Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts

    Trip op Walcheren ;4 winkels

    Goedemorgen,

    Nu alle verkoopdagen er voor mij opzitten tijd voor een verslagje;
    De dag begonnen om kwart voor 9 voor een gesloten deur bij de Intratuin. Eenmaal binnen gekomen was ik de 2e klant in de voorverkoop en kreeg gelijk al te horen dat de helft er niet was. Dat begon dus al goed. Uiteindelijk wat kleine spullen voor mijn neefje meegenomen en een wodka blue voor mezelf.Personeel had ik zo m'n vraagtekens bij. Ze wisten niet wie waar moest staan met als gevolg dat ik in de verkeerde rij stond. Daarna naar Rens Petiet gegaan waar ik een boel gratis spullen kreeg . Service was super en snel dus was snel weer buiten. Daarna door naar Vuurwerkpaleis Meliskerke waar ik een aantal bestellingen had staan. Ook snel gegaan en vriendelijk personeel. Kreeg van de eigenaar nog een mooi pakket voor het filmen van de shows die hij organiseert waarvoor dank. Vervolgens op de 2e verkoopdag naar Brammetje Dump in Middelburg gegaan. Was er nog nooit geweest en kwam er toch langs dus ik dacht 'waarom niet'? Daar voor 40 euro aan klein spul besteld. Personeel was goed op de hoogte en realistisch , dus er werd niet overdreven over spullen. Wachttijd was er wel iets langer maar dat kon ook mijn beleving zijn. Al met al stond ik binnen 5-10 minuten weer buiten dus heb niet te klagen.
    Hier een fototje in dozen, rest volgt later
    Naam: 2012-12-28 14.32.57.jpg
Bekeken: 67
Grootte: 143,5 KB

    Groetjes!
    ffffffffff

  2. Deze gebruiker waardeert hardcore0438 voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 oktober 2011
    Locatie
    Wateringen
    Berichten
    112
    Thanks
    74
    40 waarderingen in 13 posts
    Korte, maar toch een leuke trip verslag!

    en dat Intratuin zo is..... (velen weten het antwoord wel)
    3e Jaartje alweer, wat gaat de tijd toch snel.. ;)

  4. Deze gebruiker waardeert wateringen voor het bericht:


Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •