Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: De beste vuurwerkimporteur 2012

Aantal stemmers
330. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Bonfireworks

    2 0,61%
  • Breeschoten 'de Kruiterij' BKV

    2 0,61%
  • Broekhoff

    17 5,15%
  • Cafferata

    3 0,91%
  • China Red

    13 3,94%
  • GBV-WECO

    2 0,61%
  • Hardix Vuurwerk

    7 2,12%
  • Katan Vuurwerk

    7 2,12%
  • Lesli Vuurwerk

    5 1,52%
  • Marijn Vuurwerk

    1 0,30%
  • Meester Vuurwerk

    0 0%
  • Mercurius Vuurwerk

    0 0%
  • Pronk Vuurwerk

    6 1,82%
  • Pyrostar NL

    1 0,30%
  • Royal Fireworks

    62 18,79%
  • Rubro Fireworks

    88 26,67%
  • Schuurmans Vuurwerk

    4 1,21%
  • VC Vuurwerk

    0 0%
  • VDN Fireworks

    0 0%
  • Vuurwerkvisie (Vuurwerktotaal / Zena NL)

    93 28,18%
  • Wolff Vuurwerk

    17 5,15%
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 82
  1. #16
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Mijn stem (gaat nu al) uit naar vuurwerkvisie en zo te zien denk daar de meeste over.
    Dit jaar hebben ze mij echt positief verrast, mooie nieuwe producten en ook alles voor niet te hoge prijzen.

    Vuurwerkvisie goed bezig en ik hoop in tegenstelling tot vorige winnaars ( ik ga er gemakshalve even van uit dat jullie winnen), jullie het voort kunnen blijven zetten.
    Groeten...:)

  2. #17
    VWC-Lid RemcoS's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Platteland
    Berichten
    709
    Thanks
    439
    688 waarderingen in 261 posts
    Ik denk kwa inzet toch rubro, want waar waren wij allemaal welkom bij de importeursdemo?

  3. #18
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Ben benieuwd wie jullie kiezen, velen wachten toch nog de jaarwisseling af met stemmen.

  4. #19
    VWC-Lid pyro99's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 december 2010
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.072
    Thanks
    678
    667 waarderingen in 239 posts
    ik heb gekozen voor royal. waarom? omdat het een top bedrijf is , goede producten, mooie prijzen , en ja nadat ze de garden of eden op de markt hebben gezet echt een top bak! ohja vergeet de thunder smoke niet!!!!

    ---------------------

    ik wou eerst voor rubro kiezen, maar die hebben het verpest... na al die voor leugens, geen voorraden, samples schieten op demo's enzz... nee dit mag niet de beste importeur worden , ookal zijjn sommige producten toch gewoon goed...

    -----------------------

    dus ik kies dus voor royal!

    --pyro99
    Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

  5. Deze gebruiker waardeert pyro99 voor het bericht:


  6. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 december 2008
    Berichten
    380
    Thanks
    272
    124 waarderingen in 47 posts
    Ik heb gekozen voor Vuurwerkvisie (vuurwerktotaal)

    erg goede prijs kwaliteit. en stuk voor stuk prima producten!

    ik ben dit jaar wel erg teleurgesteld in China Red.
    vorig jaar gingen ze echt prachtig van start. echt alleen maar top producten stuk voor stuk!
    jammer dat dan bij een groot deel de kwaliteit drastisch omlaag is gegaan.
    singleshots met plofjes ipv knallen, of zelfs geheel zonder lont of lontgat! doosjes waar gewoon bepaalde versies niet in voor komen..echt heel erg jammer!
    gelukkig heb ik nog wel een 2011 versie van de 100sh salute

    Rubro is ook goed bezig dit jaar, erg mooie producten, tis alleen jammer dat het overal zo snel was uitverkocht. ik heb een aardig stukje moeten reizen om nog aan de 6 elements en 4 seasons te komen, immortal gold was overal al uitverkocht in de omgeving...

  7. #21
    VWC-Lid Anthony bomb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Berichten
    403
    Thanks
    99
    28 waarderingen in 10 posts
    Het is erg moeilijk omdat er in mijn ogen hele goede importeurs zijn tegenwoordig.

    Ik heb gekozen voor vuurwerkvisie (zena NL) vanwege de nette prijzen die zij hanteren voor al de producten!! De kleuren van het vuurwerk zijn erg goed en het verpakkingsmateriaal is heel netjes afgewerkt (denk aan reservelonten, lontkapjes etc)

    Andere die ik in overwegen heb genomen en erg goed vind:
    RUBRO (goed vuurwerk voor een nette prijs)
    Royal (heel mooi vuurwerk met veel verschillende effecten en prijzen)
    Broekhof (al jaren een HEEL stabiel merk, goede effecten, nette afwerking, prijs kwaliteit kan mischien iets beter, maar verder TOP)
    [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

  8. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Berichten
    613
    Thanks
    17
    72 waarderingen in 50 posts
    Hardix vuurwerk
    Laatst gewijzigd door fascinating; 1 januari 2013 om 11:25

  9. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2009
    Locatie
    Centraal Nederland
    Berichten
    401
    Thanks
    167
    127 waarderingen in 85 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroclastic Bekijk bericht
    Dit jaar heb ik Rubro, Royal en vuurwerkvisie. Vooral vuurwerkvisie is voor mij weer goed bezig (na een aantal mindere jaren). Nu nog de golden willow terug en ik ben helemaal blij met ze
    Jammer dat je maar 1 keuze mag maken, maar op basis van afgelopen nacht staan bij mij op een gedeelde eerste plaats vuurwerkvisie en rubro.

  10. #24
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.796
    Thanks
    528
    1.579 waarderingen in 584 posts
    Vuurwerkvisie met stip op 1 bij mij..

    Had o.a. The legacy (Original), Shock Syndrome (Zena), Zena Cakebox (Zena), Extreme Salute 2.0 (Barely Legal), Wake Up Call (Freestyle), Gold Rush (X-treme), Sick6 mortiertjes, stuk voor stuk topproducten.
    Laatst gewijzigd door Afcajax; 1 januari 2013 om 12:29

  11. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2010
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    138
    Thanks
    131
    105 waarderingen in 32 posts
    Jammer Rubro, ik had dit jaar net zoals vorig jaar alleen maar vuurwerk van jullie, maar dit jaar waren er wel een paar dingen mis, hierdoor ook 2 keer bijna een ongeluk gehad. Daardoor stem ik niet op jullie dit jaar, en ook niet op iemand anders omdat ik daar simpelweg geen vuurwerk van had.

  12. #26
    VWC-Lid RVO44's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 oktober 2012
    Berichten
    84
    Thanks
    55
    55 waarderingen in 23 posts
    Vuurwerkvisie, super producten dit jaar voor een betaalbare prijs.
    Onder andere Pyro's Delight en Magic Moments waren toppers vond ik.

  13. #27
    VWC-Lid XpyroX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2008
    Locatie
    thuis ;)
    Berichten
    471
    Thanks
    230
    225 waarderingen in 85 posts
    ik heb dit jaar samen met Yorick94 en me neefje vuurwerk van de volgende importeurs gehad:

    Bonfireworks:
    slechts 2x de city lights omdat de rest was uitverkocht van de 25 shots potten. blijf deze serie prachtig vinden alleen jammer dat de rest niet zo bijzonder is.

    Lesli
    1x kickstarter die het altijd goed doet verder vind ik het veel te duur voor wat je krijgt.

    Royal:
    aantal cakes, waaiers en doorlont bakken. producten deden het allemaal goed helaas zou ik dit minder aanschaffen als de korting er niet was geweest. aantal zeer leuke producten maar niet genoeg om voor mij de importeur van het jaar te worden.

    caffareta:
    we hadden alleen 2 pijlen pakketten van deze importeur. de air attack 4 en 6... helaas. wat een troep was dat zeg. pijlen knallen niet maar ploppen. en als er een wel knalt dat komen er een paar gekleurde balletjes uit of een klein wolkje crackling. heb nog bijna het hele air attack 6 pakket liggen omdat ik het niet echt iets voor 00.00 vind. eigenlijk ook niet voor daar voor maarja ... mis koop kan gebeuren.


    schuurmans:
    hier van hadden we ook niet heel veel, paar fluitbakken van de shogun collectie en een pot. was allemaal mooi spul maar die hele diamond collection is veel te duur in mijn ogen.

    Wolff vuurwerk:
    blijft een goeie importeur. altijd aanwezig in de collectie met verschillende producten. alles ging goed maar de nieuwe producten dit jaar waren er niet. dit omdat ik deze qua prijs/kwaliteit niet goed genoeg vond. waar wolff naar mijn idee altijd kwam met leuke nieuwe producten is dat ze dit jaar niet gelukt.

    vuurwerk visie:
    hiervan hadden we niet veel (pijlen pakket en wat potjes) maar wel op de demo's wat van gezien. ook heel mooi spul maar niet genoeg gezien om een goed oordeel hierover te kunnen doen. gezien de verhalen van iedereen hier zit het wel goed met vuurwerk visie en dat zal ik dan ook dit jaar bij het maken van me lijstje in mijn achterhoofd houden.

    Rubro:
    voor het eerst dit jaar rubro we hadden bij elkaar de heavy legend 16 en 25, buurt assortiment, event 4 seasons en de immortal gold en wat een heerlijke bakken zijn dat toch. stuk voor stuk top producten! alles ging prima af ook de kleine potjes verbaasde me in positieve zin. effecten waren allemaal goed uitgewerkt en bleven lekker hangen. voor mij is daarom rubro de importeur van het jaar voor mij.

  14. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 november 2010
    Berichten
    635
    Thanks
    141
    457 waarderingen in 176 posts
    Qua producten vond ik rubro, royal, broekhoff en vuurwerkvisie erg sterk. Maar als ik dan naar alles er om heen ga kijken, valt rubro in ieder geval voor mij als eerste af. Ondanks dat ze weer een aantal goede nieuwe producten op de markt hebben gebracht, en de meeste oude toppers ook zo hebben gelaten, hebben ze toch een roerig jaar achter de rug, waarbij ze niet hun woord hebben gehouden over alle producten. Daarna valt broekhoff af, hele mooie producten, veel voor een goede prijs, maar toch ook veel producten die ik net te hoog geprijsd vind i.v.m. vuurwerkvisie en royal. Vuurwerkvisie en royal doen voor mij allebei niet onder qua producten, super producten voor een goede prijs. Toch ga ik voor royal: I.t.s.t. andere importeurs toonden zij ons op de importeursdemo de producten zoals we die wel daadwerkelijk konden verwachten, en is de ervaring in de straat dus zelfs nog beter geweest als toen. Voor mij was royal nieuw dit jaar, maar dit kan volgend jaar wel eens de grootste leverancier voor mij zijn!

  15. #29
    VWC-Lid Highscr5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    223
    Thanks
    67
    106 waarderingen in 48 posts
    Royal, Vuurwerkvisie en Rubro stijgen ver boven de rest uit. Voor het eerst sinds vele jaren had ik geen Wolff producten in mijn collectie, veelzeggend! Ik heb gekozen voor Royal vanwege de kwaliteit van de producten en natuurlijk de Garden of Eden. Vuurwerkvisie komt voor mij op plaats 2. Rubro op de derde plaats vanwege het schieten van samples en misleidende communicatie.

  16. Deze gebruiker waardeert Highscr5 voor het bericht:


  17. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 januari 2011
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    66
    Thanks
    11
    50 waarderingen in 17 posts
    Ik heb gekozen voor royal en dat komt met name door de Garden of Eden. kortom kwaliteit goede producten en mooie prijzen.

  18. Deze gebruiker waardeert *Michel* voor het bericht:


Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •