Petitievoorvuurwerk.nl

Bekijk resultaten enquête: De beste vuurwerkimporteur 2012

Aantal stemmers
330. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Bonfireworks

    2 0,61%
  • Breeschoten 'de Kruiterij' BKV

    2 0,61%
  • Broekhoff

    17 5,15%
  • Cafferata

    3 0,91%
  • China Red

    13 3,94%
  • GBV-WECO

    2 0,61%
  • Hardix Vuurwerk

    7 2,12%
  • Katan Vuurwerk

    7 2,12%
  • Lesli Vuurwerk

    5 1,52%
  • Marijn Vuurwerk

    1 0,30%
  • Meester Vuurwerk

    0 0%
  • Mercurius Vuurwerk

    0 0%
  • Pronk Vuurwerk

    6 1,82%
  • Pyrostar NL

    1 0,30%
  • Royal Fireworks

    62 18,79%
  • Rubro Fireworks

    88 26,67%
  • Schuurmans Vuurwerk

    4 1,21%
  • VC Vuurwerk

    0 0%
  • VDN Fireworks

    0 0%
  • Vuurwerkvisie (Vuurwerktotaal / Zena NL)

    93 28,18%
  • Wolff Vuurwerk

    17 5,15%
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 82
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts

    Beste vuurwerkimporteur van 2012 !!! [WINNAAR]

    EDIT: De winnaar is bekend!

    De leden van Vuurwerkcrew.nl hebben Vuurwerkvisie als beste vuurwerkimporteur van 2012 gekozen!!!



    Welke importeur is volgens jullie mening de beste vuurwerkimporteur in Nederland?

    Bij jullie keuze zouden jullie de volgende overwegingen mee kunnen laten spelen:
    - Prijs/kwaliteit van de collecties;
    - Is de importeur wel of niet innoverend bezig;(het constant doorvoeren van vernieuwingen in het assortiment)
    - Is de kwaliteit van het gebodene in overeenstemming met het beoogde/beloofde effect;
    - Is de kwalteit van het vuurwerk constant;
    - Hoe is de verkrijgbaarheid;
    - Etcetera, etcetera

    Naast de poll zijn vooral de toelichtingen op de keuze van groot belang, graag zien wij jullie toelichting dan ook in dit topic verschijnen. Alvast bedankt!

    Wij zijn benieuwd, stem nu!
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 1 februari 2013 om 19:52

  2. Deze 5 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid daanvdboor's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2008
    Berichten
    155
    Thanks
    212
    13 waarderingen in 6 posts
    Ik ga voor de gebroeders Pronk! Prijs kwaliteit verhouding super!

  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    China red word het niet, na wat ze de mega mini hebben aangedaan.
    Ik heb mijn vote gegeven aan Rubro ondanks dat ik er niks van koop, want het zit niet in de buurt.
    Vind ik veel van hun producten zeer leuk, mooi en apart.

  5. #4
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Ik ga dit jaar voor Vuurwerkvisie, zowel voor het concept Vuurwerktotaal als Zena Nederland. Voorgaande jaren vond ik het niet heel sterk qua kwaliteit van het vuurwerk, vorig jaar was daar een verandering in te zien en nu ze dit jaar de oude voorraad grotendeels kwijt waren, zijn ze voor onwijs veel nieuwe producten gegaan.

    Als ik dan kijk naar de gemaakte stappen, een enorme serie nieuwe producten, een aantal echte must-haves, veel bijzonder laag geprijsde cakes, dan is het voor mij dit jaar overduidelijk; Vuurwerkvisie krijgt mijn stem!

  6. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:

    3xh

  7. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2009
    Locatie
    Centraal Nederland
    Berichten
    401
    Thanks
    167
    127 waarderingen in 85 posts
    Dit jaar heb ik Rubro, Royal en vuurwerkvisie. Vooral vuurwerkvisie is voor mij weer goed bezig (na een aantal mindere jaren). Nu nog de golden willow terug en ik ben helemaal blij met ze

  8. Deze gebruiker waardeert Pyroclastic voor het bericht:


  9. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    Dit jaar bestaat m'n collectie vooral uit Rubro, Bonfireworks, China Red en Zena. Deze zijn niet voor niets vertegenwoordigd bij mijn bestellingen aangezien ze allemaal top spul hebben.

    Nou moet ik zeggen dat Bon paar jaar geleden gepiekd heeft en nu minder aan het worden is. Rubro en China Red zijn vorig jaar voor mij echte TOP importeurs geworden gekeken naar de genoemde criteria hierboven. Ze hebben beide erg goede producten die bovenaan staan in prijs/kwaliteit en consistentie. Voor mij is de China Red dealer om de hoek, maar ik kan me voorstellen dat dit voor velen niet zo is in de rest van Nederland daarom wint Rubro het van China Red. Rubro zie ik namelijk ineens overal verschijnen dus die zijn erg goed bezig met verkrijgbaarheid.

    Nu gaat het nog om Zena en Rubro wat voor mij een zeer moeilijke beslissing is. Zena heeft een hele mooie cakebox en Rubro zelfs meerdere. Zowel Zena als Rubro hebben ook 25gram per schot in Nederland geintroduceerd, dus ook daar zijn ze gelijkwaardig. Op de overige punten kan ik ze ook nauwelijks van elkaar onderscheiden.

    Nu moet ik het dus puur op de looks van hun producten gaan gooien en daardoor is er voor mij een winnaar uit de bus gekomen. Ik vind dat Zena Fireworks importeur van het jaar 2012 genoemd mag worden!

  10. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2010
    Berichten
    694
    Thanks
    438
    254 waarderingen in 135 posts
    Ik ga hierbij ook voor VuurwerkVisie/Zena.
    Geweldige producten tegen een mooie prijs, met ook nog eens constante kwaliteit in China/demofilms.

  11. #8
    VWC-Lid jappy-b's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 februari 2010
    Locatie
    Somewhere in the stars over paris
    Berichten
    992
    Thanks
    135
    471 waarderingen in 157 posts
    ik twijfel nog tussen royal en vuurwerkvisie. eerst maar eens zien hoe beide het in de straat doen en daar een keuze van maken.

    Royal heeft mij zeer verrast. Effect grote, burst, prijs... alles voor een leuke combinatie.

    Vuurwerkvisie lijkt me toch de grootste verrassing van dit jaar. Nog niet live gezien maar als alles net zo presteert in de straat als op de filmpjes ga ik een héle leuke avond te gemoed

    Rubro vond ik vorig jaar écht heel goed maar moet helaas constateren dat er een net iets teveel producten op de demo's minder goed presteren.

    Ook Wolff heeft mij erg verrast dit jaar met erg mooie dingen, jammer alleen dat daar ook een stevig prijsje aan hangt. Ook door de prijsstijging van bestaande producten valt deze importeur af.

  12. #9
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Lijkt me duidelijk; Vuurwerkvisie/Zena. Veel opvallend goede producten op de markt gebracht dit jaar, die allen goed presteren en bovenal erg goed geprijsd zijn. Vooral op dat vlak laten ze achtervolgers Royal en Rubro achter zich, die wel met Immortal Gold en Garden Of Eden zware concurrenten zijn voor product van het jaar!

  13. #10
    VWC-Lid hardcore0438's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    2.243
    Thanks
    799
    1.516 waarderingen in 528 posts
    ik heb gekozen voor lesli;
    Zei staan goed in contact met hun klanten en worden snel ingelicht met informatie.
    Ook voor de consument doen ze een heleboel. Ook een winkelier waar ik goed contact mee heb was hier dus heel tevreden over , ook zijn ze heel origineel (bijv. de daylight cakes). De producten worden met het jaar ook beter.
    ffffffffff

  14. #11
    VWC-Lid jwtjuh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 augustus 2009
    Berichten
    696
    Thanks
    579
    839 waarderingen in 357 posts
    Mijn stem gaat uit naar Vuurwerkvisie. Fantastische nieuwe producten dit jaar!
    Heb zitten twijfelen tussen Broekhoff en Vuurwerkvisie, aantal producten van Broekhoff gezien op demo's en dat was echt superkwaliteit. Grote boeketten, harde burst, mooie heldere kleuren. Reden waarom ik niet voor Broekhoff gekozen heb is de prijs/kwaliteit verhouding, die vind ik te groot

    Jwtjuh
    [B]http://www.youtube.com/jwtjuh16[/B]

  15. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2008
    Berichten
    150
    Thanks
    125
    154 waarderingen in 37 posts
    Hele lastige keus, Voorgaande jaren was dit voor mij een dikke pluim voor Wolff (Dynasty, heerlijke lijn) en klaar.. Echter zijn er dit jaar veel schitterende nieuwe producten bij gekomen, denk aan rubro met al die doorlontbakken, maar ook Zena en Royal doen mij weer veel deugd. Na de verhalen van de leveringsproblemen vervalt bij mij rubro (sowieso werd deze hem niet). De keuze uit Wolff, Zena en Royal werden lastig. De nieuwe Producten van Wolff waren niet geweldig, maar de bestaande producten zijn top, en de prijsen blijven geweldig natuurlijk. Ook heel veel Royal er weer bij dit jaar.

    Uiteindelijk toch tot de conclussie gekomen dat voor mij Wolff de beste is, te voet gevolgd door Royal en Zena.

    Ik wil alle importeurs alvast bedanken voor de top producten die dit jaar nieuw zijn, BEDANKT!

  16. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Ik wil wel nog even toevoegen dat dit het beste jaar ooit is.
    Veel importeurs hebben goed gedaan.

    Wolf heeft zeer veel nieuwe gave producten waar ik super blij mee ben. Denk aan havana, tomahawk en al die andere 25grams cakes.

    Rubro ook zeer veel leuke cakes waar onder immortal gold goed bezig.
    Royal weet ik niet te veel vanaf maar hoor goeie dingen.

    China red ben ik een beetje in te leur gesteld iedereen spreekt mij vrijwel tegen, maar zei hebben dit jaar de das om gedaan bij de mega mini.

    Broekhoff dat dure merk brengt net als een aantal andere zeer mooie nieuwe cakes ik ben er echt blij mee ik haal dan ook zeker imperial blink.

    Verder vind ik het ook niet geheel on te recht dat Zena zo hoog in deze poll staat, want zij hebben een aantal leuke nieuwe potten zoals de phsyco mania en zena cake box, maar ook veel cakes die goed zijn voor strakke budgets.

    En marijn zit altijd in mij hart alleen jammer voor hun dat het niet allemaal lekker loopt.
    Ook schuurmans is goed bezig, maar dan om een ander level naar mij gevoel namelijk nostalgie.
    Met hun ontwerpen met die bliksem erin foei lelijk natuurlijk, maar echt dat 90s gevoel

    Top jaar.

  17. #14
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    Ik twijfel nog en zal nog ff wachten met stemmen.
    Ik wil oud en nieuw eerst afwachten.
    Even kijken wat de kwaliteit in het echt is van diverse producten.
    Ik wil wel ff Boekhoff complimenteren!.
    Ze zijn niet altijd goedkoop maar tot nu toe wel als enige constand van kwaliteit gebleven.
    Ook de nieuwe producten zijn inovatief!.
    Ze zijn een nieuwe weg in geslagen en komen gewoon weer kei hard terug met goede kwaliteits vuurwerk.
    Voor vuurwerk visie geld ut zelfde.
    Echter vind il vuurwerk visie in het verleden niet altijd even constand geweest.
    Echter zijn zij ook op de goede weg.
    Als ik nu moest kiezen werd ut Broekhoff.
    Maar ik wacht januari eerst af!

  18. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Berichten
    80
    Thanks
    54
    27 waarderingen in 17 posts
    moeilijke keuze broekhoff zou ik kiezen om de kwaliteit maar uiteindelijk zena/vuurwerkvisie
    gekozen om de prijs kwaliteit.

  19. Deze gebruiker waardeert jnharmsen voor het bericht:

    3xh

Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •