Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 46
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Hier ook de klei van een knaller tegen me aan gekregen. Kwam in mijn nek terecht alhoewel ik al een bril ophad bewijst maar weer dat het toch wel verstandig is om te dragen voor hetzelfde geld komt het in je oog.

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Je merkt dat de vuurwerkbril steeds meer inburgert in Nederland. Eerder keken mensen vreemd op als iemand met een bril rondliep, nu heb ik geen enkele reactie gehad! Ook dit jaar heeft mijn bril weer twee flinke tikken gehad van weg schietend vuurwerk. Volgend jaar gewoon weer op mijn kop dus!

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Je merkt dat de vuurwerkbril steeds meer inburgert in Nederland. Eerder keken mensen vreemd op als iemand met een bril rondliep, nu heb ik geen enkele reactie gehad! Ook dit jaar heeft mijn bril weer twee flinke tikken gehad van weg schietend vuurwerk. Volgend jaar gewoon weer op mijn kop dus!

    Toch merk ik wel dat het daadwerkelijk dragen van een bril voor veel mensen nog een taboe is. Zo had ik een flinke berg brillen ingekocht, echter bleef meer als de helft ongebruikt. Uiteindelijk blijft het de verantwoordelijkheid van de persoon zelf.

  4. #19
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.262
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    Eerder vond ik het maar een truttige uitvinding, die naar mijn mening alleen voor kinderen bedoeld was! Nu denk ik er anders over. Een vuurwerkbril is tot nu toe de beste uitvinding m.b.t. vuurwerk! En als ik een showtje geef voor de buurt, ziet het er ook nog eens proffesioneel uit!
    Eind goed, Knal goed!

  5. #20
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !-Joost-! Bekijk bericht
    Wat ik gister had verwachtte ik totaal niet.

    Ik draag de hele dag een vuurwerkbril en er gebeurd niet.
    In de avond ben ik met mijn neefje en we staken iets af achter mijn huis. (Hij is 7)

    Dus even snel naar buiten zonder vuurwerkbril, hij steekt een bijtje af en die ging PATS in mn oog.
    Ik had mazzel dat hij nog geen vuur gaf en ik dus alleen even pijn had. Maar nooit weer, die vuurwerkbril gaat op!
    Heet jij toevallig brian? Bad luck brian :P

    Ik heb wel een aantal opmerkingen gekregen zoals "l0l wtf man waarom draag je dat ding" en "gaaaaaaay" (van een passerend groepje jongeren). Eerdere jaren was ik het met hun eens, maar sinds ik een babypijltje tegen mijn kin heb gekregen draag ik de bril standaard. En de opmerkingen? That shit dont faze me.

  6. Deze gebruiker waardeert broodjekaas voor het bericht:


  7. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Hoe dom het misschien uitziet, hoe slim het juist is om het te dragen. Ik gebruik 'm ook wanneer ik vuurwerk afsteek en mijn zoon komt hier ook niet onderuit, ook al is hij 14 en vind het LAME.

  8. Deze 3 gebruikers waarderen Grizmo Raizor voor het bericht:


  9. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2013
    Berichten
    99
    Thanks
    156
    31 waarderingen in 25 posts
    ik heb hem elk jaar opgehad dit jaar zoiezo weer want ik wil niet blind worden dus neem geen enkel risico. maar tijdens eten doe ik hem wel af maar zodra ik me tas pak zet ik hem gelijk op

  10. #23
    VWC-Lid bakero1973's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 december 2008
    Berichten
    967
    Thanks
    157
    780 waarderingen in 255 posts
    Je bent echt een. ... Als je er geen één gebruikt.. mijn hele gezin heb hem op, zonder ga je de deur niet uit.
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

  11. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 september 2013
    Berichten
    808
    Thanks
    537
    728 waarderingen in 269 posts
    Ik deel ze vaak uit met oud en nieuw als ik kinderen zie staan die geen bril op hebben, ik zou kunnen gaan dicusieren met de ouders alleen dit is makkelijker.

    En ik ga niet meer zonderbril stoken, het is nu zo van zelf spreken geworden dat ik me niet op me gemak voel als ik zonder zou stoken.

  12. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 december 2013
    Berichten
    39
    Thanks
    5
    8 waarderingen in 6 posts
    Heb hem zeker elk jaar op , want ook al ben ik jong ( 14 jaar ) heb toch wel een voorbeeldfunctie voor mijn kleine broertje en de kinderen uit de buurt.
    Vorig jaar toch een aantal complimenten gekregen van vaders uit de buurt , die aangaven vanaf nu ook hun kinderen een bril op te zetten.
    Kleine moeite ,groot plezier!

  13. #26
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    nee ik gebruik geen vuurwerkbril omdat ik al brildragend ben .
    de ervaring die ik heb me veiligheidsbrillen heb is dat ze vaak beslaan en de wereld om mij heen vervormen .
    vooral het laatste wordt ik echt knettergek .
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  14. #27
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts
    Zelfs met de Trophy nog op gehad, gebruik hem dus regelmatig.

    Eigenlijk zou iedereen die om 0.00 de deur uitstapt zon brilleke op moeten hebben, ook omstanders

  15. #28
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Ik doe altijd een laskap op, veel veiliger!
    "I came in like a crackling ball."

  16. Deze gebruiker waardeert Bram95 voor het bericht:


  17. #29
    VWC-Lid BurstDuo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 juli 2012
    Berichten
    1.099
    Thanks
    1.797
    1.269 waarderingen in 442 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
    Ik heb amper reacties er op gehad, mensen zeuren er niet meer over tegenwoordig. Ze weten dat het iets uitstraalt, namelijk dat je op een verantwoordelijke manier met vuurwerk bezig bent.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Ook de hele dag op gehad geeft je wel een lekkerder gevoel,aangezien er soms toch wel is dingen in het rond vliegen.
    En hier gaat het om!!
    Juist hierdoor weet ik vrijwel zeker dat steeds meer mensen de vuurwerkbril zullen gaan dragen. Vooral als men ziet dat de persoon die het vuurwerk afsteekt zelf een vuurwerk bril draagt, zullen zij volgen. Het geeft iedereen een veiliger gevoel, die gene die het niet wilt dragen zal uiteindelijk meegaan in de trend.

    Jammer vind ik wel dat dat ding soms meer dan 2 euro kost!! Wat is 2 euro... Soms best veel, ik vind dat de overheid ervoor mag betalen!! Zo niet de importeur of voor de inkoopprijs verkopen. (Dit mag geen winstgevend product zijn vind ik). Het gaat om de veiligheid.

    Zelf draag ik het zeker wel! Zo ook de freaks in de buurt. En de omstanders... vinden het vaak maar niks, maar ontploft er een bombette op de grond dat vraagt iedereen er om...
    (Al kan ik bijna geen kinderen vinden die het niet dragen, per buurt en stad is wel anders).

    Vooral wat Bram95, post#7 heeft gezegd... Daadoor ben ik ervan overtuigd dat binnen enkele jaren iedereen vrijwel zo'n ding draagt.

  18. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1.482
    Thanks
    580
    846 waarderingen in 367 posts
    ervaring of geen ervaring dit ding gewoon op doen je hebt maar 2 paar ogen en die heb je hard nodig dus waarom onnodige risico lopen

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •