Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cat1 Vuurwerk *complete overzicht*

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk van albert heijn in de bonus aanbieding.
    Voor 4 euro vond ik het wel leuk om te proberen.

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171224_150700.jpg
Vertoningen:1
Grootte:154,1 KB
ID:	1564690
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171224_150644.jpg
Vertoningen:1
Grootte:165,7 KB
ID:	1564691

    Comment


      Ik was dit jaar helaas met oud en nieuw in het buitenland (Portugal). Ik zeg helaas omdat er daar nauwelijks tot geen vuurwerkverkoop is. Hierdoor ben ik ook de laatste tijd inactief geweest op het forum.

      Ik ben net terug, en daarom ging ik vandaag naar de Aldi om te vragen of zij nog wat categorie 1 vuurwerk over hadden van 2 weken geleden. Toen vertelde de beste man mij dat ze dat nu niet meer mogen verkopen. Maar categorie 1 vuurwerk mag toch het hele jaar door afgestoken én verkocht worden? Is er iets veranderd in de wetgeving of bedoelde hij waarschijnlijk dat het van zijn "baas" binnen de Aldi niet meer mag?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door jaspercool6 Bekijk bericht
        Ik was dit jaar helaas met oud en nieuw in het buitenland (Portugal). Ik zeg helaas omdat er daar nauwelijks tot geen vuurwerkverkoop is. Hierdoor ben ik ook de laatste tijd inactief geweest op het forum.

        Ik ben net terug, en daarom ging ik vandaag naar de Aldi om te vragen of zij nog wat categorie 1 vuurwerk over hadden van 2 weken geleden. Toen vertelde de beste man mij dat ze dat nu niet meer mogen verkopen. Maar categorie 1 vuurwerk mag toch het hele jaar door afgestoken én verkocht worden? Is er iets veranderd in de wetgeving of bedoelde hij waarschijnlijk dat het van zijn "baas" binnen de Aldi niet meer mag?
        Dat is beleid van de Aldi zelf. Net als dat ze alleen 29 en 30 december een Cat 1 meterpakketje hadden en Aldi en/of Lidl vanaf heden alleen nog maar aan klanten van 16 jaar of ouder verkopen.
        [B]Groetjes Kamikaze[/B]

        Comment


          Ik ben benieuwd of er nog minder crackling in de linten van de Aldi passen. Ik vond ze de laatste keer best wel tegenvallen en JA ze waren droog.

          Aldi had nog wel een topper namelijk de knetter king! Had nog een best schelle fluit en redelijk wat crackling.
          Ik heb een kort lontje.......

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
            Ik ben benieuwd of er nog minder crackling in de linten van de Aldi passen. Ik vond ze de laatste keer best wel tegenvallen en JA ze waren droog.

            Aldi had nog wel een topper namelijk de knetter king! Had nog een best schelle fluit en redelijk wat crackling.
            Ik had afgelopen jaarwisseling nog een doosje uit 2015 en een doosje uit 2016 liggen. Ook hebben we de nieuwe 2017 versie gehad. Vooraf was ik positief, de knetterlinten leken nu beter gevuld t.o.v. de 2016 versie. Bij het afsteken vond ik dit de tegenvaller van de avond. Er kwam bijna geen crackling vrij, wel opvallend veel vuur en rook. De productie van vuur was veel groter dan bij de 2015 en 2016 batch. Daarna de doosjes uit 2015 en 2016 opgestookt en wat kwam hier een herrie vanaf zeg. Kortom, ik had dezelfde ervaring als Funkyi. De Knetterking is wat mij betreft het beste CAT 1 artikel.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Grote stilte rond cat1 de drama praat voor oudjaar is wel verdwenen volgens mij.je hoort bij ons in de buurt niks meer wat betreft cat 1.

              Comment


                intertoys heeft nu ook cat1. vast in het assortiment.

                https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

                Comment


                  Dat is eens wat anders dan die Weco pakketjes. Hoe duur is die doos fonteinen?
                  [B]Groetjes Kamikaze[/B]

                  Comment


                    Doosje CAT 1 stoken:

                    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                    Comment


                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	D29C603D-1A72-4969-B20B-9905AC242DB3.jpg
Vertoningen:1
Grootte:255,8 KB
ID:	1566867

                      De Intratuin is er mooi vroeg bij

                      Comment


                        Kom je uit je werk... zoonlief heeft blijkbaar ook begrepen dat het seizoen is begonnen #trots

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20180928_163707.jpg
Vertoningen:1
Grootte:218,3 KB
ID:	1567152
                        Well, that depends...

                        Comment


                          Haha fompert, bij mij is het ook herkenbaar dat ik graag familieleden aansteek met mijn virus en dat ik hoop dat mijn nageslacht ook freak gaat worden! Maar dat is meer iets voor de countdown!

                          Kortom: ik heb een doos met met wat cat.1/klein grut en wat rotjes thuis staan waar je ieder jaar weer teveel van hebt! Laat ik nu ook nog een nakomertje van 3 jaar thuis hebben die mij vorig jaar november ook even perplex liet staan! Bij deze!

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20171228_141218_606.jpg
Vertoningen:1
Grootte:213,2 KB
ID:	1567154

                          Comment


                            Haha klopt, van dat cat1 heb je als liefhebber altijd teveel en kom ik overal in huis wel in een lade of kastje tegen. En dan zie je het in de winkel liggen en blijft er toch wat weer aan je handen plakken.
                            Daarom maak ik voor mijn nichtje van 13 altijd een samengesteld pakketje klaar. Zij is er nog blijer van dan ik!

                            En ja, die NL prut rotjes van tegenwoordig knallen-uhh... ploppen zo zacht, dat ik die er voor haar maar in de toekomst ook maar bij doe -

                            Comment


                              De (nieuwe) Star Fountain van de Big Bazar:

                              Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                              Comment


                                Zag vandaag ook ineens als vuurwerk bij de Jumbo liggen De koop drang is er nog niet heel erg maar maakt het boodschappen doen toch leuker als je elke keer langs vuurwerk loopt

                                Comment

                                Working...
                                X