Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    VWC-Lid Brainiac's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2008
    Berichten
    883
    Thanks
    220
    1.206 waarderingen in 396 posts

    'Vuurwerkverbod GL gaat te ver'

    Dit bericht is verwijderd...
    Laatst gewijzigd door Brainiac; 22 december 2014 om 23:29

  2. Deze 25 gebruikers waarderen Brainiac voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2005
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    1.881
    Thanks
    2.145
    666 waarderingen in 393 posts
    Toch mooi om weer eens te lezen dat de groenen er alleen voor staan.
    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

  4. Deze gebruiker waardeert brian the freak voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid elburgersc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2010
    Berichten
    2.634
    Thanks
    2
    1.430 waarderingen in 833 posts
    Goeie zaak dit! Een verbod gaat er toch nooit komen, daar ben ik niet zo bang voor laten ze degene die verantwoordelijk zijn voor de overlast maar knalhard aanpakken. Die verpesten het voor de echte freaks en vuurwerkliefhebbers!

  6. Deze gebruiker waardeert elburgersc voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid mans5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 oktober 2007
    Locatie
    Deutschland
    Berichten
    304
    Thanks
    29
    167 waarderingen in 85 posts
    Naam: groenlinks.jpg
Bekeken: 531
Grootte: 19,2 KB

    Groenlinks uit de 2 de kamer er mee

  8. Deze 7 gebruikers waarderen mans5 voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid markHE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2011
    Berichten
    475
    Thanks
    279
    676 waarderingen in 182 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moerdijk
    Beste Arno,

    Als ex collega van GL weet je ook heel goed dat je je niet moet verlagen tot een wel bekend niveau met standpunten om zo de aandacht te trekken voor de partij. Dit heeft een negatieve uitwerking voor GL en kan zelfs tegen gaan werken in de stemmingen waarvan we die nu heel hard nodig hebben.Je begrijpt hoop ik wat ik bedoel Als er iets is dat je zou moeten doen is de vuisten ballen tegen dhr.van Opstelten die niet weet om te gaan met kwesties die politie en justitie zou moeten aangaan. Dat het vuurwerk zo de grens overkomt is niet een issue wat mensen aangaat maar eerder het probleem is van slechte organisatie van deze topman op zijn departement.
    Goedkoop scoren is niet wat GL nodig heeft en zich ook niet tot dit niveau zou moeten verlagen. Ik dacht dat je slimmer zou zijn. Deze negatieve publiciteit kan schade toebrengen aan de partij en daar zou jij debet aan zijn als dit gaat gebeuren. De gevolgen van jouw media stunt zouden je moeten besluiten om hier leergeld uit te trekken voor jezelf en wat te doen als er al spraken van is om de partij te laten fuseren. Dit zetje zal wel eens heel goed de druppel kunnen worden waarop met GL zou kunnen aanvallen. Een onverstandige keuze om zo de publiciteit te trekken. Heel jammer en statistisch gezien over de 16.000.000 + mensen in Nederland is deze uitkomst zwaar in de minderheid zoals wij nu.

    Als je volgende keer weer eens iets doet graag overleggen hoe een media campagne werkt aan mensen die hier verstand van hebben. Ik zou ook het GL partij bestuur op de hoogte brengen van deze zinloze actie en dat we ons niet met ander moeten gaan verlagen en ons mee laten nemen in opinie peilingen die van korte duur zijn om te scoren. Dit is niet zoals de partij in elkaar zit.

    Vriendelijke groeten Moerdijk
    Mooi stukje van groenlinks Moerdijk.

  10. #6
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Geweldig dit krijg er een woody van

  11. #7
    Banned
    Geregistreerd
    16 december 2010
    Berichten
    1.359
    Thanks
    1.230
    984 waarderingen in 473 posts
    Zou leuk zijn als die de partij werd uitgeknikkert. Maar PvdA en VVD zijn op het moment de partijen en die staan niet achter een verbod dus komt die voorlopig de eerste jaren ook niet

    Alleen NOG harder aanpakken van overlast en illegaal vuurwerk vind ik te ver gaan. De straffen zijn nu al veel te hoog en niet in verhouding met echte criminaliteit. En geef toe, klinkt toch lekker die knallen buiten

  12. #8
    VWC-Lid Den070's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2011
    Berichten
    78
    Thanks
    25
    80 waarderingen in 25 posts
    Steek.....dat.....verbod....in....je....dikke....r eet....

  13. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Groenlinks moerdijk? Waar heb je dat vandaan, want het lijkt mij een fake bericht.

  14. #10
    VWC-Lid Dinkydau's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 september 2009
    Locatie
    Klaud
    Berichten
    957
    Thanks
    505
    611 waarderingen in 236 posts
    Ik heb de PVV nog niet eerder een standpunt zien innemen in deze kwestie. Mooi te zien dat ook de PVV voor het vuurwerk is. Op zich zou je dat ook wel verwachten van een partij met vrijheid in de naam, maar je weet het nooit.

  15. Deze 2 gebruikers waarderen Dinkydau voor het bericht:


  16. #11
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.469
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Ik denk dat een groot deel van GroenLinks, zeker die in/rond de regering functioneren, ook wel wat nuchterder denkt en de onzin van en gebrek aan draagkracht voor een verbod op consumentenvuurwerk is. Maar ja; als een achterlijk snotjoch van je in een grote stad er een stokpaardje van maakt kun je die nauwelijks afvallen en kun je maar beter oogluikend en zwijgzaam toekijken tot het weer overwaait. Net als wij allen. Want er zijn toch niet dit soort radicale geluiden uit de 2eKamer fractie gekomen?

  17. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 augustus 2010
    Berichten
    325
    Thanks
    0
    9 waarderingen in 8 posts
    Een mooi bericht maar 35.000 klachten op bijna 17miljoen mensen= 1 op 487 mensen 1 klacht dus 2-3 gemiddelde straten hebben dan samen 1 klacht=super weinig in mijn opzicht en vooral als het ook nog door het zelfde stuk vuurwerk word veroorzaakt.

  18. #13
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    De burgermeester die voor een vuurwerkverbod is en een prof vuurwerkshow liet organiseren was heel blij zag ik op het nieuws (lach me dood)er kwamen 600 man kijken,zo'n plan is naar mijn mening gedoemd uit te sterven

  19. Deze 2 gebruikers waarderen chappie voor het bericht:


  20. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 augustus 2012
    Berichten
    436
    Thanks
    215
    521 waarderingen in 210 posts
    Arno Bonte begint het te leren, zie dit Twitter bericht:
    Arno Bonte ‏@arnobonte
    @KarimKhaoiri Vuurwerkshow had van mij wel wat spectaculairder gemogen. Of we het meldpunt weer gaan doen weet ik nog niet. Dinsdag 1 januari, 10 u

    Vanaf mijn kant;
    Ondanks dat het wat regende en de wind laag bleef, was het een geslaagde dag en avond.
    Iedereen stak op een verantwoorde manier vuurwerk af en het was erg gezellig met een hoop oliebollen en champagne! Geen voorvallen, ongelukken of incidenten gebeurd.
    Het was gewoon een gezellige jaarwisseling zoals het hoort en zoals het moet!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •