Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fijne jaarwisseling gewenst namens Vuurwerkcrew.nl !!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ook ik heb me vele uren vermaakt dit jaar op het forum, en met dank aan alle (crew)leden het juiste vuurwerk uitgekozen voor de dag der dagen.

    Morgen is het zover, en ik wens iedereen een hele leuke dag toe, en een gelukkig nieuw jaar!

    Comment


      #17
      Namens mij ook een super oud en nieuw gewenst, geniet en doe het veilig. Wij zien jullie graag weer terug in 2013!

      Comment


        #18
        Zeker dank aan allen, volgend jaar ben ik hier weer regelmatig te vinden, zal dan het weer opnieuw bijhouden....

        Comment


          #19
          Iedereen een fijne jaarwisseling!
          Ik hoop dat jullie plezier hebben

          EN PAS OP VOOR DE VINGERTJES EN DE OOGJES!
          Youtube: www.youtube.com/user/DePyroPro/

          Comment


            #20
            Ook namens mij wens ik iedereen een fijna jaariwsseling. Maak er ondanks de wind en misschien het regen een leuke dag van! En vergeet natuurlijk niet "safety first" vooral met de wind willen de potten wat sneller omvallen.

            Comment


              #21
              Fijne dag der dagen toegewenst iedereen, maak er wat van ondanks het mindere weer! Want het weer kan de echte freaks niet tegenhouden
              The 31st of December..

              Comment


                #22
                Geniet ervan! Kijk ook uit dat je de lichte knallers niet tegen de wind ingooit ;)

                Comment


                  #23
                  Het was weer een mooi seizoen op VWC, allemaal heel veel stookplezier morgen en tot volgend jaar!


                  One love, one heart.

                  Comment


                    #24
                    Veel plezier iedereen enneh.. voorzichtig iedereen ;)

                    Comment


                      #25
                      Iedereen een heerlijke dag toegewenst morgen!
                      En alle crewleden bedankt voor het onderhouden van dit forum waar ik toch al een tijd overheen surf met plezier.

                      Geniet ervan jongens!
                      Even a broken clock is right twice a day.

                      Comment


                        #26
                        Maak er een feest van morgen jongens. Morgen is het onze dag en mogen wij eindeljik weer los gaan.

                        En ondanks dat het weer misschien niet zal mee werken, geniet ervan.

                        Ik wil iedereen bij deze ook ontzettend bedanken. Wat was het weer een gezellig jaar hier op VWC. Super !

                        Groetjes,

                        Ilvan

                        Comment


                          #27
                          Iedereen een fijne en veilige jaarwisseling gewenst en yes de dag der dagen is aangebroken,nu nog kijken of ik een beetje kan slapen.
                          [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

                          Comment


                            #28
                            Ik wens iedereen een goed weer toe!

                            Comment


                              #29
                              Ook ik wil bij deze alvast iedereen heel veel stookplezier toewensen en een heel gezond en gelukkig 2013
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment


                                #30
                                iedereen een super oud en nieuw gewenst!!
                                nu duimen op goed weer en hopen dat ze 1 januari er nog aan zitten

                                Comment

                                Working...
                                X