we gaan importeren en aan het Nederlandse publiek tentoon gaan stellen.

    Celebration in Royal Style dat gaan we zeker doen met alle mensen die van vuurwerk houden.

    Zodra we de CE keuringen hebben die nu in volle gang zijn zullen we jullie laten meegenieten van onze keuzes.

    In de maand September zullen we onze Royal Fireworks demonstratie houden.
    Afhankelijk wanneer we onze artikelen binnen krijgen zullen we de data officieel bekend maken.

    In de tussen tijd bereiden we onze wikkels en 3D modellen voor zodat het op een later tijdstip strak in de folders kan komen te staan en op de bekende vuurwerk fora's.

    We wensen jullie een fijne dag en tot snel.

    Team Royal Fireworks
    Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

    #2
    Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaand! Op naar de 10 zeg ik.

    Comment


      #3
      Gefeliciteerd en ben zeer benieuwd waar jullie dit jaar mee komen.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #4
        Jeroen en team van harte met jullie 5-jarig bestaan en ik hoop op mooie producten en het meemaken van de demo straks als echte liefhebber. Wil jullie veel succes toewensen en ik hoop op nog meer mooie vuurwerknieuws en leuke acties voor de fanaten. Op naar de 10 jaar!!

        Comment


          #5
          Gefeliciteerd , en hopelijk nog jaren en jaren vuurwerk van jullie
          75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

          Comment


            #6
            Van harte gefeliciteerd heren en dames van Royal! Kijk alweer uit naar product nieuws, En heb altijd zin in julie demo,haha. En inderdaad op naar de 10 jaar!
            Light some fireworks, and see who answers.

            Comment


              #7
              Gefeliciteerd en ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe producten!!

              Comment


                #8
                Van harte gefeliciteerd met jullie vijf jarige bestaan en op naar de tien zal ik maar zeggen.
                Jullie hoeven trouwens niet met iedereen appeltaart te eten hoor, maar jullie mogen best een uitnodiging er uit gooien voor die appeltaart, dan komen we gewoon met z'n allen in een keer
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Gratuliere en ik kijk nu al uit naar de "Celebration in Royal Style met alle mensen die van vuurwerk houden"!!
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #10
                    Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan!

                    Comment


                      #11
                      Whopa kee en mijn nieuwschierigheid is wederom gewekt.
                      Royal is al goed zoals het is.
                      Dus als het nog feestelijker wordt....
                      Dat betekend nog mooier vuurwerk
                      Gefeliciteerd heren! op na nog heel veel jaren vuurwerkplezier!

                      Comment


                        #12
                        Proficiat met jullie 5 jarig bestaan, en op naar de 10jaar

                        We wachten met smart op de nieuwe producten voor dit jaar!
                        Zoow.... nu eerst tijd voor M2-Pyro!!

                        Comment


                          #13
                          Gefeliciteerd met dit jubileum. Dat er nog vele mogen volgen en we houden jullie zeker in de gaten, ben reuze benieuwd waar jullie dit jaar weer mee komen!

                          Comment


                            #14
                            Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan. Goed om te lezen dat jullie alles zo vroeg al in orde maken zodat de producten net als vorig jaar al vroeg in het land zijn.
                            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                            Comment


                              #15
                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	animaatjes-appeltaart-95246.png
Vertoningen:1
Grootte:147,1 KB
ID:	1545063

                              jeeej appeltaart bij royal eten! al is een pilsje er op drinken ook prima hoor!

                              in ieder geval van harte gefeliciteerd met het 5jarig bestaan, dat er nog vele mooie jaren mogen volgen!
                              Youtube: Fuse & Cues

                              Comment

                              Working...
                              X