Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 91

Discussie: [Amerika]

  1. #46
    VWC-Lid Thundering in tha sky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 maart 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    357
    Thanks
    5
    11 waarderingen in 8 posts
    Zo ik ben er weer is voor gaan ziten en bezig met meer fotot's te uploaden het kan zijn dat er wat dubelen tussen zitten maarja...

    Hier kan je zien hoe lang de gangen wel niet zijn...





















    Binnen kort meer !

    ik vind het leuk als ik ook julie meningen hier over hoor

    Groeten Ryan.

  2. #47
    VWC-Lid .AFCA_CBS.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 december 2007
    Berichten
    20
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thundering in tha sky Bekijk bericht
    UPDATE:

    hier nog een nieuw filmpje zitten wel telkens Pauzes tussen want daar was geen vuurwerk te zien en anders haalde me baterij het niet

    http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=105648&
    Mooi filmpje!
    Ik was 4 jaar geleden ook bij een vuurwerkshow in Disney World (Anaheim), wat een prachtige show was dat zeg! Ook echt op het ritme van de muziek.

  3. #48
    VWC-Lid Thundering in tha sky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 maart 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    357
    Thanks
    5
    11 waarderingen in 8 posts
    zo UPDATE !.




    deze mat lijkt erg veel op die van Original de crackling mat maar dan alleen met een ander labeltje.

    en ook gelijk maar wat meer foto's he


    paketje.... met zelf 500 gramers :bananadance: er in en shel setjes .


    nog zon klein paketje.

    nog wat pijlen paketen....















    [img=http://img145.imageshack.us/img145/6623/img0495wn8.jpg]


    en de laatste deze vind ik erg GAAF het is de bedoeling dat het een rek zou moeten voor stellen en alles is dus al door gelont gewoon uitvouwen en aftsteken net als het idee bij Original fireworks. erg gaaf dus !

    Binnen kort meer fotos

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Mooie foto's zeg..
    En dat zijn nog eens leuke pakketjes haha!
    Die gangen zijn nog langer dan die van de gemiddelde supermarkten!
    Echt alles is groot in Amerika ook vuurwerk dus.


  5. #50
    VWC-Lid Thundering in tha sky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 maart 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    357
    Thanks
    5
    11 waarderingen in 8 posts
    Na een lange tijd ga ik er maar weer voor zitten en upload ik nog wat fotos, zoals julie in het verhaal kunnen lezen staat er in dat ik ook naar Phantom fireworks ben geweest, hier mocht ik geen fotos maken in de Showroom omdat er al eerder bedrijven zijn geweest die hun ontwerp en labels voor eigen gebruik namen, ik mocht wel fotos maken van de '' zogenaamde '' bunkers maken , ik kan me ook nog goed herineren dat hij er lachend bij zij, : als er hier geen ruimte is zetten we het desnoods in een carcavan op het parkeer terein !!!! altijd grapig hoe je de regels ziet vershilen... :helemaalgoed: hier dan een aantal fotos van de bunker

    :
















    later legde ik hem ook de regels uit hoe de opslag in nederland moest zijn , daarbij moest hij weer lachen :bananadance:

    groeten

    Ryan.

  6. #51
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Ryan echt mooi om tezien hoe dat allemaal in Amerika is, daar is Nederland echt niks bij.
    Dat noem ik nog eens shoppen daar

    Ik kwam ook nog een amerikaanse safety video tegen: http://www.fireworksafety.com/safety_video.html
    Kijk ook eens op: http://www.fireworksafety.com/

    Niets bijzonders maarja.

  7. #52
    VWC-Lid Thundering in tha sky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 maart 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    357
    Thanks
    5
    11 waarderingen in 8 posts
    Dit jaar, ga ik weer naar amerika deze keer richting Miami, en zal natuurlijk weer de nodige fotos en winkeltjes afreizen ( als ik er genoeg kan vinden ) zijn er nog vragen die ik kan stellen? zelf heb ik het idee om ook een soort van film reportage te maken en om door de gangen heen te lopen met mijn film camera zodat het een goede impresie geeft hoe groot het daar wel niet is.. ik maak natuurlijk ook de nodige fotos ;) .

    dus als er mensen zijn die vragen hebben, zal ik kijken of ik die kan stellen ;)

    groeten

    Ryan.

  8. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thundering in tha sky Bekijk bericht
    Dit jaar, ga ik weer naar amerika deze keer richting Miami, en zal natuurlijk weer de nodige fotos en winkeltjes afreizen ( als ik er genoeg kan vinden ) zijn er nog vragen die ik kan stellen? zelf heb ik het idee om ook een soort van film reportage te maken en om door de gangen heen te lopen met mijn film camera zodat het een goede impresie geeft hoe groot het daar wel niet is.. ik maak natuurlijk ook de nodige fotos ;) .

    dus als er mensen zijn die vragen hebben, zal ik kijken of ik die kan stellen ;)

    groeten

    Ryan.

    Ryan het lijk mij erg leuk om een interview te zien is dat mogelijk, ik weet niet hoe je engels is?
    Een beetje een rondleiding en een intervieuw lijk me wel leuk.

  9. #54
    VWC-Lid Thundering in tha sky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 maart 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    357
    Thanks
    5
    11 waarderingen in 8 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AFCA_4_life Bekijk bericht
    Ryan het lijk mij erg leuk om een interview te zien is dat mogelijk, ik weet niet hoe je engels is?
    Een beetje een rondleiding en een intervieuw lijk me wel leuk.
    Mijn engels is best goed omdat mijn moeder engels docent was en zelf uit amerika komt, dus dan leer je het wel ook omdat je neefen,nichtjes ooms en tantes het in amerika spreken ben je het min of meer verplicht om te leren

    Over het interview, dat kan denk ik wel , ( had het trouwens zelf ook in mn hoofd ;) ) moet ik wel kijken of een van de Werkgevers of Manegers.. dit wil een rondleiding moet er wel in zitten neem ik aan, maar bij somige bedrijven misschien ook weer niet .... Neem bijv. Phantom Fireworks, hun willen NIET dat er foto's worden gemaakt. Omdat er al eerdere bedrijven zijn geweest die Hun, Labels en Art Style ( ontwerp ) hebben gebruikt..

    ik hoor graag nog meer vragen .

    Groeten

    Ryan.

  10. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Geen vragen, maar als je terugkomt met mooie filmbeelden en/of foto,s zal je daar iedereen blij mee maken.


  11. #56
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Hadden we dit maar in Nederland......

  12. #57
    VWC-Lid Thundering in tha sky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 maart 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    357
    Thanks
    5
    11 waarderingen in 8 posts
    Heeft er niemand anders vragen ? Die ik daar kan stellen... vragen voor in een interview. of bepaalde produckten die julie graag zien.. zodat ik daar speciaafiek een foto van kan maken?

    groeten

    Ryan.

  13. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2008
    Berichten
    81
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    op het moment ben ik ook in amerika en kan je zeggen dat er genoeg winkels zijn.
    sommige winkels tegen gekomen die ook echt alleen maar vuurwerk verkopen.
    de namen hiervan waren Phantom Fireworks in key Largo waar ik gister was en Keystone fireworks in een andere plaats maar die weet ik niet meer.
    voor de rest genoeg borden met Fireworks erop tegen gekomen maar hier weet ik dan ook niks van.
    helaas geen winkels bezocht wegens tijdgebrek heeeeeeeel mischien deze week nog maar zal vast niet meer gaan lukken.

    Gr uit Amerika

  14. #59
    VWC-Lid Thundering in tha sky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 maart 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    357
    Thanks
    5
    11 waarderingen in 8 posts
    als het goed is ga ik morgen langs de 1e winkel ik zal hem wel vaker gaan bezoeken dan 1x maar zijn er nog vragen die ik kan stellen ?

    groeten

    Ryan

  15. #60
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Ze hebben een complete loods als winkel, daar staat een enorme hoeveelheid vuurwerk, totaal geen bunkers o.i.d. en iedereen mag het zelf pakken. Hebben zij naast de winkel nog ergens een voorraadloods of bunker en aan welke eisen moet zo'n loods/bunker voldoen?


Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •