Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Cake 10

  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts

    Cake 10

    Artikelnummer: 9014
    Artikelnaam: Cake 10
    Netto Kruitgewicht: 450 gram
    Aantal Schoten: 30
    Effectomschrijving: 30 shots - 450 gram
    Red peony, green peony, blue peony, yellow/lemon peony met als laatste effect chrysantemum crackling welke direct overgaat in een finale met meerdere schoten van chrysantemum crackling.

    Richtprijs: 41,50
    Verpakkingseenheid: 4/1

    Wij danken Evuco Vuurwerk voor deze informatie.

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 9 oktober 2007 om 20:14

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    1.074
    Thanks
    53
    6 waarderingen in 6 posts
    hier een filmpje afkomstig van www.500gram.nl : http://www.500gram.nl/filmpjes/evuco/Cake%2010.wmv .

    mijn mening : dit is toch wel een van de betere cakes van dit merk die ik tot nu toe heb bekeken , vrijwel alle kleuren peony's komen er in voor en ook nog is golden crown en cry crackling , en dan is 41,50 voor sommige personen wel te doen .
    Laatst gewijzigd door damianus; 30 november 2007 om 17:06

  3. #3
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    N.a.v. het filmpje die te vinden is op Vuurwerkfan.nl en de wat lagere prijs voor een 450grammer, heb ik deze besteld. Ik vond de afwisseling van de effecten en het tempo zeker goed genoeg om deze erbij te nemen en ik was er met O&N ook zeker tevreden mee.
    Een kwalitatief zeer goede cake, prachtig heldere kleuren, goede chry crackling erin. Het tempo was redelijk constant, sowieso goed opvolgend, je hebt telkens een effect (ook de tails hebben kleur namelijk) in de lucht en dat dus 50 seconden lang. Hij sluit af met een salvo waarin alle effecten nogmaals voorbij komen, dan zie je de heldere kleuren pas écht goed en leuk dat er dan nog chry crackling tussendoor zit.

    Een redelijk simpele, maar kwalitatief zeker goede cake, langdurig en toch iedere seconde wel een effect te zien en een prima afsluiting. De prijs van €41,50 in 2007 is hij zeker waard.


  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    945 waarderingen in 366 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •