Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Data voor binnenlandse shows? Geef ze door!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Data voor binnenlandse shows? Geef ze door!

    Beste leden,

    dit jaar hebben wij veel tijd besteed aan de kalender met daarin data van vuurwerkshows. Hoewel er tal van shows in de kalender aanwezig zijn, zijn er altijd nog genoeg shows waar wij geen weet van hebben.
    Bij deze vragen wij jullie om, wanneer je data en informatie hebt van shows in Nederland, deze hier te plaatsen zodat wij die aan de kalender toe kunnen voegen.

    Let er wel op dat het gaat om nieuwe data en/of nieuwe informatie. Wij willen zoveel mogelijk details weten om zo alles zo goed mogelijk op te stellen voor de bezoekers. Kijk dus even vantevoren in de kalender of de data en informatie nog niet ingevoerd is.

    Wij danken jullie bij voorbaat alvast voor de aanvullingen.
    Groeten,

    Vuurwerkcrew.nl, Ut Bunkertje en Pyroworld

    #2
    Goed topic. Had namelijk zaterdagavond een erg rotgevoel toen ik ineens uit mijn slaap werd gehaald toen ik allemaal knallen hoorde en toen ik naar boven liep om uit het zolderraam te kijken ik er achter kwam dat er een vuurwerkshow bezig was ter afsluiting van de feestweek in Santpoort. Echt superjammer dat ik daar niet bij was. De show duurde 20 minuten prof. geschoten met 4'' mortieren en een afsluiting van jewelste!

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland Bekijk bericht
      Goed topic. Had namelijk zaterdagavond een erg rotgevoel toen ik ineens uit mijn slaap werd gehaald toen ik allemaal knallen hoorde en toen ik naar boven liep om uit het zolderraam te kijken ik er achter kwam dat er een vuurwerkshow bezig was ter afsluiting van de feestweek in Santpoort. Echt superjammer dat ik daar niet bij was. De show duurde 20 minuten prof. geschoten met 4'' mortieren en een afsluiting van jewelste!
      Ok Vuurwerkland bedankt voor je reactie.
      Van nu af aan kan jij en alle andere members dus gegevens doorgeven.
      Twee shows voor deze week die nog bij geen enkele website bekend waren:

      8 augustus Wassenaar
      9 augustus Oostvoorne

      Raadpleeg onze kalender voor verdere informatie

      Comment


        #4
        Geen nieuwe shows maar wel een aanvulling op shows die al in de kalender stonden.

        De show van 25 Augustus bij de Havendagen in Zierikzee vindt plaats bij haven 't Luitje. Deze show wordt geschoten door GT Global Trading GMBH en bestaat uit consumentenvuurwerk.

        De show van 18 Augustus in Yerseke wordt eveneens geschoten door GT Global Trading GMBH.

        Comment


          #5
          Bedankt voor je info Apollo.
          Jouw aanvullende info is opgenomen in de kalender.

          Comment


            #6
            Post alleen iets als je ergens echt zeker van bent. En zo niet, zet er dan onder voorbehoud bij of vraag om een bevestigend antwoord aan andere leden.

            Dank u allen.

            Comment


              #7
              Ik zie dat mijn bericht over Vinnie en Dreamfireworks zijn verwijderd?
              Waarom weet ik niet!!!
              Maar die show.....nu voor de tweede keer!!!!! ...is totaal niks van bekend bij Dreamfireworks

              Of wordt dit nu weer direct verwijderd???!!!!
              en zien jullie liever aankondigingen waar niks van waar is????

              Comment


                #8
                er zijn 2 berichten verwijderd idd die offtopic gingen omdat de gebruiker de info heeft verwijderd dus wat er waar is van de show weten we niet maar we zullen het navragen bij Dream Fireworks dus graag weer ontopic aub!!!
                Gerwin

                Comment


                  #9
                  zaterdag avond hoorde ik plotseling vuurwerk aan de over kant van de water weg denk bij Den briele ofzo die omgeving kon er jammer genoeg niks van zien

                  ik ga wel aanstaande zaterdag naar een show

                  haven dagen
                  waneer: 8 september
                  hoe laat : circa 22:00
                  plaats Rotterdam
                  wie : Xena
                  wat: dacht maximaal 4 inch

                  dat weet ik er tot nu toe van af

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                    er zijn 2 berichten verwijderd idd die offtopic gingen omdat de gebruiker de info heeft verwijderd dus wat er waar is van de show weten we niet maar we zullen het navragen bij Dream Fireworks dus graag weer ontopic aub!!!
                    Die show kan je verwijderen van Vinnie!
                    Ik heb hier direkt info over gevraagd aan Frits! via msn
                    Die snapte al helemaal niks van die info.
                    en wilde in contact komen via msn met vinnie....of die aub niet van die onzin wilde plaatsen over shows die totaal niet bestaan.
                    vinnie vertrouwde dit niet en wist niet eens wie Frits Pen was!

                    Maar je mag het nog eens navragen als je het niet vertrouwd, je zal het zelfde antwoord krijgen als hierboven staat vermeld

                    Comment


                      #11
                      hmm,

                      bedankt voor het niet bevestigen van mijn info Poziloc, zo weten we het tenminste zeker!

                      (ik wil graag toch nog even reageren waarom ik dacht dat er wel een show zou zijn:
                      ik ben een week op kamp geweest met de scouting (nee, géén padflikkers ). Daar heeft een mederwerker van Dream mij deze 'info' gegeven. Zoals reeds gebleken is dit niet waar, net als meerdere dingen die hij heeft gezegd (ik doel niet op het verband dat hij heeft met Dream, en mijn bedoeling is ook nooit geweest om foute info te verspreiden, ook niet om de naam te beschadigen oid.)
                      we zouden oa een nieuwe begeleiding krijgen, omdat de mannen die ons begeleidden ons te weinig regels zouden opleggen. die nieuwe begeleiding zou dan met een hele berg aan regels komen, zodat bijna niets meer zou mogen....
                      niets bleek minder waar.

                      eigenlijk hebben ze ons de hele week lopen fucken . zoals ook (jullie weten wel wat...)
                      )

                      dit wilde ik toch even kwijt. Ik had ook al van Frits begrepen van die 12" onzin was, maar ik weet niet wat mijn afwegingen waren om dit niet te posten...

                      Ik heb oprecht berouw ('t lijkt wel een of andere rechtzaak door deze woorden , toch meen ik het!) voor mijn onjuiste info, sorry jongens....


                      Vincent

                      EDIT: ik hoop dat dit wat opheldering geeft over mijn gedachtengang, en de gang van zaken!

                      EDIT1.1: als dit te erg offtopic is, verwijder maar, zo blijft het topic mooi schoon, maar ik wilde dit toch even kwijt, en ik vind dat dit daarvoor de beste plek is.

                      Comment


                        #12
                        19 Oktober kermis vuurwerk te Zaandijk.

                        plaats : Zaandijk
                        Provincie : Noord Holland
                        wie : Katan
                        wat : onbekend
                        waar : John Lennonstraat
                        tyd : 22.00 uur
                        webinfo : http://www.kijkopzaandijk.nl/

                        Laatst aangepast door Vinnievuurwerk; 17 October 2007, 07:51.
                        [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

                        Comment


                          #13
                          kermis vuurwerk te Tiel

                          Voor de snelle beslissers.

                          20 Oktober kermis vuurwerk te Tiel.
                          de kermis staat er van 18 t/m 22 oktober 2007

                          plaats : Tiel
                          Provincie : Gelderland
                          wie : onbekend
                          wat : onbekend
                          waar : op of lang de Veerweg te Tiel
                          tyd : onbekend
                          webinfo : https://www.tiel.nl/Tiel.asp?A1PID=5...OORL2&A1SID=16
                          webinfo : http://kermis.web-log.nl/kermis/2007..._tiel_18_.html
                          [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

                          Comment


                            #14
                            aanvulling op mijn post die hier boven staat.

                            wie : Katan
                            wat : consumenten vuurwerk en candels
                            tyd : 21.00 uur
                            [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

                            Comment


                              #15
                              8 December vuurwerk demo te Tolbert ( groningen )

                              plaats : Tolbert
                              Provincie : Groningen
                              wie : De Vries Tweewielers
                              wat : demo consumenten vuurwerk
                              door wie : Jaco vuurwerk te Ede
                              waar : Hoofdstraat 53 te Tolbert
                              tyd : 21.00-21.30 uur
                              webinfo : geen
                              [email][email protected][/email] [url]www.vimeo.com/vinnievuurwerk[/url] [url]www.youtube.nl/vinmoxan[/url]

                              Comment

                              Working...
                              X