Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 48 van 48

Discussie: Pyronale 2013

  1. #46
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Mirnovec schoot een prima show weg, en had wat mij betreft kans kunnen maken op een top 3 plek.. ze diskwalificeerden zichzelf echter door salutes te schieten.
    Ik stond naast de juryleden en zag toen dan ook direct een streep door de naam van Mirnovec gaan.

    Surex vond ik niet heel spannend. Ze hadden een mooie muziekkeuze, maar het is wel erg sentimenteel allemaal. De show verder was goed maar voor mij zeker niet top 3 waardig.

    JoHo schoot een prima show weg, goed getimed en mooie producten. Absoluut een terechte dagwinnaar.
    Er werd geschoten op een heel interessante en anders dan andere muziekkeuze, wat zeker in de smaak viel.
    Wat mij betreft hadden zij zilver mogen winnen.. maar ze hadden net wat meer schoonheidsfoutjes dan Zarragozana, dus begrijpelijk dat ze derder zijn.

    Dragon Fireworks, voor mij de terechte dagwinnaar en de terechte winnaar over-all.. wat een dijk van een show schoten zij weg. Perfecte timing, prachtige producten, 15 minuten kippenvel, super!

    Kanellopoulos was zoals gezegd niet om over naar huis te schrijven. Slechte producten, slechte timing, maar dat is ook niet gek als je blokken en candles (of waren het Romeinse kaarsjes) gebruikt. Maar je product dan zo slecht kennen dat je na de finale, en na eindiging van de muziek nog op 3 of 4 posten, 60 schoten laat vertrekken.. tja.. dan is een top 3 plek natuurlijk te hoog gegrepen.

    Zarragozana gebruikte ontzettend mooie producten, heel erg fel en helder van kleur.
    Ik vond de muziekkeuze daarentegen werkelijk vreselijk.. en dat maakte voor mij dat JoHo voor hen had moeten eindigen. Ze maakten zoals gezegd wat minder schoonheidsfoutjes en dat zal dan de reden ook zijn dat ze voor JoHo geeïndigd zijn.. maar zeker een verdiende plek!

  2. Deze 2 gebruikers waarderen pyroboy voor het bericht:


  3. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Alle films op een rijtje (behalve griekenland):

    Dragon Fireworks


    Joho Pyro


    Zaragozana:


    Mirnovec:


    Surex:


    Flash Art (eindshow):
    Laatst gewijzigd door pyroboy; 5 januari 2015 om 20:33

  4. Deze 4 gebruikers waarderen DsNL voor het bericht:


  5. #48
    VWC-Lid blaapaap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 juli 2008
    Berichten
    151
    Thanks
    6
    37 waarderingen in 12 posts
    Thanks voor de films!

    Wij hebben de vrijdag helaas moeten missen i.v.m. sirieuze autopech. (cilinder kapot)
    We vertrokken om 10 uur vanuit Leusden en zouden dus rond 16:00 Berlijn zijn...
    Vanwege de vertraging werd dit echte pas 00:30

    De zaterdag waren we er uiteraard wel bij.
    Toen de 1e show van de filipijnen was afgelopen wist ik het meteen: Ik had nog nooit zo'n goed getimde pyro-musical gezien!

    De shows die er na kwamen waren duidelijk minder. Vooral griekenland maar ook van Spanje had ik veel meer verwacht... Er waren eel meer stukken waar gewoon weinig spannends gebeurde.
    Jammer van de anti-climax maar de ciroen show maakte het weer een beetje goed.

    Ik heb ook gefilmd en stond een stuk dichterbij.
    Ik zal proberen vanavond de film van de filipijnen en de eindshow te plaatsen.

  6. Deze gebruiker waardeert blaapaap voor het bericht:


Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •