Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Broekhoff Vuurwerk 2013!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Broekhoff Vuurwerk 2013!

    Het jaar is nu net begonnen en wij zijn alweer druk bezig met het aankomende vuurwerk jaar.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur stelt ze dan in dit topic en mochten wij van vwc op bezoek gaan dan zullen wij dat zeker mee nemen !
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Ik wil jullie iniedergeval megeven Broekhoff een compliment te maken voor de
    mooie nieuwe producten die ze dit jaar op de markt hebben gebracht.
    en ik hoop dat er voor volgend jaar meer moois word bedacht en gemaakt.

    Comment


      #3
      De nieuwe 'budget' producten bleken een succes, denk hierbij aan de imperial blink en palm king.

      Gaan jullie op dit succes voort borduren?
      www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

      Comment


        #4
        Broekhoff doet in mijn liefhebbers ogen erg goede zaken op het gebied van uitwerkingen.
        Vooral de Budged/goedkopere cakes zoals de imperial blink vielen in goede aarden.
        Ik was erg verrast.. Maar gaat broekhoff nog iets doen in het lagere prijs sigment/budget gebeuren?
        Verder vind ik juist bij Broekhoff de 25Grams per schot erg goed en groot uitgewerkt ook de kleuren zijn erg helder.
        Broekhoff heeft niet stil gezeten maar wat gaat broekhoff nog doen in de trand van 25Grams per schot.
        Wat vond broekhoff zelf van hun nieuwe producten/ontvangst.
        Ook De vittalli lijn is erg goed van start gegaan.. gaan we daar nog een uitbrijding op zien?

        Ook is er sins 2012 het Cat1 vuurwerk voor 365dagen per jaar aan oorde gekomen.
        Gaat Broekhoff daar nog iets mee doen?
        Gaat Broekhoff daar nog nieuwe producten voor ontwikkelen?

        mvg Remco

        Comment


          #5
          Ik stel toch maar weer de vraag net als in 2012.

          Hallo Broekhoff,
          Jullie werken "op kleine schaal" samen met Blok (VEE, Vuurwerk Evenementen Europe) uit haulerwijk. Blok heeft de golden lion collection. kunnen of gaan jullie een aantal van deze producten opnemen in jullie collectie? Er zitten hier best wel mooie producten tussen. Neem bijvoorbeeld het golden lion profi pijlen pakket. Super pijlen! of de TM repeater (50sh shell cake).
          m.vr.gr.
          Jacob
          31 december is de dag, de dag dat ik stoken mag.

          Comment


            #6
            Worden de Multi Thunder Kings dit jaar nog verkocht? Aangezien ik deze overal wel met korting verkocht zag worden dus het leek mij dat ze eruit gaan. Zou jammer zijn aangezien dit hele goede singleshots zijn/waren!

            De ''Love is in the air'' vuurpijlen zijn heel erg slecht, 9/10 keer is er geen hartje in te herkennen. Ik zie dat ze hier en daar nogsteeds verkocht worden. Worden deze verbeterd, want de kwaliteit hoe ze voorgaande jaren verkocht werden is der mate slecht dat ze de prijs niet waard zijn. Worden ze verbeterd? Of zijn ze niet meer te koop, of wat gebeurd er met deze pijlen?

            Comment


              #7
              Ook ik was zeer te spreken over de collectie van jullie nieuwe artikelen vorig jaar. Mijn vraag is nu ook aan jullie wanneer jullie de demo voor dit jaar houden, volgens mij was dit altijd bij Walibi waar ik vlakbij woon. Kan iemand mij aub de datum vertellen wanneer jullie de demo voor 2013-2014 gaan schieten?

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
                Ook ik was zeer te spreken over de collectie van jullie nieuwe artikelen vorig jaar. Mijn vraag is nu ook aan jullie wanneer jullie de demo voor dit jaar houden, volgens mij was dit altijd bij Walibi waar ik vlakbij woon. Kan iemand mij aub de datum vertellen wanneer jullie de demo voor 2013-2014 gaan schieten?
                Ik heb van een dealer gehoord dat er geen demo wordt gegeven dit jaar.
                Vier veilig, vier legaal!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
                  Ik heb van een dealer gehoord dat er geen demo wordt gegeven dit jaar.
                  Bedoelde de dealer niet dat die winkel geen demo geeft?
                  Lijkt me sterk dat zo'n grote importeur geen demo geeft...

                  Denk dat je daardoor toch een aantal winkels misloopt.

                  Comment


                    #10
                    Broekhoff zal inderdaad geen demo geven dit jaar.
                    https://www.houtse-bazar.nl

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
                      Bedoelde de dealer niet dat die winkel geen demo geeft?
                      Lijkt me sterk dat zo'n grote importeur geen demo geeft...

                      Denk dat je daardoor toch een aantal winkels misloopt.
                      Dat leek me ook sterk want meestal schoten ze de demo volgens mij altijd ergens begin Sept! Missch kan een mod daar een antwoord op geven wanneer en waar de demo van Broekhoff plaatsvind?

                      Comment


                        #12
                        Broekhoff houdt dit jaar geen demo zoals hierboven al is gezegd!

                        Comment


                          #13
                          Dat is voor mijn gevoel wel raar, afgelopen jaar zeer sterke producten neer gezet. Je wilt toch je nieuwe producten met trots aan de winkels tonen. Alleen al door het feit dat je dan makkelijker je producten aan de man brengt. (of zie ik dat verkeerd?)

                          Comment


                            #14
                            opzich raar dat broekhoff geen demo doet.
                            mijn vraag:
                            wanneer word er iets bekend gemaakt over eventuele nieuwe producten in 2013?

                            Comment


                              #15
                              Breed schoten en broekhoff zijn dit jaar wel opvallend stil vooral broekhoff het stilst van alle. Heeft een mod al contact opgenomen met het bedrijf wat er rond spookt daar ?

                              Comment

                              Working...
                              X