Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts

    Verslag bezoek Pronk Vuurwerk – 15-12-2012

    We hebben er bijna een traditie van gemaakt om Pronk vuurwerk in de laatste maand van dit jaar te bezoeken, en zodoende stond dat ook dit jaar weer op de planning. Afgelopen zaterdag, 15 december, ben ik afgereisd naar het pittoreske Sint Maarten voor dit bezoek.

    Naam: ingang_nipro_-_pronk.jpg
Bekeken: 153
Grootte: 93,0 KB

    Zoals altijd werd ik weer hartelijk ontvangen in de hengelsportzaak Nipro door Richard Pronk, die mij gelijk een lekker bakje koffie aanbood om gezamenlijk te wachten in de koffiehoek op Bart Pronk, die zeer druk was om zaken voor te bereiden voor de gebroeders Pronk 2e verkooppunt dit jaar te Zijdewind (gelegen aan de Havenstraat 25, 1736 KC openingstijden aldaar: vrijdag 28-12: 09.00-21.00, zaterdag 29-12: 09.00-21.00 en maandag 31-12: 09.00-17.00) Een mooie en positieve ontwikkeling een tweede verkooppunt, al zien de meeste liefhebbers onder ons er toch nog steeds liefst een verkooppunt bij ergens in het midden van het land. Natuurlijk heb ik dat nog eens bij hen aangehaald, en men sluit het nog steeds niet uit dat het er ooit misschien nog eens van gaat komen.

    Naam: nipro_-_pronk_-_hengelsport_en_vuurwerk_2_heerlijke_hobbys.jpg
Bekeken: 133
Grootte: 84,0 KB

    Pronk vuurwerk houd de 25 grams regeling in de peiling, al zijn zij zelf meer van overtuigd dat een salvo van 6 x 15 gram nog steeds meer in de lucht laat zien dan een enkel 25grams boeket ooit zal kunnen vertonen. Ik kan hem er eerlijk gezegd geen ongelijk in geven. Je kunt dan natuurlijk in één keer uitwerking hebben van 90 gram kruit, wat natuurlijk een best aantal mogelijkheden bied voor de creatieve geesten onder ons. Natuurlijk voeren de gebroeders Pronk wel enkele 25 grams producten van andere importeurs in de winkel van Nipro. Welke, bye the way, ook zeer best gesorteerd is voor de hengelsportende vuurwerkliefhebbers onder ons. Tevens hebben zij nog steeds de motivatie om de prijzen van hun eigen import cakes zo betaalbaar mogelijk te houden, en zo kun je begrijpen, zou het aanpassen naar 25gram ook niet veel goeds bijdragen aan de prijs. Men is er dus terughoudend in.

    Naam: outdoor_festival_pakket_-_nieuw_2011.jpg
Bekeken: 119
Grootte: 84,5 KB

    Afgelopen jaar heeft Pronk vuurwerk het Outdoor festival pakket geïntroduceerd nadat deze cakes werden uitverkoren als uiteindelijke winnaars na een superleuke ontwerpwedstrijd. Dit pakket werd zeer goed ontvangen werd mij medegedeeld. Pronk vuurwerk vond het erg leuk om te zien dat er zoveel animo was voor de wedstrijd. Pronk vuurwerk wil iedereen dan ook nogmaals bedanken voor vele mooie en goede ideeën die zij mochten ontvangen. Pronk vuurwerk staat altijd open voor goede ideeën, opmerkingen en aanmerkingen over hun producten en de collectie die zij voeren in de Nipro winkel.

    Naam: pleaure_islands_pakket_-_nieuw_2012.jpg
Bekeken: 137
Grootte: 76,9 KB

    Dit jaar heeft Pronk vuurwerk het Pleasure Islands pakket op de markt gebracht. Alweer een fantastische uitbreiding van het toch al zeer mooie eigen import assortiment waarvan het totale aantal cakes nu op 25 stuks komt te staan. De namen van de cake’s uit het assortiment zijn (net als eigenlijk al hun eigen import cakes) weer goed verzonnen en geven de uiteindelijke uitwerking van de betreffende cakes mooi beeldend aan. Leuk te weten: de Kosmos, mooi party eiland Kos; Mos is groen (meestal dan ) en dus hebben de uitwerkingen dan ook een groen karakter.
    Verder zijn de blokken wederom degelijk en mooi compact te noemen, en niet nutteloos opgevuld met karton of hout. De films die hiervan te zien zijn, zijn films die gemaakt zijn van productie materiaal, en drukte men mij op het hart, zijn dus absoluut geen opgefokte samples.
    Het pakket is te winnen via de Facebook actie die men heeft gestart. En wanneer de actie ook nog eens 1000x gedeeld word zal er nóg een worden verloot onder de likers/delers van die actie.

    Naam: pleaure_islands_pakket_-_nieuw_2012_-v2.jpg
Bekeken: 109
Grootte: 29,8 KB

    Pronk vuurwerk heeft er in ieder geval weer zin in de komende verkoopdagen en laat mij weten dat de warme chocomelk en vers gebakken oliebollen er dit jaar natuurlijk ook weer zullen zijn. Pronk vuurwerk wenst iedereen hier alvast fijne kerstdagen en een verschrikkelijk mooi Oud en Nieuw toe, en wenst iedereen dan ook alvast de allerbeste wensen voor 2013 toe.

    Vuurwerkcrew bedankt de gebroeders Pronk voor hun gastvrijheid en de lekkere koffie, en wenst hen namens de (crew-)leden van VWC natuurlijk ook een fijne kerst, een paar hele mooie verkoopdagen en een bijzonder goed nieuw jaar toe.

  2. Deze 22 gebruikers waarderen FireDragon voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.736
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Top verslag weer,Jur! Mooi dat je dat punt weer hebt aangehaald, Is een wens,om er is heen te gaan. Maarja 2 uur rijden,doet me pa niet, Dus ergens wat meer centraler,zou zeker niet verkeerd zijn.

    En ik wens Richard en Bart,een fijne kerst,mooie verkoopdagen en een kruitrijk 2013!
    Light some fireworks, and see who answers.

  4. Deze gebruiker waardeert skyrider voor het bericht:


  5. #3
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Leuk verslag van je bezoek aan Pronk Jur, lekker om weg te lezen zo in december, goed voor de kriebels!!
    Mooi nieuws van Pronk, ik wens ze veel succes met de extra winkel!

  6. Deze gebruiker waardeert Mattenfreak voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Damn, mooi verslag Jurrien. Goed om de ontwikkelingen van Pronk te lezen. Jammer dat het niet in het midden van het land is te verkrijgen.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

  8. Deze gebruiker waardeert ylke voor het bericht:


  9. #5
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Toppie gedaan beste Jur, een mooi duidelijk en informatief verslag over een winkelier/importeur met waanzinnig mooie producten. hopelijk breidden ze in de toekomst eens een keer uit met een verkooppunt in Zoetermeer of zo haha
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  10. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    Een leuk verslag Jur,hopelijk bereiden ze volgend jaar uit met een winkel bij mij buurt.

  11. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 september 2005
    Berichten
    169
    Thanks
    9
    49 waarderingen in 37 posts
    25 gram per schot drukt de prijs juist.kleinere cakes minder transportkosten enz.

  12. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2010
    Berichten
    77
    Thanks
    14
    59 waarderingen in 21 posts
    Het is altijd gezellig bij Richard en Bart Pronk. Ik kan niet wachten om straks weer 3 dagen te knallen.

    Wat betreft 25 gram deel ik de mening van Bart en Richard. Die 10 gram extra is alleen maar voor de mines. Voor de boeket grote heeft het mij naar wat ik van andere partijen heb gezien nog niet echt kunnen overtuigen. Maar wie weet voor 2013-14 kunnen ze iets doen met mines, kometen en crossettes.

  13. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2010
    Berichten
    35
    Thanks
    11
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Geweldig assortiment,
    Vorig jaar pech gehad met mn extreme salute kartonnetje,
    Eerst ontbraken de lontjes, teruggebracht en uiteraard een nieuwe gekregen. Echter geen originele karton verpakking wat resulteerde in enkel peonie.
    Uiteraard ben ik er gewoon dit jaar weer,
    Complimentjes voor nipro.

  14. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 maart 2010
    Berichten
    270
    Thanks
    104
    127 waarderingen in 72 posts
    heb je dumy,s gehad dan ?

  15. #11
    VWC-Lid smilli's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Berichten
    2.462
    Thanks
    879
    1.554 waarderingen in 709 posts
    Leuk verslag weer, goed om te horen dat ze aan nog een verkoop punt denken!
    Raaddebom.nl

  16. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2010
    Berichten
    35
    Thanks
    11
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gold-member Bekijk bericht
    heb je dumy,s gehad dan ?
    Nee, dit waren geen dummy's. Lontjes ontbraken gewoon.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •