Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aftershock rockets[Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Jammer dat ik er geen fluit bij zit, zoals de Asian thunder rockets. Knal vergelijkbaar met de Asian?

    Comment


      #17
      Drie stuks in een pakje, wel een fluit en geen knal.
      Laatst aangepast door zwarteadelaar; 29 December 2014, 17:40.

      Comment


        #18
        Belachelijk het zijn 5 grams fluit met knetter pijlen geworden.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door JK058 Bekijk bericht
          Belachelijk het zijn 5 grams fluit met knetter pijlen geworden.
          Lekker gedaan dan Rubro, meeliften met de oude stijl pijlen en zelf troep op de markt brengen. Jammer genoeg zijn de meeste actie artikelen van rubro van deze kwaliteit.
          Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door dinoroel Bekijk bericht
            Lekker gedaan dan Rubro, meeliften met de oude stijl pijlen en zelf troep op de markt brengen. Jammer genoeg zijn de meeste actie artikelen van rubro van deze kwaliteit.
            Ja wat een bagger! Ik heb er geen een de lucht in kunnen schieten want telkens hield ie er mee op. Alleen op de kop in het gras. Nooit weer dus!

            Comment


              #21
              Deze dit jaar ook gehad (12 stuks) en ze vielen ook bij mij zwaaaaaar tegen. Het waren nu net geen babypijltjes met een fluit en een miezerige hoeveelheid crackling. Kleine pijltjes in een verfomfaaide verpakking die werden verkocht als knalpijlen van formaat. Vroeger waren het dat ook, maar nu zeker niet meer, maar men lift nog wel mee op de vroeger gemaakte naam. Jammer van Rubro en een absolute afrader voor volgend jaar. Als het om meer geld ging had ik me echt genaaid gevoeld.

              Comment


                #22
                Zo, goed dat ik dit nog even lees, ik las een omschrijving dat het 40grams crackling pijlen zouden zijn....niet dus?

                Edit: oops nee dat zijn Thunder Rockets...nieuw??

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  Zo, goed dat ik dit nog even lees, ik las een omschrijving dat het 40grams crackling pijlen zouden zijn....niet dus?

                  Edit: oops nee dat zijn Thunder Rockets...nieuw??
                  Dat zijn inderdaad de Aftershock Thunder Rockets XXL. Die zijn nieuw dit jaar en hebben 38 gram. Daar kun je wel wat van verwachten lijkt me.
                  De andere versies van Aftershock Rockets zou ik lekker laten liggen.

                  Comment


                    #24
                    Hee Richardus,

                    Volgens mij hebben de heren het over deze pijltjes:
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1028_VUURWERKMANIA_AFTERSHOCK_ROCKETS_groot.gif
Vertoningen:1
Grootte:34,8 KB
ID:	1556292
                    Deze waren inderdaad bagger as f*ck! maarja.. ik had deze vorig jaar 1+2 gratis geloof ik (euro per pakje). Sommigen hadden wel een uitvoering met een knal. Die van mij waren fluiters met crackling. Ik heb nog over van vorig jaar en dit jaar bij besteld dus ff vergelijken..

                    Maar jij doelt op de nieuwe pijlen denk ik?
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	download.png
Vertoningen:1
Grootte:9,5 KB
ID:	1556293
                    Deze wegen 40 gram inderdaad. (Nagewogen door iemand die ze verkoopt). Ook zitten deze pijlen in een kooi verpakking. Hier heb ik ook een paar pakjes van besteld
                    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter Bekijk bericht
                      Hee Richardus,

                      Volgens mij hebben de heren het over deze pijltjes:
                      [ATTACH=CONFIG]25729[/ATTACH]
                      Deze waren inderdaad bagger as f*ck! maarja.. ik had deze vorig jaar 1+2 gratis geloof ik (euro per pakje). Sommigen hadden wel een uitvoering met een knal. Die van mij waren fluiters met crackling. Ik heb nog over van vorig jaar en dit jaar bij besteld dus ff vergelijken..

                      Maar jij doelt op de nieuwe pijlen denk ik?
                      [ATTACH=CONFIG]25730[/ATTACH]
                      Deze wegen 40 gram inderdaad. (Nagewogen door iemand die ze verkoopt). Ook zitten deze pijlen in een kooi verpakking. Hier heb ik ook een paar pakjes van besteld
                      Pijlen gaan met een gil de lucht in. Geven een leuke klap met een
                      stukje knetter.Pijlen zijn een stuk groter dan die van vorig jaar.

                      Gr Gerrit

                      Comment


                        #26
                        Hee Gerrit !,

                        Bedankt voor uw toelichting! Ik wist persoonlijk niet dat deze ook een fluit gaven. Extra leuk dus!

                        Een beetje vergelijkbaar met de eerste pijl van dit filmpje?:
                        (Strike Force pijlen)
                        Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Levensgenieter Bekijk bericht
                          Hee Gerrit !,

                          Bedankt voor uw toelichting! Ik wist persoonlijk niet dat deze ook een fluit gaven. Extra leuk dus!

                          Een beetje vergelijkbaar met de eerste pijl van dit filmpje?:
                          (Strike Force pijlen)
                          Ik denk een iets mindere fluit, maar het kon zijn broertje zijn.

                          Gr Gerrit

                          Comment


                            #28
                            dan zal ik toch maar 2 pakjes meenemen om te kijken voor me rekkie

                            Comment


                              #29
                              Iemand een idee waar ik deze oude pijlen nog kan krijgen.

                              Comment


                                #30
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171101_192354.jpg
Vertoningen:1
Grootte:175,5 KB
ID:	1562256 Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171101_192354.jpg
Vertoningen:1
Grootte:175,5 KB
ID:	1562256had er nog 8 liggen

                                Comment

                                Working...
                                X