Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulde aan alle leden voor het uploaden !!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hulde aan alle leden voor het uploaden !!

    Bij deze wil ik alle leden die dit forum voorzien van film en foto materiaal bedanken voor hun bijdrage en ze op deze manier even in de spotlights zetten omdat ik uit ervaring weet hoeveel tijd en moeite het kost om dit steeds te plaatsen. Om even text en uitleg te geven : zij staan vaak in weer en wind te filmen / fotograferen, moeten soms enorme afstanden afleggen en tot slot zijn zij thuis vaak enkele uren zoet met het overzetten van camera naar computer, het bewerken van het beeldmateriaal en het daarna uploaden naar een host site om het uiteindelijk te plaatsen op vuurwerkcrew.
    Zonder hun bijdrage zou het forum een stuk minder aantrekkelijk zijn en bij deze dus nogmaals : BEDANKT !!!
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Thanks torrr ! Jij ook bedankt ! Voor al je films en dit topic ! Want het is idd aardig wat werk en tijd wat er in gaat zitten en door dit soort topics motiveert het mij om steeds meer filmpjes te maken / uploaden . Gr. Stefan
    http://www.stefandrukker.nl

    Comment


      #3
      Geweldig werk doen jullie!

      Voor een hobby moet je overigens wel wat overhebben he

      Comment


        #4
        Graag gedaan!

        Comment


          #5
          graag gedaan en volgend jaar gewoon weer
          We Love Fireworks

          Comment


            #6
            Top jongens! Ga zo door!
            Light some fireworks, and see who answers.

            Comment


              #7
              houd het goede werk vol !!
              da BOEM!

              Comment


                #8
                Dit is voor mij persoonlijk ook een aparte tak binnen de vuurwerkhobby.

                Gezellig demo's bezoeken en wanneer deze worden bezocht gaat de camera mee. Heb 1 demo niet gefilmd vorige jaar maar dat voelde erg leeg!

                Mijn voornemen voor 2013 is meer grote shows verder in het land te gaan bezoeken
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  #9
                  We maken er met zijn allen wat moois van zo!
                  BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                  Comment


                    #10
                    Ook aankomend jaar kunnen jullie van mij weer een berg foto's verwachten.
                    Het is veel werk, en 'n apart onderdeel van de hobby..maar ik doe het erg graag!

                    Comment


                      #11
                      Ik ben geen filmer of fotograaf. Ben wel druk bij vwc achter de schermen om de contacten met importeurs/winkleliers te onderhouden en jullie van nieuws te voorzien.Daarom zien jullie geen films van mij.

                      Maar wat Arjan zegt klopt, kunnen wel info verschaffen, maar daar horen ook films en foto's bij.
                      Daar zeg ik ook aan iedereen van de leden en crew die ons hiervan voorzien onwijs bedankt allemaal en op naar een goed volgen jaar met z'n allen.

                      Bedankt !!!!!
                      Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                      Comment


                        #12
                        Bedankt en graag gedaan
                        Zonder elkaar redden we het niet he!
                        ffffffffff

                        Comment


                          #13
                          Namens mij ook iedereen bedankt voor de bijdrage met jullie foto en camerawerk heb ervan genoten.
                          Weet zelf dat het tijd voor je in beslag kan nemen.
                          Het is een groot onderdeel op vwc en 1 van de mooie voorbeelden maar er zijn er veel meer. Vindt ik wat door de leden zelf is gestart en elke keer bekijkt is het aftellen naar 2013 voor leden topic.
                          Ben benieuwd wat er volgend jaar voor een foto en film beelden gaan komen,bedankt!.
                          Laatst aangepast door jawe; 27 December 2012, 16:31.

                          Comment


                            #14
                            Iedereen die filmt bedankt want zonder jullie kopen velen de kat in de zak...

                            Komend jaar zal ik ook filmen, ik heb voorm ijn verjaardag een camera + statief gekregen en 8 gb kaartje.
                            Voor Kerst een 32 GB kaartje gekregen!

                            Dus filmen zal ik!

                            Comment


                              #15
                              iedereen bedankt voor alle bijdrages!
                              ook ik zal na oud en nieuw een aantal videos en foto's uploaden.

                              EDIT: ik wil er nog wel even bij zetten dat ik alleen over een telefoon camera beschik dus als het niet helemaal 100% is dan ligt het daar aan.

                              Comment

                              Working...
                              X