Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 53
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts

    Vragen aan Royal Fireworks 2013.

    Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

  2. Deze gebruiker waardeert ylke voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Ja ik heb wel een vraag en dat is of er nog een nieuwe bak komt a la Garden of Eden en ik zou nog wel graag een nieuw assortiment willen zien van 6 cakes met geheel vernieuwde effekten iets wat dus totaal afwijkt van de China by Night maar wel voorzien van een superburst en volle boeketten. En deze vraag is misschien of topic maar mogen we dit jaar nog wel doorgaan met de 25 gramsregel? Zoja komen er nog nieuwe 25 grams erbij zoals de Galaxy Collection. Of word dat assortiment nog verder uitgebreid? Ben er wel benieuwd naar?

  4. Deze 4 gebruikers waarderen elburgersc voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Wat gaan jullie doen als de doorlontcakeboxen niet meer mogen?
    Gaan jullie deze dan verkopen onder een andere naam? Want met reserve lont en allemaal in een doos gestopt zijn wij natuurlijk ook niet gek.
    Dus als er een verbod komt op cakes als garden of eden, gaan jullie hier dan een leuke variant op verzinnen?
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

  6. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2011
    Berichten
    1.618
    Thanks
    1.226
    668 waarderingen in 405 posts
    Dan zet je toch alleen het woord Doorlont bak er niet meer bij en desnoods maak je er Gardens Of Eden van en probleem is opgelost zover ik in me studie heb geleerd :P

  7. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    1.632
    Thanks
    1.475
    2.047 waarderingen in 624 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fernando93 Bekijk bericht
    Dan zet je toch alleen het woord Doorlont bak er niet meer bij en desnoods maak je er Gardens Of Eden van en probleem is opgelost zover ik in me studie heb geleerd :P
    Er staat ook nergens dat het een doorlontbak is. Ook word dit nergens aangeprezen door Royal. Alleen op demo's worden ze over het algemeen doorgelust omdat het kan. Wij liefhebbers zien het als een doorlontbak. Het is echter een assortiment van 6 cakes, met elk een eigen naam.
    ..

  8. Deze 2 gebruikers waarderen genius voor het bericht:


  9. #6
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Hoe denkt Royal over het idee dat ik eerder gepost heb m.b.t. een nieuwe fontein?

    Dit idee dus:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Het omgekeerde druppeleffect (t/m 15 sec) aan het begin van de fontein gebruiken in een fontein.
    Eventueel overgaand in crackling of goudfontein met blink.

    Dit product van Weco is net iets meer dan 100 gram. Dus met de helft van dit product kan je een zeer leuke fontein neerzetten. Zorg dat de prijs 5,- is (gelijkend aan de Thiera uit China Red) en je hebt een uitbreiding voor je FU lijn. En er is een afzetmarkt voor.

  10. Deze gebruiker waardeert Jupilerfreak voor het bericht:

    3xh

  11. #7
    VWC-Lid RF JEROEN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 november 2008
    Berichten
    587
    Thanks
    340
    2.008 waarderingen in 260 posts
    Goedemorgen allemaal,

    Voor diegenen die we nog niet hebben gesproken allereerst nog de beste wensen!

    Het jaar 2012 was goed en we zijn van mening dat we vele mensen hebben laten genieten van erg mooi vuurwerk. Ook voor dit jaar zijn we al weer op tournee geweest naar onze kleine magische vrienden in het verre oosten.

    We kunnen jullie vertellen en verklappen dat het dit jaar nog spectaculairder gaat worden dan de jaren ervoor.

    Voor Royal Fireworks zal het jaar nummer 5 zijn dus we hebben ook nog wat te vieren en dat zullen jullie zeker gaan merken.

    We hebben het voornemen om hier en daar een potje te laten vallen en daar een ander product voor in de plaats te nemen. Welke dat precies zullen zijn is nog niet helemaal duidelijk.
    We hebben gemerkt uit onze ervaringen dat in het begin van ons bestaan we teveel items hebben geïmporteerd en we hebben in de jaren die volgenden ons vuurwerk zo weten te modificeren dat we nu op n niveau zijn waar de overheid, de burger en wij als bedrijf tevreden mee zijn.

    We willen daarom ook op deze voet door gaan en onze Royal Fireworks artikelen blijven ontwikkelen op de manier die we in 2011 en 2012 behaald hebben.
    Kortom hou ons in de gaten en we zullen jullie van tijd tot tijd up to date houden.

    Wat we gaan doen en hoe we het gaan doen gaan we zeker nog niet onthullen immers onze mede vrienden die ook vuurwerk importeren kijken mee en we willen niet als papegaaien nageaapt worden. Maar dat moge duidelijk zijn. Zoals de black spanisch cracker die nu iedereen in zn assortiment heeft en waar 1 iemand mee begonnen is. We zien dat enkele lieden weinig tot geen inspiratie hebben dus we blijven voorzichtig met het delen van onze nieuwste producten!

    Wat we jullie wel willen meegeven is het gedoe over door lus cakes of hoe je ze ook noemt,
    Het is bij wet verboden om in Nederland voor gemonteerde aan elkaar zittende vuurwerk artikelen te importeren (losse items). Dat ze er zijn daar kunnen wij ook niets aan doen. Kortom het mag gewoon niet. Volgens het CE programma mogen de artikelen wel 2 lonten bevatten welke onze artikelen dan ook hebben. Nederland is onderdeel van Europa en heeft dus ook te maken met het CE, dus kan deze richtlijn gevolgd worden. Ook in het RACT (extra specifieke Nederlandse richtlijn) is dit punt niet ter discussie gesteld.

    Dat nu menigeen het heeft over doorluscakes die verboden gaan worden is naar onze mening dan ook overboden. Wij als importeur maken ASSORTIMENTEN waarbij verschillende artikelen in 1 verzameldoos zitten. Als dat niet meer zou mogen zullen ALLE pakketten van de Nederlandse markt verdwijnen.
    Dat sinds de twee lonten regeling de discussie oprakelt of het mag of niet snappen we dan ook niet. We voldoen aan de maximale 10KG bruto regeling per item.

    Dat wij in Nederland met Bruto gewicht rekenen is een discussie waard! Heel Europa en het ADR rekent in een gevaarcriterium NEM (Netto Explosieve Massa) daar is immers de classificatie ook op gebaseerd 1.1, 1.2, 1.3, en 1.4 en daar gaat het gevaar van uit en niet op karton, klei. Dat is ook de reden waarom onze Nederlandse cakes in een kooiverpakking zit. Onze artikelen verzwaren we met klei waardoor het product stabieler en veiliger wordt om zo ellende en ongelukken tegen te gaan en te voorkomen, waarom rekenen we dat dan in onze wetgeving mee als maatvoering voor een product? We hebben het er mee te doen en we moeten roeien met riemen die we krijgen, dus ook deze discussie is dan eigenlijk zinloos.

    Zo ook een artikel dat in een kooi zit (meer dan 5% van de totale lading knal met een maximum van 2 gram) heeft de classificatie 1.4 en uit de kooi zou het ineens volgens het ADR 1.3 zijn! Dus volgens onze Nederlandse wetgeving niet geschikt zijn voor particulier gebruik! Kortom soms is de wetgeving en allerlei andere regelgeving niet helemaal op elkaar afgestemd. We moeten nou eenmaal dealen in ons leven. Het is nou eenmaal zo.

    Dan de discussie over de 25 grams cakes. Dat is geen gat of maas in de wet zoals velen denken. Het is vooraf door onze technische afdeling besproken met de overheid om hoe het product te fabriceren en of het mag binnen de huidige regelgeving. De overheid heeft deze regelgeving RACT geschreven en daar moeten we het mee doen. Je mag immers verschillende vuurwerk artikelen combineren met elkaar in 1 vuurwerk item. Elk separaat artikel moet dan ook functioneren zoals het behoort te functioneren en voldoen aan de maatstaaf van dat separate artikel. Het separate artikel wordt ook niet gevaarlijker immers het ADR (regelgeving voor vervoer van gevaarlijke stoffen over de weg) en de Nederlandse wet schrijven hier heel duidelijk over, waaraan een product moet voldoen of wat het product in zich mag hebben. (Default list ADR) een maximale “knal cq flits poeder” dat is het gevaar en is in het ADR en in de Nederlandse wetgeving duidelijk en uitvoerig beschreven, dat is het gevaars product (criterium)niet die dikkere ster of de staart die onder een tube zit.

    Laten we met zn allen de eindeloze discussies stoppen en ervoor zorgen dat we mooi kwalitatief super vuurwerk voor elke individu in Nederland hebben dan zijn we met zn allen tevreden.
    Wij zijn in ieder geval al weer begonnen om ons dealer netwerk nog verder uit te breiden en om ons assortiment nog beter te krijgen en op beide fronten boeken we al aardig succes terwijl het jaar net begonnen is.

    Lieve lezers, freaks en detaillisten wij wensen u een gezellige winter dag toe en ons advies is blijf binnen drink warme chocolade melk en geniet van de dag.

    Groeten Team Royal Fireworks Nederland BV

    Royal Fireworks niet de enige, wel de betere!

    Vuurwerk presented by Royal Fireworks
    Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

  12. Deze 26 gebruikers waarderen RF JEROEN voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  13. #8
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RF JEROEN Bekijk bericht
    Goedemorgen allemaal,

    Wat we gaan doen en hoe we het gaan doen gaan we zeker nog niet onthullen immers onze mede Maar dat moge duidelijk zijn. Zoals de black spanisch cracker die nu iedereen in zn assortiment heeft en waar 1 iemand mee begonnen is. We zien dat enkele lieden weinig tot geen inspiratie hebben dus we blijven voorzichtig met het delen van onze nieuwste producten!

    Royal Fireworks niet de enige, wel de betere!

    Vuurwerk presented by Royal Fireworks
    Beste Jeroen.
    Als eerst wil ik u hartelijk danken voor de tijd en moeite die u in dit verslag heeft gestoken.
    een aantal punten zijn voor ons als liefhebber/winkelier/mede lezer duidelijk geworden.
    Echter heb ik tog 2 punten gevonden die ik graag wil aan halen.

    1-vrienden die ook vuurwerk importeren kijken mee en we willen niet als papegaaien nageaapt worden.

    Ik vind deze uitlating ten eerste niet netjes na uw mede conculegas/concurenten.
    en eigelijk hoef ik maar 1 ding te zeggen .
    Blue Thunder V.S. Flower Thunder.. Dan weet u genoeg.
    Dus kunt u uw zelf beter niet zo uit laten.

    2- We zien dat enkele lieden weinig tot geen inspiratie hebben
    Ook niet erg netjes om dat te vermelden.
    Is ook niet fijn voor de leden die mailtjes met ideeen na uw toe hebben gestuurd die in vervolgens nooit meer een reactie terug hebben gehad.
    maar wel sommige ideen uit voeren die na u toe gestuurd zijn..
    Natuurlijk mag dat! maar dan hoeft u zig niet zo open baar uit te laten op dit forum.

    Verder vind ik uw verslag erg fijn om te lezen en ben ik erg blij dat er importeurs zijn die de moeite nemen om hier een verslagje te plaatsen.

    Verder heb ik nog 1 brandende vraag.
    Uw bursten bij uw nieuwe cake's zijn erg hard en zeer fijn., echter worden er regelmatig stars dood geslagen of willen niet branden door deze erg heftige burst.
    Wat wil of gaat royal daar aan doen in de toekomst? of beter gaat Royal daar wat aan doen?


    MVG Remco

  14. Deze 8 gebruikers waarderen 3xh voor het bericht:


  15. #9
    VWC-Lid nismo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 oktober 2005
    Berichten
    730
    Thanks
    238
    980 waarderingen in 373 posts
    Ik zeg nooit niet veel,maar ik wil bij deze mijn complimenten maken naar Royal Fireworks.ik denk dat jullie goed bezig zijn,en heb genoten van jullie vuurwerk dit jaar.(ondanks het weer)
    Wat ik alleen niet snap is dat jullie samen met andere importeurs het allemaal pikken wat er jullie word opgelegd door de Nederlandse regering,waarom gaan jullie niet een keer naar het Europese hof om ze daar aan de kaak te voelen.Want wie zegt dat er dit jaar geen nieuwe regeltje bij komen wat weer meer beperkingen gaat geven.??? zodat we straks in 2015 weer bij af zijn.

  16. Deze 3 gebruikers waarderen nismo voor het bericht:


  17. #10
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    @3xh; Orthens collectie ís van Royal en geïmporteerd door hen, dus zo copycat gedrag is dat niet meer marktstrategisch zodat meer mensen van zo'n vette cake kunnen genieten. Of Orthen er helemaal blij mee is...is hun onderlinge probleem

  18. Deze 3 gebruikers waarderen Richardus voor het bericht:


  19. #11
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    @3xh; Orthens collectie ís van Royal en geïmporteerd door hen, dus zo copycat gedrag is dat niet meer marktstrategisch zodat meer mensen van zo'n vette cake kunnen genieten. Of Orthen er helemaal blij mee is...is hun onderlinge probleem
    Klopt idd.
    Maar ik kan wel meer voorbeelden noemen die ik liever voor me houd.
    Iedereen kopieert daar kun je niet aan ontkomen. is het niet dit jaar dan wel het jaar er op..
    Er was ooit een silver salute.. Nu heeft elke importeur een dergelijke knal cake op de markt zo ook Royal..
    Niets om je voor te schamen want te Beste winnen tog en blijven tog overeind.
    Echter vind ik het niet zo netjes dat Jeroen/Royal daar over begint.. ze doen het zelf namenlijk ook..
    Gevalletje De pot verweit de ketel..
    Maar goed ze zullen de Hete adem wel voelen van diverse andere importeurs..
    Zal mij een zorg wezen hoor.. ik kies tog de mooiste producten en de beste uitvoeringen oud voor oudejaars avond.. of het van Royal,Lesli,Wolff,katan of wat dan ook is..

  20. Deze 2 gebruikers waarderen 3xh voor het bericht:


  21. #12
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Zo Jeroen dat is een hele mond vol zo op een koude zondagmorgen maar als je het goed leest is het allemaal te begrijpen en discussieren over bepaalde dingen heeft dus ook totaal geen zin blijkt al wel.Ben zeer benieuwd naar alles wat er komt en feliciteer jullie alvast met het vijfde jaar en hoop dat jullie lekker gaan uitpakken voor ons!! Mijn vraag is dan ook komt er nog een mooi assortiment met 25 shots a la China by night wat in mijn ogen prachtig is verbeterd en ben ook benieuwd of er ook nog een bak a la Garden of Eden word gelanceerd door jullie. Word er ook nog iets gedaan apart voor de freaks bijv een freaksdag, dat zou leuk zijn. Verder wens ik Jeroen en team veel succes dit jaar en verras ons maar... Royal is top!!

  22. Deze 3 gebruikers waarderen elburgersc voor het bericht:


  23. #13
    VWC-Lid RF JEROEN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 november 2008
    Berichten
    587
    Thanks
    340
    2.008 waarderingen in 260 posts
    Goedemorgen,

    Laat ik voor Royal Fireworks even reageren zodat alles uit de wereld is!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    Beste Jeroen.
    Als eerst wil ik u hartelijk danken voor de tijd en moeite die u in dit verslag heeft gestoken.
    een aantal punten zijn voor ons als liefhebber/winkelier/mede lezer duidelijk geworden.
    Echter heb ik tog 2 punten gevonden die ik graag wil aan halen.

    1-vrienden die ook vuurwerk importeren kijken mee en we willen niet als papegaaien nageaapt worden. Waarom bedenk je zelf niet een uniek idee? dus papagaai gedrag toch?

    Ik vind deze uitlating ten eerste niet netjes na uw mede conculegas/concurenten.
    en eigelijk hoef ik maar 1 ding te zeggen .
    Blue Thunder V.S. Flower Thunder.. Dan weet u genoeg. Blue Thunder is n Royal import item, de klant wilde hem niet om verschillende redenen, heeft er ook maar n aantal van gehad, wij hebben namelijk het artikel terug genomen! het CE is hier voor betaald en aangezien we geen boompjes hier in het oosten hebben waar paarse briefjes aan groeien letten wij ook op de kosten. We hebben aan de klant gevraagd of men dit product wilde blijven voeren dus eerste keus was er. Zo doende hebben we het product verder ontwikkeld. Dus eigen import hoop dat dit ook weer duidelijk is gemaakt. Klant was wel tevreden over de andere items en zoals jullie weten waren deze dit jaar ook gewoon te koop. Klant tevreden wij tevreden
    Dus kunt u uw zelf beter niet zo uit laten.

    2- We zien dat enkele lieden weinig tot geen inspiratie hebben
    Ook niet erg netjes om dat te vermelden.
    Is ook niet fijn voor de leden die mailtjes met ideeen na uw toe hebben gestuurd die in vervolgens nooit meer een reactie terug hebben gehad.
    maar wel sommige ideen uit voeren die na u toe gestuurd zijn..
    Natuurlijk mag dat! maar dan hoeft u zig niet zo open baar uit te laten op dit forum.

    Verder vind ik uw verslag erg fijn om te lezen en ben ik erg blij dat er importeurs zijn die de moeite nemen om hier een verslagje te plaatsen.

    Verder heb ik nog 1 brandende vraag.
    Uw bursten bij uw nieuwe cake's zijn erg hard en zeer fijn., echter worden er regelmatig stars dood geslagen of willen niet branden door deze erg heftige burst.
    Wat wil of gaat royal daar aan doen in de toekomst? of beter gaat Royal daar wat aan doen?


    In china praten over burst is n hot item! Niet meer dan 2 gram dat is de enige zin die wij zeggen, maar chinezen maken niet zoals jullie wellicht denken 10000 samples en testen bijvoorbeeld cakes met 1, 1,1, 1,2, 1,3, 1,4 gram aan burst. In enkele gevallen is het effect mooier met minder burst, daar zijn wij ons van bewust en gaan we mee aan het werk

    MVG Remco
    Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

  24. Deze 8 gebruikers waarderen RF JEROEN voor het bericht:


  25. #14
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Vraagje; hoe kon het dat de Silver Willow opeens fanshape was en niet z-shape? Was dit de bedoeling of een productiefout? Indien de bedoeling, heb ik dat gemist in de communicatie van jullie kant, dus vermoed ik geen opzet? Wordt die cake weer net als het gouden broertje weer gewoon z-shape? Daarop voortbordurend; zou het een idee zijn jaartallen op de labels te vermelden, zodat we weten welke editie we in handen hebben?

    Dank!

  26. #15
    VWC-Lid RF JEROEN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 november 2008
    Berichten
    587
    Thanks
    340
    2.008 waarderingen in 260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
    Zo Jeroen dat is een hele mond vol zo op een koude zondagmorgen maar als je het goed leest is het allemaal te begrijpen en discussieren over bepaalde dingen heeft dus ook totaal geen zin blijkt al wel.Ben zeer benieuwd naar alles wat er komt en feliciteer jullie alvast met het vijfde jaar en hoop dat jullie lekker gaan uitpakken voor ons!! Mijn vraag is dan ook komt er nog een mooi assortiment met 25 shots a la China by night wat in mijn ogen prachtig is verbeterd en ben ook benieuwd of er ook nog een bak a la Garden of Eden word gelanceerd door jullie. Word er ook nog iets gedaan apart voor de freaks bijv een freaksdag, dat zou leuk zijn. Verder wens ik Jeroen en team veel succes dit jaar en verras ons maar... Royal is top!!
    Komen we later in het jaar op terug, we zijn druk denkende wat te doen!

    groeten en n fijne dag

    Team Royal Fireworks

    Vuurwerk presented by Royal Fireworks
    Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

  27. Deze 2 gebruikers waarderen RF JEROEN voor het bericht:


Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •