Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Gigant Groningen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Hallo,

    Alles in de winkel hebben we proberen aan te pakken in twee weken tijd.
    Muren een nieuw kleurtje nieuwe balie, het kinder vuurwerk een eigen stukje
    ruimte gekregen, nieuwe stellingen en vloer aangepakt. Het blijft een oud
    pand, maar we hebben geprobeerd er een stukje sfeer in te brengen.Gelukkig
    veel positieve reacties van klanten.

    Gerrit

    Comment


      #92
      Zag er ook zeker netjes uit allemaal, dat was de eerste indruk die me subiet opviel toen ik binnenstapte. Stuk opgeruimder en vriendelijker ogend. Topwerk, zo in 2 weekjes!

      Comment


        #93
        Komt deze weer online met de eigen vwpos webshop of via algemene mega-vuurwerk pagina?

        Comment


          #94
          Hallo,

          Mega-vuurwerk.nl is weer online.

          Gerrit

          Comment


            #95
            http://groningen.webshop.vuurwerkpos.nl/ <- die kan als nonactief worden beschouwd?

            Comment


              #96
              Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
              Hallo,

              Mega-vuurwerk.nl is weer online.

              Gerrit
              Ik zat er al een paar keer te kijken.
              Maar wat zijn die Mega Pangu boxen voor iets, staat namelijk helemaal geen info.

              Comment


                #97
                ^ spannend!

                Hier ook even de vraag; is hier een happy hour op het laatst zaterdagavond?

                Comment


                  #98
                  Samen mer pyrofreak96 even gezellig gewacht tot de busjes geleegd waren. Kopje koffie, extraatje voor het wachten...het was echt een leuke boel daar, hecht gezellig team!

                  Comment


                    #99
                    Duurde uurtje langer voor het open ging, nog leuk een mede(FPM)freak, boozebelly, ontmoet en om 9u was het weer ff gezellige geordende chaos en een potje geduld (+ koffie) voor alles perfect bij mekaar gescharreld was. Een leuk team, je kunt merken dat het erg goeie bekenden van mekaar zijn Bedankt weer, luitjes!

                    Comment


                      Jammer dat op deze locatie vuurwerkcrew door slijk wordt gehaald, ik betwijfel of gerrit er zelf toen was. Buurman haalt een gewonnen prijs op en die bleek niet aanwezig te zijn dus na dik een uur een andere box meegekregen. Verschillende mensen hebben moeten wachten op producten of werder weer weggestuurd omdat de bestelling niet op orde was. (leveringen uit leeuwarden lieten op zich wachten) Simpele pakketten proberen te slijten aan mensen klopt van geen kant. Blijkbaar is het hier toch niet zo geweldig als menig roept.

                      Comment


                        VERKOOPDAGEN 2019
                        28 december: 09:00 tot 21:00 uur
                        30 december: 09:00 tot 21:00 uur
                        31 december: 09:00 tot 19:00 uur

                        VOORVERKOOP 2019
                        14 en 21 december van 12:00 tot 17:00 uur
                        16 t/m 27 december van 12:00 tot 17:00 uur
                        25 en 26 december gesloten
                        29 december van 12:00 tot 17:00 uur alleen open voor voorbestellingen

                        STUNTVERKOOP 2019
                        31 december van 19:00 tot 20:00 uur vuurwerk opruimen tegen hoge korting

                        Benieuwd of het me lukt om op de stookavond er nog even langs te wippen
                        Laatst aangepast door Richardus; 15 December 2019, 21:21.

                        Comment


                          Het was weer een fijn treffen, gezellig team dat dik hun best doen zo goed mogelijk te helpen. Dank!

                          Comment

                          Working...
                          X