Banner Broekhoff Vuurwerk - Vuurwerkexpert.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 27 van 27
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    78
    Thanks
    51
    12 waarderingen in 5 posts
    Ik ben het met fernando93 eens. Het is stil rond broekhoff. Het laatste bezoekverslag dateert al weer uit 2010, door vuurwerkbieb. Staat Broekhoff niet meer open om met enthousiasme over hun bedrijf en producten te vertellen? Of de verkooppunten toenemen of afnemen? Of ze ook buiten Nederland aan de weg timmeren?
    31 december is de dag, de dag dat ik stoken mag.

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 oktober 2008
    Locatie
    Overal
    Berichten
    166
    Thanks
    22
    63 waarderingen in 15 posts
    Inderdaad ja, weinig updates bij broekhoff...

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Bekijk bericht
    Ik ben het met fernando93 eens. Het is stil rond broekhoff. Het laatste bezoekverslag dateert al weer uit 2010, door vuurwerkbieb. Staat Broekhoff niet meer open om met enthousiasme over hun bedrijf en producten te vertellen? Of de verkooppunten toenemen of afnemen? Of ze ook buiten Nederland aan de weg timmeren?
    Wat moet je vertellen dan?
    Ja! We komen met nog betere kwaliteit vuurwerk en bij een nog betere fabriek. De prijs stijgt met 2 a 3 % maar van veel spullen weten wij ze gelijk te houden.

    We krijgen een nieuwe lijn met hele mooie effecten!
    Vraag: Welke mooie effecten?
    Antwoord: Nou dat moet je maar zien op de demo! Word top!

    Het verhaal is bij elke importeur ieder jaar hetzelfde. Het grappig is nog dat wanneer zo een verslag online komt dat iedereen rondjes op zijn hoofd staat te draaien om het geen wat de importeur verteld.

    Het word zo gaaf, vet en cool! Terwijl je het gewoon live moet zien want dat is het geen waar alles om draait.

    Niet ten nadelen van de tijd en moeite die de mensen van VWC in deze verslagen en tripjes steekt maar lezen we iets dat we als liefhebber echt nodig hebben? De onderwerpen die een importeur geheim wilt houden mogen toch niet naar buiten en dat zijn nou juist de meest interessante onderwerpen.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen Tony voor het bericht:


  5. #19
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht

    Niet ten nadelen van de tijd en moeite die de mensen van VWC in deze verslagen en tripjes steekt maar lezen we iets dat we als liefhebber echt nodig hebben? De onderwerpen die een importeur geheim wilt houden mogen toch niet naar buiten en dat zijn nou juist de meest interessante onderwerpen.
    De vraag kun je omdraaien, wat kan een importeur aan informatie uit de referenties van het verslag halen? Het mes kan aan 2 kanten snijden. Veel lezers hier vinden het leuk om een verslag te lezen aan we de heren hebben beleefd in een bezoek. Dat het niet altijd diep gaat in het stof, daar zijn vaak de bezoeken te vroeg voor in het jaar.

    Wat Broekhoff betreft zitten ze zeker niet stil. Er komen genoeg nieuwe producten aan alleen zullen ze het wel druk hebben? Ze doen ten slotte niet alleen vuurwerk.
    Laatst gewijzigd door Starburst; 7 september 2013 om 15:27

  6. Deze 8 gebruikers waarderen Starburst voor het bericht:


  7. #20
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.736
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Ja we lezen iets dat we als Liefhebber echt nodig hebben. Namelijk een deel van de passie,van de personen achter een bedrijf. Ook is het leuk om te lezen,of men nog wat doet,met de feedback en tips die we af en toe geven. Ook is het gewoon een soort voorpret. Julie hebben zelf Broekhoff in the hall of fame gezet,en terecht! Dus ja we zijn zeker benieuwd wat ze gaan doen. En de demo/demo's,tja die luxe heeft niet iedereen,en dat is zeker niet waar alles om draait. Het gaat ook over de interesse die we gezamelijk hebben,en af en toe weg dromen van hoe zou dat er uit zien. En ik kan me dan ook echt niet voorstellen,dat het dan ook niet even kriebelt bij jou tony,als je wat nieuws hoort.

    Aldus een freak,
    Light some fireworks, and see who answers.

  8. Deze 9 gebruikers waarderen skyrider voor het bericht:


  9. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
    Ja we lezen iets dat we als Liefhebber echt nodig hebben. Namelijk een deel van de passie,van de personen achter een bedrijf. Ook is het leuk om te lezen,of men nog wat doet,met de feedback en tips die we af en toe geven. Ook is het gewoon een soort voorpret. Julie hebben zelf Broekhoff in the hall of fame gezet,en terecht! Dus ja we zijn zeker benieuwd wat ze gaan doen. En de demo/demo's,tja die luxe heeft niet iedereen,en dat is zeker niet waar alles om draait. Het gaat ook over de interesse die we gezamelijk hebben,en af en toe weg dromen van hoe zou dat er uit zien. En ik kan me dan ook echt niet voorstellen,dat het dan ook niet even kriebelt bij jou tony,als je wat nieuws hoort.

    Aldus een freak,
    Het kriebelt bij mij op de dag van een demo dat ik de spullen live gaat zien. Of het nu bij een importeur of bij een winkelier is maak niet zoveel uit. De verhalen van de importeurs / winkeliers zeggen mij verders niet zoveel. Die moeten hun waar verkopen en vertellen wat jij wilt horen als klant maar voor mij is het altijd eerst zien dan geloven.

    Vergeet niet dat het allemaal verkopers zijn!

  10. Deze 3 gebruikers waarderen Tony voor het bericht:


  11. #22
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Eerst zien, dan geloven is sowieso de regel bij het vuurwerk, maar de voorpret door verslagen is minstens zo leuk in de "rustige maanden". Ben blij dat onze leden het wel kunnen waarderen. Voor ons altijd nog een speciaal uitje, voor onze leden een manier om toch wat interactie te hebben. Wij zijn nog altijd tevreden met positieve verhalen, we moeten niet eens te diep gaan zoeken, hebben we niets aan en gaat ons niets aan. Om de onafhankelijkheid van de website ook zo goed mogelijk te behouden, is het ook logisch dat ze de "geheimen" niet met een website / forum delen, zeker niet voordat alles zeker is.

    On-topic; Broekhoff is een speler in de markt waar wij slechts twee keer eerder zijn geweest, maar waar we wel altijd welkom zijn op de demo. Men heeft destijds aangegeven dat de websites en fora niet van groot belang zijn. Ieder jaar verzoeken wij een afspraak te maken, wellicht dat we weer een keer naar Dronten afreizen dus, maar voor dit jaar is deze ook (nog) niet tot stand gekomen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. Deze 15 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  13. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Eerst zien, dan geloven is sowieso de regel bij het vuurwerk, maar de voorpret door verslagen is minstens zo leuk in de "rustige maanden". Ben blij dat onze leden het wel kunnen waarderen. Voor ons altijd nog een speciaal uitje, voor onze leden een manier om toch wat interactie te hebben. Wij zijn nog altijd tevreden met positieve verhalen, we moeten niet eens te diep gaan zoeken, hebben we niets aan en gaat ons niets aan. Om de onafhankelijkheid van de website ook zo goed mogelijk te behouden, is het ook logisch dat ze de "geheimen" niet met een website / forum delen, zeker niet voordat alles zeker is.
    Uiteraard waardeer ik dit soort werk ook (stond ook in mijn reactie) omdat ik weet hoeveel werk het is. Maar wat zeggen ze nu eigenlijk? Helemaal niks. Uiteraard heeft ieder bedrijf zijn geheimen en verassingen voor het aankomend verkoop seizoen en die hoef ik ook niet te weten want ik zie het op de demo wel. Maar het blijft soms lachwekkend dat importeurs omhoog worden getiltd (door members) omdat ze vertellen dat ze met gaaf en goed vuurwerk komen.

    Dat is een standaard reactie van een verkopende partij en daar beginnen heel veel mensen te roepen dat een bedrijf op de terug weg is en dat ze weer nr.1 worden terwijl ze nog niks gezien hebben. En daar doe l ik op.

  14. Deze 3 gebruikers waarderen Tony voor het bericht:


  15. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.795
    Thanks
    528
    1.578 waarderingen in 583 posts
    Het is altijd al zo dat de grootste importeurs liever geen pottenkijkers uitnodigen. Klinkt misschien arrogant, maar zij zetten hun vuurwerk toch wel af. Ik vond het al heel wat voor Broekhoff dat enkele jaren geleden de poorten open gingen tijdens een open dag in Dronten.

  16. Deze gebruiker waardeert Afcajax voor het bericht:


  17. #25
    VWC-Lid kloesje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2011
    Berichten
    1.651
    Thanks
    722
    747 waarderingen in 411 posts
    Iemand enig idee wanneer en of er nieuwe producten van broekhof komen dit jaar?

  18. Deze gebruiker waardeert kloesje voor het bericht:


  19. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 juli 2005
    Berichten
    417
    Thanks
    397
    345 waarderingen in 110 posts
    Inmiddels zijn ze bekend. Is er nog een product demonstratie op korte termijn? Misschien heb ik er over heen gelezen, maar heb geen info kunnen vinden.

  20. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Er komt geen demo van Broekhoff dit jaar. Kreeg dit als antwoord bij navraag. Reden is dat de producten laat binnen komen ivm het stil liggen van de productie afgelopen zomer vanwege de hitte.
    Laatst gewijzigd door ylke; 10 oktober 2013 om 09:19
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

  21. Deze 2 gebruikers waarderen ylke voor het bericht:


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •