Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2010
    Berichten
    323
    Thanks
    163
    231 waarderingen in 115 posts
    een vuurwerkverbod ( wat alleen maar zorgt voor meer illigaal vuurwerk, succes met handhaven ! ) en een centrale vuurwerkshow per gemeente met al die bezopen nederlanders bij elkaar ( hier was de halve buurt dronken )

    Goed Idee !

    p.s volgens mij komen ze dan wel wat MEérs tekort

  2. #32
    VWC-Lid Vuurwerkers's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2013
    Berichten
    168
    Thanks
    72
    120 waarderingen in 48 posts
    Hahahah dat ze een vuurwerkverbod willen is er nu bij iedereen wel 10.000 keer ingestampt.
    En dan ook nog niet mogen bepalen naar welke muziek je mag luisteren, lekker laag.
    Van onze muziek en ons vuurwerk blijven ze met hun groene vingers vanaf!

    En dan 60 procent wil een vuurwerkverbod, zeker bejaarden ondervraagd.
    Ditsoort mensen moet je bij mij niet hebben, kunnen ze niet gewoon alle Groenlinksers naar Groenland deporteren?

  3. #33
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    2012 oudjaarsdag. Overdags op straat lichtelijk chaos en gebrek aan toezicht. Jongerenwerker zorgt ervoor dat jongeren die vuurwerk afsteken dat op centraal gelegen plein doen om overlast te voorkomen. Mooi overzichtelijk.

    Komt er een kerel met aardappel in zijn keel woest richting de jongerenwerker toe en gaat direct dreigen met de politie. Jongerenwerker gaat het gesprek aan en legt uit de jongeren te centreren om overlast te beperken en overzicht te houden.

    Mijnheer blijft dreigen met politie. Sterker nog, hij dreigt er voor te zullen gaan zorgen dat er geen vuurwerk meer afgestoken mag worden en dat er dan alleen maar een centraal punt overblijft waar vuurwerk afgestoken wordt.

    Mijnheer wordt erop gewezen dat jongerenwerker er juist voor zorgt dat overlast beperkt wordt door de jongeren te centreren.

    Mijnheer blijft agressief reageren en dreigen met een vuurwerkverbod om overlast te beperken.

    Okee. Jongerenwerker zorgt middels centreren van jongeren die vuurwerk afsteken voor minder overlast in de wijk en toezicht. Maar toch moet er een gecentreerd vuurwerk komen, want dan is er minder overlast. Juist ja.

    Wie gaat er nou uit zijn stekker, begint met dreigen en praat onzin over het centreren van vuurwerk? Wie veroorzaakt nu de daadwerkelijke overlast op straat?

    De jongerenwerker die zijn werk doet? Of een elitair balletje die er klaarblijkelijk niet veel kaas van gegeten heeft en begint te dreigen met centreren van vuurwerk wat op dat moment al gerealiseerd is door de jongerenwerker?

  4. Deze 3 gebruikers waarderen Jupilerfreak voor het bericht:


  5. #34
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Ach ik wil een verbod op groen links omdat gl een gevaar is voor de volksgezondheid,langdurige blootstelling aan gl zorgt voor een verhoogd stresshormoon wat zorgt na verloop van tijd voor een stresssyndroom.verder kan een blootstelling aan gl ook zorgen voor een hoge bloeddruk wat op den duur kan zorgen voor hypertensie. Agressie is ook iets dat men kan krijgen als men een te hoge dosis groen links binnen krijgt en we weten hier op vwc waar dat toe kan leiden
    DUS ROEP IK UIT VOLLE BORST ZEG NEEN TEGEN GROEN LINKS

  6. Deze gebruiker waardeert chappie voor het bericht:


  7. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Berichten
    616
    Thanks
    778
    79 waarderingen in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
    GroenLinks wil zoveel.
    Maar wat wil ik?
    Ik wil dat GroenLinks word verbannen.
    Wat wil jij?
    Dat gl verboden wordt.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •