Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cat1 Vuurwerk *complete overzicht*

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Leuke dingen , nu al te koop bij de LIDL ! Word steeds leuker met dat cat 1 vuurwerk En 1 euro voor 20 valt nog mee.
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

    Comment


      #47
      Ben net bij de lidl geweest, enkel wat ijsfonteintjes en sterretjes kunnen vinden. Niets bijzonders dus, misschien was het al op ofzo.

      Comment


        #48
        Ook net bij de lidl geweest er lag nog een beetje , dus ik heb dat meegenomen.
        Het waren:
        3x grondbloemen
        4x junior pakket
        1x ijsfonteinen

        Maar de sterretjes liet ik links liggen

        Comment


          #49
          Alle Lidls hier zijn al grotendeels uitverkocht..
          Jammer jammer jammer, had nog wel 3 pakjes grondbloemen gewild..
          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

          Comment


            #50
            Nou de politie is dus nog niet op de hoogte =S. Stak gisteren een grondbloem af van weco die valt onder cat 1. En toen stond er plots een politiebusje voor me die opeens zijn zwaailicht en sirene aan ging zetten om mij te laten schrikken. Ik alles uitleggen over de nieuwe wet enz. Maar de eigenwijze agent liet mij niet uitpraten en vond dat hij wel meer wist dan mij over de wet en dat het gewoon niet was toegestaan. Het liep met een sisser af want hij zei: ik laat je nu gaan, maar steek het voortaan maar gewoon af als het mag. Volgende keer print ik wel even de wet uit die ik dan kan laten zien aan meneer de agent. Weet iemand een link met de wet wat ik kan uitprinten?

            Comment


              #51
              Vuurwerkvisie's grondbloemen:

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2013-01-07 16.40.39.jpg
Vertoningen:1
Grootte:141,2 KB
ID:	1544752

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2013-01-07 16.40.54.jpg
Vertoningen:1
Grootte:165,4 KB
ID:	1544753

              Cat1 dus, en ook geimporteerd door GBV.

              Nog 1:

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2013-01-07 17.06.39.jpg
Vertoningen:1
Grootte:161,1 KB
ID:	1544754
              Laatst aangepast door ChrissieOne; 7 January 2013, 17:13.

              Comment


                #52
                Niets te doen, dus ik gooi er nog maar wat Cat1 Vuurwerktotaal spul tegenaan

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2013-01-07 17.22.09.jpg
Vertoningen:1
Grootte:178,4 KB
ID:	1544755

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2013-01-07 17.23.19.jpg
Vertoningen:1
Grootte:146,3 KB
ID:	1544756

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2013-01-07 17.23.53.jpg
Vertoningen:1
Grootte:226,8 KB
ID:	1544757

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2013-01-07 17.24.55.jpg
Vertoningen:1
Grootte:87,2 KB
ID:	1544758

                Same deal, weer geimporteerd door GBV dus.

                Discoflitsers 22gram per 10, Happiness 20 gram per 4.

                laatste foto wou ie om een of andere reden niet scherp stellen, tekst is wel normaal op het pakje hoor

                Comment


                  #53
                  Leuk spul ChrissieOne
                  Heb je dit na oudjaarsdag nog gekocht? Zo ja, welke zaken hebben dit nu nog liggen? Het mag dan wel verkocht worden nu, maar ik heb sinds oud & nieuw nergens meer cat.1 spullen zien liggen...

                  Comment


                    #54
                    Nee, ik had wat tijdgebrek op oudejaarsdag
                    Alles is tussen 28 en 31 december gekocht, weet niet of het nu nog verkocht wordt, maar in principe mag het dus wel.

                    Comment


                      #55
                      Hebben er mensen gezeik gekregen met het afsteken van Categorie 1 spul?

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                        Hebben er mensen gezeik gekregen met het afsteken van Categorie 1 spul?
                        ik heb cat1 vuurwerk afgestoken van begin november tot eind december (bijna iedere avond wel iets) en nooit problemen gehad!

                        --pyro99
                        Als vuurwerkfreak geef dan het goede voorbeeld... " draag dan een vuurwerkbril!"

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                          Hebben er mensen gezeik gekregen met het afsteken van Categorie 1 spul?
                          Eigenlijk niet. Wel veel verbaasde gezichten dat ik gewoon openlijk vuurwerk stond te stoken op straat (voor 30 tot 60 minuten), zonder op of om te kijken voor agenten.
                          Maar gezeik? Nee, gelukkig niet
                          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                          Comment


                            #58
                            Isandra.nl Uit Ijzerdoorn gaat binnen kort zover ik van Cees hoorde via de speelgoed site van zijn vrouw binnenkort catogorie 1 artikelen verkopen van GBV. Dit betreft de grondtollen knetterbollen. En flashLights. Tot nu toe.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                              Hebben er mensen gezeik gekregen met het afsteken van Categorie 1 spul?
                              Bij mensen die ik ken is de politie al langs geweest. Verder geen problemen maar de politie wist hier dus niet van af.
                              Vooral in de buurt van Zeeland daar staan ze er raar van te kijken.
                              Kijk eens op: www.youtube.com/VuurwerkArchief

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Royalvuurwerkfreak Bekijk bericht
                                Isandra.nl Uit Ijzerdoorn gaat binnen kort zover ik van Cees hoorde via de speelgoed site van zijn vrouw binnenkort catogorie 1 artikelen verkopen van GBV. Dit betreft de grondtollen knetterbollen. En flashLights. Tot nu toe.
                                Met verzendservice? Dan is het wel aantrekkelijk namelijk
                                [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                                Comment

                                Working...
                                X