Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2012
    Berichten
    45
    Thanks
    15
    53 waarderingen in 14 posts

    23-12-2012 Demo Ivo Reinders

    Zag dat hier nog geen topic van was:

    Sportveld Grolse Boys

    'Het Wilgenpark'
    Beltrumseweg 3a
    7141 VJ Groenlo

    Start 19:30

    Wat:

    Verkoopt o.a Rubro en Katan dus ik verwacht dat de meerderheid uit deze 2 collecties geschoten zal worden.

    http://www.ivoreindersvuurwerk.nl/

  2. Deze gebruiker waardeert Masc voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid markHE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2011
    Berichten
    475
    Thanks
    279
    676 waarderingen in 182 posts
    Ik zal hier morgen aanwezig zijn mét camera gaat volgens mij een mooie demo worden.
    Kom overigens op tijd als je je auto nog kwijt wil het is elk jaar erg druk.Naam: Ivo Reinders demo 2.jpg
Bekeken: 164
Grootte: 199,6 KB
    Je kan onder andere bij de blauwe P parkeren, vorig jaar stond het vuurwerk op de rode stip.
    Laatst gewijzigd door markHE; 23 december 2012 om 00:13

  4. Deze gebruiker waardeert markHE voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid markHE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2011
    Berichten
    475
    Thanks
    279
    676 waarderingen in 182 posts
    Het was een leuke demo de finale was groter als vorig jaar en de schietlijst was bijna perfect, helaas konden we niet alles volgen. Goede locatie waar de knallen goed overkomen, tijdens de demo helaas wat druppeltjes maar dat mag de pret niet drukken. Bedankt Ivo Reinders voor de gastvrijheid
    Helaas kan ik vandaag geen beelden uploaden omdat de beelden van te hoge kwaliteit zijn voor de videokaart... blijkt maar weer dat we een dure hobby hebben

  6. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2012
    Berichten
    45
    Thanks
    15
    53 waarderingen in 14 posts
    Net terug, leuke demo al viel het aantal geschoten artikelen me ietswat tegen.
    Had zelf gehoopt dat Event Beijing geschoten zou worden omdat ik daar nog over twijfel maar helaas was dit niet het geval.

    Misschien was de demo wel iets te vroeg, veel (erg) kleine kinderen die met hun ouders mee waren gekomen wat niet echt ideaal was met een Salute cake als #2 op de schietlijst.
    Veel gehuil en gekrijs volgde uiteraard.
    Ook iemand die zo verstandig was om zn hond mee te nemen wat niet echt geweldig uitpakte.

    Punt van kritiek was toch wel dat de veldverlichting naderhand niet meer aan ging, in het pikdonker naar de uitgang schuifelen met niets dan telefoon verlichting was verre van ideaal.

    Leuke demo, was de 30km rijden in ieder geval waard.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door markHE Bekijk bericht
    Het was een leuke demo de finale was groter als vorig jaar en de schietlijst was bijna perfect, helaas konden we niet alles volgen. Goede locatie waar de knallen goed overkomen, tijdens de demo helaas wat druppeltjes maar dat mag de pret niet drukken. Bedankt Ivo Reinders voor de gastvrijheid
    Helaas kan ik vandaag geen beelden uploaden omdat de beelden van te hoge kwaliteit zijn voor de videokaart... blijkt maar weer dat we een dure hobby hebben
    Rode jas bij het linkerdoel met camera/statief?

  7. #5
    VWC-Lid markHE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2011
    Berichten
    475
    Thanks
    279
    676 waarderingen in 182 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Masc Bekijk bericht

    Rode jas bij het linkerdoel met camera/statief?
    Nee blauwe jas bij de gasten dug-out aan de rechterkant van het veld bij binnenkomst.
    Naam: gips 001.jpg
Bekeken: 112
Grootte: 180,4 KB Mijn camera was bijna geraakt door zo'n gipsen stop.. levensgevaarlijk dat vuurwerk

  8. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Berichten
    5
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ook net terug van deze demo. Was leuk, maar ze hadden inderdaad iets meer artikelen kunnen schieten.
    Ik vond de Killer Instinct, Secret Salute en de 4 Seasons er boven uit steken.

    De Pulsedriver (zelf al 2x aangeschaft) vond ik toch vrij aardig ondanks de minder grote boeketten als bijv. de Killer Instinct. Toch een leuk apart effect maar moet je naar mijn mening wel met 2x tegelijk schieten.

    De Event Display 50mm was niet helemaal mijn ding. De spinners waren leuk maar niet echt indrukwekkend. De boeketten die volgend waren daarintegen toch behoorlijk groot. Niet slecht dus maar een te hoge prijs.

    Verder vond ik de Event Cakes 1 t/m 5 in verhouding met de nieuwe Rubro spullen niet geweldig en eerlijk gezegd echt te duur voor wat je krijgt. Tijd voor een makeover zou ik zeggen.

    P.S. De eindsalvo's van de 4 Seasons waren anders!?! Productiefoutje? Iemand enig idee?

  9. #7
    VWC-Lid markHE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2011
    Berichten
    475
    Thanks
    279
    676 waarderingen in 182 posts
    AFSTEEKLIJST 23 december 2012
    Thunderking fireworks
    1 Secret Salvo 7 shots 6,95
    2 Secret Salute 54 shots 39,95

    Gold selection
    3 Flash banger 12 shots 7,50
    4 Blow out 40 shots 27,50
    5 Pulse driver 25 shots 26,50
    6 High tension 36 shots 39,95

    Masterline
    7 Falcon 25 shots 26,50
    8 Crystal crowns 30 shots 24,50
    9 Nitro wave 49 shots 49,50

    Legend fireworks
    10 Ready to rumble 27 shots 25,00
    11 Delicious thunder 36 shots 25,00
    12 Super blinking willows 16 shots 25,00
    13 Killer instinct 16 shots 25,00
    14 Spider king 20 shots 39,95
    15 Voltage 45 shots 39,95

    Event cakes
    16 Event cake 1 25 shots 29,95
    17 Event cake 2 20 shots 39,95
    18 Event cake 3 30 shots 59,95
    19 Event cake 4 56 shots 69,95
    20 Event cake 5 40 shots 79,95
    21 Event display 50mm 16 shots 45,00
    22 Event Stage maker 25 shots 44,50
    23 Event grande finale 42 shots 74,95
    24 Event 4 seasons 100 shots 119,00

  10. Deze gebruiker waardeert markHE voor het bericht:


  11. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2009
    Locatie
    Centraal Nederland
    Berichten
    401
    Thanks
    167
    127 waarderingen in 85 posts
    Hoe werden de Falcon, de voltage en de secret salute ervaren tijdens de demo?

  12. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 december 2012
    Berichten
    45
    Thanks
    15
    53 waarderingen in 14 posts
    Falcon viel me erg mee, heb er vooraf niet naar gekeken maar mocht ik alsnog een bestelling willen doen zou hij er wel bij zitten denk ik.
    Mooie heldere shots die redelijk aan de grote kant waren.

    Voltage blijft een beetje een raar product wat je in mijn ogen ook gewoon merkt tijdens het schieten.
    Boeketten zijn gewoon erg goed maar door de afwisseling met salutes komt het geheel wat rommelig over.

    Secret salute viel me tegen, Delicious Thunder was qua salutes vrijwel gelijkwaardig en met de 1+1 actie gewoon een betere (en goedkopere) keuze.

  13. Deze gebruiker waardeert Masc voor het bericht:


  14. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Berichten
    5
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    De Secret Salute vond ik persoonlijk gewoon erg goed! Op andere demo's zou deze namelijk minder hebben gepresteerd. Maar gewoon weer harde klappen en grote, breede crackling boeketten. De Voltage vond ik minder. Niet echt grote boeketten en de salutes waren minder hard had ik het idee. Vind de combi ook niet zo passen maar dat is mijn mening. Falcon kan ik zo niet meer herinneren eerlijk gezegd.

  15. Deze gebruiker waardeert Niro voor het bericht:


  16. #11
    VWC-Lid markHE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2011
    Berichten
    475
    Thanks
    279
    676 waarderingen in 182 posts
    Ik weet niet welke versie Secret salute er is geschoten wel weet ik dat Ivo Reinders nog een paar dozen van 2011 had staan. Laten we hopen dat ze uit 2012 komen

  17. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Berichten
    5
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Hmmm dat zou het kunnen verklaren inderdaad. De crackling boeketten kwamen trouwens ook erg laag tot de grond moet ik zeggen. Maargoed hopen dat het idd 2012 productie is.

  18. #13
    VWC-Lid markHE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2011
    Berichten
    475
    Thanks
    279
    676 waarderingen in 182 posts
    Beetje laat maar hier is alsnog mijn video van de afsluitende finale. De finale was grootser dan voorheen en de demo is zeker de moeite waard.
    We gaan ongetwijfeld meer van Ivo Reinders horen dit jaar
    Bedankt voor de gastvrijheid.


    Beschikbaar in 1080p.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •